6

635 11 0
                                    

Mijn hand gaat onder haar jurkje over haar kont en haakt zich vast in haar string. De andere trekt de bovenkant naar beneden zodat haar borsten vrij komen. "Wat een fantastisch stel" zeg ik. Ik kus haar wang, knabbel aan haar nek mijn weg naar beneden.

Haar tepel is hard en steekt naar voren. Ik lik erover heen en zuig hem dan mijn mond in. Het ontlokt haar een harde kreun. Met mijn andere hand doe ik haar string opzij en ga richting haar kutje. Ik voel dat ze helemaal kaal is daar wat mij nog meer opwind. Mijn vinger glijd door haar plooien door naar haar warmte.

"raak me aan" zeg ik haar. Ik wil dat zij dit net zo graag wilt als ik. Ze tilt mijn shirt op en laat haar handen over mijn lichaam gaan. Haar handen voelen zacht wanneer ze over mijn borst naar beneden over mijn buik richting mijn broek gaat. Ze maakt hem open en trekt hem een stukje naar beneden "fuck" zegt ze.

Ze gaat voor me op haar hurken zitten en neemt mijn pik in haar mond. Ze likt aan mijn eikel voor ze hem diep haar mond in zuigt "aaah fuck" kreun ik. Ze begint snel te bewegen "stop lotje, ik wil niet in je mond komen" zeg ik.

Ze laat me los en gaat rechtop staan. Ik druk mijn lippen op die van haar en kus haar met alles wat ik heb. Ik ben zo verdomd geil nu. Ik draai haar om die een condoom rond mijn lul en laat me met één stoot diep in haar zakken. "Kut" hijgt ze "neuk me" en dat is wat ik doe. ik neuk haar hard, snel en diep.

Ik pak een pluk haar zodat ik haar hoofd naar achter kan trekken. Ik geef haar een zoen terwijl mijn heupen tegen haar billen rammen. Ik weet zeker dat de mensen buiten dit hokje ons kunnen horen, maar voor nu maakt me dat niks uit. Het boeit me even helemaal niks.

Ik draai met mijn heupen en stoot naar voren "fuck ja!" gilt ze uit. Ik zit nu in de goede hoek om haar g-spot te raken met elke stoot die ik naar binnen stoot. Ik neem haar iets sneller "ik kom Koen" kreunt ze. Zodra de woorden haar mond uit komen kreunt ze hard en voel ik een warmte over het condoom gaan. Haar kutje trekt zich samen rond mijn pik waardoor ik ook klaar kom.

Ik trek me uit haar terug en doe het condoom af voor ik mijn broek op trek en haar help met haar jurkje. Ze lacht naar me "dat was lekker" zegt ze. Ik knik en kus haar nog eens zachtjes. Ik verdiep de zoen en lik langzaam met mijn tong langs die van haar voor ik haar mee neem terug naar binnen.

Er staan een aantal jongens bij de wasbak hun handen te wassen. Ze grijnzen wanneer ze ons zien. "Goed gedaan" zegt er één waardoor ik grijns "bedankt, denk ik." Ik trek Lotte mee de wc's uit terug naar onze tafel. Luuk staat te grijnzen naar me "wat?" vraag ik "ik zat in het hokje naast die van jullie" zegt hij. "Ik ga mijn zus zoeken" zegt Lotte. Ze drukt een kus op mijn wang en loopt de drukte in.

Ik pak nog een biertje van tafel en neem een slok "hoe was ze?" vraagt Luuk "ze heeft me gepijpt" zeg ik. Ik weet nog dat ik verteld had dat Anna dat nooit heeft gedaan "dus je bent ontmaagd" zegt hij. Ik grijns en knik "ja en daarna heb ik haar genomen" zeg ik "dat heb ik gehoord ja" zegt hij "het zijn dunne muren hier."

De avond loopt aan zijn eind en iedereen staat bij de taxi te wachten alleen Maikel is er nog niet. "Ik ga wel even binnen kijken" zeg ik "ik ga mee" zegt Max. We lopen terug naar binnen en lopen allebei een kant op om Maikel te zoeken.

Uiteindelijk vind ik hem. Hij dit dronken bij de bar "kom" zeg ik "we gaan" hij kijkt naar me "kijk daar is mijn vriendje, is hij niet super knap" zegt hij tegen een meisje dat naast hem staat. Het meisje bekijkt me en knikt "dat is hij zeker." Maikel ziet haar kijken "niet zo verlekkerd kijken jij, hij is van mij" gromt hij. Het meisje kleurt een beetje "sorry" zegt ze.

"Kom Maikel, we gaan" zeg ik. Ik trek hem omhoog van zijn barkruk. Nu staan we tegen elkaar aan zijn ogen onderzoeken de mijne "je ogen zijn echt heel erg mooi" zegt hij "en jij bent echt heel erg dronken" zeg ik "kom" ik sla een arm om hem heen en sleep hem mee naar buiten "oh daar zijn jullie" zegt Max "ik vond hem bij de bar" zeg ik.

Ik ga weer op het achterste bankje zitten maar nu zit Maikel naast me. Zijn hoofd ligt op mijn schouder. Hij verplaatst een hand op mijn been en knijpt er zacht in "je bent het leukste vriendje dat ik ooit heb gehad" mompelt hij. "En ik heb jou nog nooit zo dronken gezien" zeg ik terug. "Dat maakt het niet minder waar" zegt hij.

"Weet je" begint Luuk "zo is het met Joost en Sander ook begonnen" zegt hij. Ik weet nog wel dat Joost gestalkt werd door Joanna en dat Sander aanbood zijn vriendje te spelen wanneer ze in de buurt was. Ik lach bij de herinnering "dat gaat hier niet gebeuren hoor Luuk. Wat deze jongen ook uit de kast zal halen. Ik zal nooit op hem vallen" zeg ik.

Maikel tilt zijn hoofd op van mijn schouder "hoor ik daar een weddenschap?" vraagt hij "dat hoor jij goed maik" zegt Joost. Ik besluit er in mee te gaan morgen weet hij het toch niet meer en kan ik mooi alles ontkennen. Prima plan toch? Ik haal mijn schouders op "als jij er een weddenschap van wilt maken, geef ik je 2 maanden om mij verliefd op je te laten worden" zeg ik. Hij snuift "daar heb ik maar een maand voor nodig" zegt hij.

Ik steek mijn hand uit hij kijkt er even naar en schudt dan zijn hoofd voor hij mijn hand vast pakt en me naar zich toe trekt. Mijn ogen staan wagenwijd open wanneer hij me op mijn mond kust "deal" grijnst hij.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu