Pov Luuk.
Het moment dat Koen binnen komt hou ik mijn adem in. Ik vraag me af hoe hij gaat reageren op onze visite. Ik hoor de voordeur open en dicht gaan en schrik wanneer hij "hallo" zegt. Hij kijkt naar me even wens ik dat ik de laatste minuten terug kan draaien en ik niet thuis zou zijn "het spijt me, ik wist het niet" zeg ik "wat wist je niet" vraagt hij. Hij is in de war en dat vind ik niet leuk.
Dus om het moment niet nog langer te rekken zet ik een stap opzij. Hij kijkt langs me heen naar Sander "hey" hij glimlacht naar hem en laat dan zijn ogen door de rest van de ruimte gaan. Het boodschappen tasje valt op de grond. Ik zie dat er dingen uit rollen maar ik laat het liggen.
Ik ga naast hem staan en pak zijn hand vast. Ik wil dat hij weet dat ik er voor hem ben. Ik voel de spanning van zijn lichaam afstralen wanneer hij naar Maikel en Tony kijkt. Zijn ogen verplaatsen zich naar de mijne en ik weet dat mijn ogen angst uitstralen. Angst die ik voel voor zijn reactie. Straks is hij weer weken niet meer dan een geest.
Hij laat mijn hand los en opent zijn armen voor Maikel die er gelijk in rent. Ik kijk hoe ze elkaar stevig vast houden en als ik Koen hoor zeggen dat hij hem gemist heeft draai ik me om en loop naar zijn kamer. Ik weet niet waarom ze hier zijn, maar als hij komt om Koen weer verdrietig te maken dan is hij nog niet jarig.
Ik lig op zijn bed met mijn ogen dicht als ik zijn lippen op de mijne voel. Mijn ogen schieten open en als ik Koen zie staan kus ik hem terug. Ik trek me terug van onze zoen "gaat het?" hij knikt "ja beter dan ik dacht" zegt hij wat voor mij een hele opluchting is "gelukkig ik wist niet dat ze zouden komen" zeg ik "het geeft niet, kom we gaan onze gasten wat drinken aanbieden."
Ik sta op van het bed en duw hem tegen de muur aan voor ik hem ruw kus. Hij moet weten dat ik het niet leuk vind dat ik zijn aandacht moet delen terwijl we andere plannen hadden "je weet wat je me hebt beloofd hè" hijg ik "ja, ik kan niet wachten" zegt hij met een grijns. Ik pak zijn hand en trek hem achter me aan "kom voor ik je nu op het bed gooi."
Koen staat naast me naar maikel te staren en ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. "Je staat te staren" zeg ik zacht. Hij komt uit zijn trance en mompelt een sorry.
"Iemand iets drinken?" vraag hij voor hij naar de keuken loopt "ik help je wel even.""Waarom stond je zo te staren?" vraag ik "dat was niet de bedoeling" zegt hij voor hij zijn lippen op de mijne plant. Ik verdiep de kus naar een hete tongzoen en druk mijn lichaam tegen die van hem aan. Mijn handen liggen om zijn middel. Hij kust zo lekker.
"Dus sinds wanneer staan jullie elkaars speeksel te lepelen?" Ik laat Koen los en draai me om naar Sander "niet lang" zeg ik voor ik naar Koen kijk en glimlach. "Bier?" vraag ik "dat kan ik wel gebruiken ja."
Ik laat me bij Koen op de stoel zakken zodat ik dicht bij hem ben mocht het mis gaan. "Dus hoe is het?" vraagt hij. "Goed" zegt Maikel "en jij?" vraagt hij "Max heeft me gebeld" komt Tony tussendoor "de klootzak" mompel ik. "Ik ga even naar mijn beste vriend" zeg ik voor ik het huis uit storm. Wtf denkt hij wel niet dat hij is. Ik bel hem op
Max: ik ben in de kroeg bij jullie in de straat
Zegt hij en hangt gelijk op. Die fucker wist al dat ik hem er van langs zou geven. Ik loop op een hoog tempo naar de kroeg en zodra ik hem zie zitten komt de stoom uit mijn oren "hoe kun je dit nou doen Max? Hij is er niet klaar voor" zeg ik "misschien is het beter dat hij dat snel is, want ze zijn verloofd" zegt hij. Ik laat me op een stoel vallen en kijk hem aan "dat meen je niet?" Max knikt "jawel daarvoor zijn ze hier. Ze komen hem uitnodigen" zegt hij "dit gaat hem kapot maken Max" zeg ik.
"Hoe reageerde hij op hem?" Max klinkt nieuwsgierig "best wel normaal denk ik" zeg ik "hij deed zijn armen open en Maikel rende erin. Meer hoefde ik niet te zien" zeg ik. Max begint te grijnzen "wat?" vraag ik "ben je jaloers?" vraagt hij "nee" zeg ik "ik baal er van dat onze plannen nu gewijzigd zijn" zeg ik. Hij trekt een wenkbrauw op "wat gingen jullie doen dan?" vraagt hij waarop ik grijns "vandaag zou hij de bottom zijn." Max verslikt zich in zijn drinken
"Dus jullie doen het nog steeds?" Hij kijkt me aan "ja, hoezo? Heb je er een probleem mee" vraag ik "nee, je hebt me vorige keer prima duidelijk gemaakt dat ik me met mezelf moet bemoeien" zegt hij. Ik bestel een biertje bij de ober en neem een grote slok zodra hij voor mijn neus staat.
"Dus hoe is het met Levi?" vraag ik "is hij al afgekoeld over dat Nicole gebeuren?" Max knikt naar de deur "vraag het hem zelf maar" zegt hij. Levi schuift naast Max en geeft hem een kus "hey Levi hoe is het?" vraag ik "goed met jou?" ik knik "goed, maikel zit in mijn huis" zeg ik "dat weet ik, hoe is het met Koen?" Ik haal mijn schouders op "dat weet ik nog niet.
De deur gaat open Sander en Tony komen ook binnen. Tony gaat naast me zitten "ik denk dat het goed gaat zegt hij. "Dank je wel. Dat is een opluchting" zeg ik. "Wat is er tussen jullie" vraagt hij me op de man af "dat weet ik niet Tony. We hebben het leuk samen en dat wil ik zo houden" zeg ik.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.