70

505 8 0
                                    

Pov Luuk.

Hij trekt mijn shirt uit en kust zich een weg naar beneden. Hij likt en bijt me zachtjes wat mij laat kreunen. Hij plaatst een zuigzoen boven mijn hart "deze is van mij" zegt hij zacht voor hij zich verder op mijn lichaam stort.

Hij trekt mijn broek en boxer uit en kust zich een weg langs mijn been terug naar boven tot hij bij mijn kleine vriend komt die inmiddels kei hard is geworden van zijn aanrakingen. Zijn handen gaan langs de binnenkant van mijn benen omhoog tot waar mijn benen samen komen. Hij raakt me niet aan waar ik hem het liefst wil en dat vind ik op dit erg frustrerend waardoor ik zijn naam grom.

"Geduld schatje" zegt hij "je maakt me gek" zeg ik "dat weet ik, zo word het straks nog lekkerder" zegt hij "je bent een teaser Koen" hijg ik waarop hij lacht "dat weet ik." Zijn lippen gaan over mijn pik naar mijn buik via mijn borst terug omhoog tot hij boven me hangt "benen wijd schatje" fluistert hij wat ik ik gelijk doe. Ik kan niet wachten tot hij me neemt.

Hij kijkt naar me en brengt zijn hand naar mijn mond. Hij gaat met zijn vinger over mijn lippen waardoor ik mijn mond open doe. Hij legt zijn vinger op mijn tong en draait hem rond voor hij hem terug trekt en me kust. Zijn blik boort zich in de mijne terwijl onze tongen rond elkaar heen gaan. Shit dit is zo geil. Een nat spoor gat er over mijn lichaam naar beneden tot tussen mijn billen waar hij zijn vinger een stukje in duwt.

Mijn lippen worden los gelaten en zijn lippen kussen zich opnieuw een weg naar mijn nek. Het plekje onder mijn oor waar er kippenvel komt zodra hij me daar kust. Daar plaatst hij nog een zuigzoen "dit is ook van mij" zegt hij zacht. Mijn ogen vallen dicht wanneer ik me concentreer op de sensaties die door mijn lichaam gaan. Elk gevoel dat hij me geeft probeer ik op te slaan.

Hij kruipt tussen mijn benen en buigt mijn benen verder omhoog zodat mijn billen van het bed af komen en wijd openliggen. Hij grijnst naar me wanneer hij zijn hoofd naar beneden brengt en aan mijn ballen likt. Hij zuigt ze omstebeurt zijn mond in waardoor ik luid kreun. Hij laat mijn ballen los en laat zijn tong eroverheen naar beneden glijden tot hij bij mijn kont komt.

Hij spuugt er op en likt er dan over heen "fuuuccckk" hijg ik "vind je dit lekker?" vraagt hij "ja, ga door alsjeblieft" hij likt me er nog eens, en nog eens, en nog eens. Ik kreun het uit elke keer als hij de gevoelige plekjes raakt. Hij stopt zijn vinger in zijn mond en zodra die nat genoeg is voel ik hem bij me binnen dringen.

"Koen?" hijg ik "kunnen we het zonder condoom doen?" vraag ik "weet je dat zeker?" ik knik "ja, ik wil dit nooit meer met iemand anders doen. Laat me voelen dat we bij elkaar horen" zeg ik. Hij duwt nog een vinger naar binnen terwijl hij nog steeds over mijn kont likt.

"Ben je klaar voor me?" vraagt hij "ja" hij trekt zijn vingers uit me terug haalt zijn mond van me af en spuugt op zijn hand die hij vervolgens over zijn pik heen wrijft. Hij buigt zich over me heen en kust me zacht en lief. Zijn pik duwt tegen me aan en glijd soepel naar binnen "shit, zonder condoom is dit is nog lekkerder" hijgt hij wanneer hij zich in me beweegt.

"Harder Koen, doe het harder" roep ik uit. Ik voel mijn lichaam in brand staan wat betekend dat ik er bijna ben. Maar in plaats van harder te gaan gaat hij langzamer waardoor het gevoel wat afzwakt en hij me nog langer kan martelen "shit schatje" hijgt hij "ik wil nog niet stoppen." Ik kreun het uit wanneer hij steeds tegen mijn prostaat aan duwt "het is zo fucking lekker" kreun ik "maak het af, laat me komen" smeek ik.

Het ritme gaat omhoog, zijn stoten gaan harder, zijn blik op mij gericht wanneer hij mijn lid pakt en me hard begint af te trekken "ik kom!" ik voel mijn ballen zich samentrekken en mijn zaad door mijn pik heen naar buiten schieten "dit is zo geil om te zien" hijgt hij "ik ga ook komen" zegt hij voor hij zich uit me terug trekt en over mijn buik klaar komt.

We vrijen tot we niet meer kunnen en helemaal verzadigd in slaap vallen in elkaars armen. Ik denk niet dat ik ooit zo gelukkig ben als nu. Al weet ik zeker dat er momenten gaan komen waarop ik dat nog vaker zal zeggen "ik hou van je" fluister ik in zijn haar "ik ook van jou."

Ik word wakker van iemand die op de deur klopt, de deur zwaait open en ik kijk naar Max die in de deuropening staat "het is 14.00uur" zegt hij "word het eens geen tijd om je bed uit te komen?" Ik kijk naar Koen die over me heen ligt met zijn ogen dicht "het was laat vannacht" zeg ik "dat zal best ja" grijnst Max "maar die tenten zetten zichzelf niet in elkaar" hij trekt de deur achter zich dicht en laat ons alleen.

Ik druk kusjes over Koen zijn gezicht. Ik kijk naar hem, maar zijn ogen zijn nog steeds dicht. Ik kruip onder de deken en vind zijn lid die omhoog staat. Ik lik er over heen en luister naar een reactie die ik nog niet krijg. Ik zuig zijn eikel naar binnen en dan voel ik zijn handen bewegen, ze zoeken mijn hoofd en houden me vast terwijl ik hem pijp. Hij duwt zijn heupen omhoog om zijn pik zo diep mogelijk in mijn mond te krijgen "je doet dit zo lekker."

"Ik ga komen" zegt hij. Hij laat mijn hoofd los en ik haal zijn pik uit mijn mond om hem verder af te trekken tot hij klaarkomt in mijn hand. "Fuck dit is lekker wakker worden" hijgt hij. Ik glimlach naar Koen, mijn vriendje. "Ik kon me niet beheersen" zeg ik "jij hoeft dat niet" grijnst hij "kom we moeten de andere gaan helpen.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu