Pov Luuk
De volgende ochtend word ik wakker met een nog slapende Koen tegen me aan. Zijn arm ligt over me heen en zijn hoofd ligt op mijn kussen tegen mij aan. Onze adem vermengt zich met elkaar wat me niet eens stoort. Normaal zou ik het vies vinden, maar op de één of andere manier vind ik het nu niet vies.
Ik denk terug aan gister avond. Ik had nooit verwacht dat sex met een jongen zo lekker zou zijn, maar ik ben blij dat ik de eerste stap heb gezet en we het wel hebben gedaan. Koen is er beter in dan hij denkt en ik vind het fantastisch om zo genomen te worden. Ik had mezelf nooit voorgesteld als een bottom, maar ik snap waarom Max er voor kiest.
Ik kijk hoe zijn ogen langzaam open gaan en zich focussen op mij "goedemorgen" zegt hij zijn stem nog schor van de slaap. Ik verplaats mijn gezicht een paar cm zodat ik een kus op zijn lippen kan drukken. "Goedemorgen" zeg ik "moest je niet werken vandaag?" vraag ik waarop hij nee schudt zover dat gaat met zijn hoofd op het kussen "ik ben vrij vandaag, orders van de baas" gromt hij erachteraan "wat ga je doen vandaag?" vraag ik "ik was van plan de hele dag in bed te liggen" zegt hij wat mij laat grijnzen "dat is een goed plan."
We blijven dicht tegen elkaar aan liggen. We kletsen en zoenen en strelen elkaar. Tot ik zijn pik vind en mijn hand erom heen leg. Ik trek hem af en kijk hoe hij ligt te genieten van mijn aanraking. Niet snel daarna komt hij klaar waardoor hij alsnog uit bed moet om te gaan douchen. Hij steekt zijn hand naar me uit "kom"
Ik kijk naar zijn zaad dat over zijn buik naar beneden glijd en pak zijn hand aan. Hij trekt me omhoog uit zijn bed en neemt me mee naar de douche. De kraan gaat aan en zodra hij warm genoeg is trekt hij me eronder. Ik sla mijn armen langs achter om hem heen en was zijn buik schoon. Hij drukt zijn billen tegen mijn pik aan "als je dat blijft doen, laat ik je hier voorover buigen" fluister ik in zijn oor.
Hij grijnst "misschien wil ik dat wel" zegt hij "ik geloof niet dat ik nu nog een ronde aan kan" zegt ik "mijn kont doet zeer" laat ik hem weten "en ik heb honger" zeg ik waardoor hij zich naar me omdraait. Hij drukt een kus op mijn lippen en stapt de douche uit "dan zal ik eens zorgen dat er eten op tafel komt" zegt hij.
Ik loop achter hem aan naar zijn kamer en trek wat kleren uit zijn kast. Hij kijkt ernaar maar zegt geen woord. Hij kleed zich verder aan en loopt de kamer uit mij alleen achterlatend. Tegen de tijd dat ik klaar ben met alles hangt er een lekkere geur in het appartement "dat ruikt lekker" zeg ik. "Ga maar zitten meneer" zegt hij. Ik doe wat hij vraagt en wacht tot hij een bord met eten voor mijn neus zet.
Het is zijn American pancakes zie ik "lekker" ik neem een hap en voel het smelten op mijn tong "jij kan echt goed koken" zeg ik met mijn mond vol. Ik krijg een glimlach en dan verandert zijn gezichtsuitdrukking "wat is er?" vraag ik meteen op mijn hoede "ik dacht eraan dat ik wel iets met mijn zusjes wil gaan doen" zegt hij "het is al een tijdje geleden dat ik ze heb gezien."
Ik weet dat hij ze voorheen elke zondag mee nam naar het park zodat ze konden spelen, maar na dat beruchte weekend heeft hij dat niet meer gedaan. Ik weet dat zijn ouders zich zorgen maken. Ze waren razend enthousiast dat ik bij hem introk zodat hij niet alleen zou zijn. Sindsdien bel ik ze regelmatig om ze op de hoogte te houden.
"Dat moet je doen" zeg ik "dat zullen ze leuk vinden" hij vraagt of ik mee ga maar ik denk dat hij vandaag beter alleen kan zijn met zijn zusjes. Ik beloof hem dat ik thuis ben zodra hij thuis komt. Hij knikt en belt naar zijn moeder om te vragen hoe laat Mila en Benthe uit school komen. Hij verteld wat hij van plan is en zo te horen is zijn moeder enthousiast.
Ik plaats mijn kont op de bank en zet de tv aan. Ik kijk hoe hij zijn schoenen en zijn jas aantrekt. Hij staat achter me en trekt mijn hoofd naar achter zodat ik hem aan kijk "ik kom straks terug en dan mag je me over de bank leggen en me diep nemen goed" zegt hij voor hij me kust. Hij kust me op zijn kop wat best lief is maar ook een beetje raar. "Ik ben nog nooit zo gekust" zeg ik "dan was dit je eerste keer" zegt hij. Hij lacht naar me en loopt de deur uit.
Ik verveel me na een uur echt heel erg. Normaal ga ik altijd de deur uit maar ik heb beloofd dat ik er ben als hij terug komt. Ik stuur een bericht naar Sander of hij zin heeft langs te komen. Niet lang daarna stuurt hij terug dat hij over een uur komt. Wat mij wat tijd geeft het huis een beetje op te ruimen en te poetsen. Niet dat het vies is aangezien Koen altijd alles opruimt en ik mijn rommel in mijn kamer laat. Een win-win situatie voor ons alle twee.
Er is bijna een uur voorbij wanneer de bel gaat "kom binnen" roep ik "waar ben je?" roept Sander "in de keuken, ik kom eraan" roep ik terug. Ik was mijn handen snel en als ik ze droog heb gemaakt loop ik de kamer in naar Sander. Hij staat in de deuropening van de woonkamer met iemand te praten "hallo" zeg ik. Sander lacht naar me "hey jij! Hoe is het?" vraagt hij "goed met jou?" Hij knikt "goed"
Ik verleg mijn aandacht op de andere die in de kamer zit. Het is er niet één maar er zitten er twee. "Wtf doen jullie hier?" vraag ik "hoe haal je het in hemelsnaam in je hoofd ze hier te brengen" roep ik uit. "Luuk doe rustig" zegt Sander "nee, ik heb hem eindelijk zover dat hij na al die maanden niet meer huilt zodra zijn naam valt en nu breng je hem hierheen, naar zijn fucking huis!" gil ik.
Maikel zijn gezicht staat treurig terwijl Tony zijn hand vast houd "hij wilde hem graag zien" zegt Tony zacht. Fuck wat moet ik hier nou weer mee!
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.