71

437 9 0
                                    

Vannacht was.. ik weet het niet, het was... Wauw! Meer kan ik er niet over zeggen. We hebben gevreeën tot we beide niet meer konden. We hebben elkaar wel 100 keer gezegd dat we van elkaar houden. Luuk is mijn vriendje en dat maakt mij de gelukkigste man op aarde. "Niet zo dromen Koen, je moet die tent in elkaar zetten" roept Levi "sorry" roep ik terug.

Het is vandaag weer bloedheet buiten dus besluit ik mijn shirt uit te trekken dan krijg ik misschien ook nog een kleurtje. Mijn telefoon gaat af en ik pak hem uit mijn zak

Luuk: ik krijg geen werk gedaan als je er zo bij loopt!

Ik: leid ik je af?

Luuk: ik ben al hard sinds je je shirt uit trok

Ik: zullen we er stiekem tussenuit knijpen?

Luuk: kom naar het bos naast de tenten.

Ik stop mijn telefoon terug in mijn zak en kijk hoe Luuk naar de bossen loopt. Ik wacht tot hij uit het zicht is en loop dan achter hem aan het bos in. Er is hier geen pad en de bomen staan dicht op elkaar.

"Kom je?" hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Luuk met zijn hand uitgestoken voor me staan "ja" zeg ik als ik mijn hand in de zijne leg. Hij loopt het bos in met mij achter zich aan. Als hij een plek vind die hij goed vind duwt hij me tegen een boom "je bent zo sexy" zegt hij voor hij zijn lippen op de mijne duwt. Zijn zoen is hard en ruw en ik hou ervan.

Onze aanrakingen zijn doelbewust om elkaar zo snel mogelijk naar een orgasme te brengen. Hij doet mijn broek open en haalt mijn pik eruit. Ik doe bij hem hetzelfde. Zijn pik glijd door mijn hand en weer. Mijn tempo een beetje sneller "draai je eens om Koen" hijgt hij.

Ik schop mijn broek uit en draai me om, hou me stevig vast aan de boom waar ik tegen aan sta en zet mijn benen verder uit elkaar. Hij trekt mijn billen uit elkaar en dan voel ik zijn tong daar. Ik help hem door mijn billen vast te houden voor hem zodat hij zijn handen vrij heeft. Hij spuugt en stopt een vinger in me die al snel gevolgd word door een tweede "neem me Luuk" hijg ik.

Hij staat op en duwt zijn pik langzaam bij me naar binnen. Ik hou mijn adem in wanneer hij zich terug trekt en hard diep naar binnen stoot "dit word een vluggertje" hijgt hij. Ik kan zijn tempo amper bij houden wanneer hij zich in me ramt en zich weer terug trekt.

"Draai je om" ik draai me om en sta met mijn rug tegen de boom. Hij tilt mijn been om en legt hem rond zijn heup voor hij zich terug naar binnen duwt. We staan helemaal tegen elkaar aan geplakt. Zijn mond is op de mijne, onze lichamen staan tegen elkaar, zijn pik zit diep in me. En zo neemt hij me tot we het allebei uitschreeuwen van genot.

"Ik hou zo verdomd veel van je" hijgt hij voor hij nog een kus op mijn lippen drukt. "Kom we moeten ze nog maar even gaan helpen voor ze weer gaan zeuren" zeg ik. We kleden ons terug aan en lopen hand in hand terug naar de andere. "Konden jullie het niet laten?" zegt Dean die ons aan ziet komen. "Zou jij je kunnen beheersen als je zo'n knappe vent zou hebben" zegt Luuk "maak er een lekker wijf van en ik zou hetzelfde doen" grijnst Dean.

Ik richt me weer op de tent die ik net half opgebouwd heb achtergelaten. "Zal ik je helpen?" vraagt maikel "ja dat is goed" zeg ik. Met z'n tweeën gaat het sneller dan alleen "sorry voor Sam" zeg ik "het is niet mijn bedoeling dat jij je er rot door voelt" laat ik hem weten "dat weet ik Koen. Ik hou hem niet bewust bij je weg, maar gister was zo bizar dat ik in paniek raakte" zegt hij.

"Ik heb Sam gekregen van Anthony omdat hij hem aan jou deed denken en hij dacht dat het goed voor mij zou zijn als ik jou persoonlijkheid in de buurt zou hebben" zegt hij "geen idee wat hij er mee bedoeld, maar sinds Sam er is ben ik een stuk rustiger vanbinnen" maakt hij zijn verhaal af. 

"Dus ben je al zenuwachtig voor je grote dag?" vraag ik om hem af te leiden van Sam "nee niet echt, ik weet dat ik de rest van mijn leven door wil brengen met Anth" zegt hij. "Ik vind het zo raar hoeveel jij bent veranderd sinds de eerste keer dat ik je zag" zeg ik "je bent zoveel relaxter nu" hij knikt "ja het hele gebeuren heeft me heel goed gedaan" zegt hij "en ik vind het fantastisch om  hier te wonen dus dat helpt ook wel" zegt hij.

"Jongens? Gaan jullie mee?" vraagt Luuk "we gaan zwemmen, het is veel te warm" ik knik en kijk naar Maikel die ook mee gaat "even wat verkoeling is wel lekker ja" zegt hij. We lopen naar het meer en trekken onze kleren uit "wie er het laatst in ligt kookt vanavond!" Roep ik. Ik ren naar het water op de voet gevolgd door Luuk en Maikel.

"Zal ik maar koken dan?" vraagt Max "want Levi is geen keuken prinses" grijnst hij "hey!" roept Levi "wie liet er vorige keer een ei aanbranden?" Ik grijns en kijk naar Maikel "hij!" roep ik terwijl ik naar Maikel wijs "hij kan ook niet koken" zeg ik "gelukkig heb ik een vent die het wel kan" zegt Luuk die naar me toe zwemt "gelukkig een hele lekkere vent" mompelt hij voor hij zijn lippen op de mijne drukt.

"Jongens moet dat nu?" roept Levi "straks krijgt Max ook weer een harde en dan kan ik morgen niet meer lopen" zegt hij. Ik laat Luuk los en grijns naar Max "ben je wild geweest?" vraag ik "ja een beetje" zegt Max lachend. Hij draait zich om naar Levi "jij mag me vanavond zo hard nemen als je wilt echtgenoot" knipoogt hij "wij gaan!" roept Levi die Max achter zich aan het water uit trekt "have fun jongens" roept Luuk nog.

"Doen jullie ook nog wel eens iets anders dan sex hebben?" vraagt Maikel "jawel" zegt Koen "soms kussen we, of voelen we, maar dat is het wel een beetje" grijnst hij. "Ik ga Tony opzoeken" zegt hij voor hij ons alleen laat.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu