"Dus wat is er aan de hand?" vraagt Luuk zodra we een beetje bij de andere uit de buurt zijn "weet je van Maikel?" vraag ik waarop hij knikt "ja Max heeft het één en ander verteld" zegt hij "Tony blijkt zijn eerste vriendje te zijn" zeg ik "door Tony kwam hij uit de kast bij zijn ouders" Luuk kijkt bedenkelijk "oke, en nu vind jij het verstandig om ze samen in een kano te zetten?"
Ik schud mijn hoofd "nee, maar wat moest ik anders Luuk? Tony belde vanmorgen of ik het verstandig vond dat hij met Maikel zou praten. Ik kan toch moeilijk nee zeggen. Het is zijn verleden" zeg ik "het leuke deel van zijn verleden." Hij kijkt naar me "dat kan wel zo zijn, maar moet jij daar onder lijden? Ik weet dat jullie veel tijd met elkaar doorbrengen" zegt hij "af en toe mag je echt wel aan jezelf denken."
Ik weet dat Luuk gelijk heeft, maar ik heb ze nu al samen in een kano gestopt dus het is nu te laat "dus hoe was het bij jou?" vraag ik "nog leuke meiden daar?" Zijn gezicht staat vrolijk "na de eerste maanden kwam ik een meisje tegen" zegt hij "we hebben een paar maanden iets gehad, maar onze interesses lagen uiteindelijk ergens anders en toen zijn we uit elkaar gegaan" zegt hij "en Lucy?" vraag ik "daar ben ik overheen" zegt hij.
Ik zie Maikel en Tony onze kant op varen. Maikel zoekt mijn blik en zodra hij me vind lacht hij naar me. Ik lach terug. Ik vraag me af waar ze het over gehad hebben. "Kom we gaan terug naar de tent" zeg ik "ik heb het wel weer gehad met die kano" Luuk is het met me eens "ik ook" zegt hij. Een aantal varen nog verder. De andere gaan mee terug naar de tenten.
Ik smeer wat broodjes voor mezelf als maikel naast me komt staan "hey" zegt hij "hey, hoe was het?" vraag ik niet langer in staat mijn nieuwsgierigheid te negeren "het was apart" zegt hij "hij vertelde dat mijn moeder nog leeft. Ze woont in Londen en is hertrouwd" verteld hij "dat is leuk" zeg ik waarop hij knikt "mijn vader heeft ze allemaal wijs gemaakt dat ik dood ben daarom zijn ze me nooit komen zoeken" zegt hij.
"Jezus, dat is nogal wat" zeg ik. Hij knikt "ja veel informatie" zegt hij "en nu?" vraag ik "hij wilt wat tijd met me doorbrengen" zegt hij dan waardoor ik mijn mes laat vallen "wat wil jij Maikel?" vraag ik "het zou goed zijn denk ik" zegt hij "ik viel bijna uit de kano en toen hij mijn arm pakte voelde ik hetzelfde als toen ik 12 was Koen" zegt hij "en ik weet niet wat ik ermee moet."
"Je moet gaan" zeg ik. Ik draai me om "ik ga even die kant op" zeg ik voor ik onze tent in vlucht. Ik laat me op mijn matras vallen en laat de tranen los die achter mijn ogen zitten te wringen. "Het spijt me Koen, ik wil je geen pijn doen" zegt Maikel zacht "dat weet ik, maar dat doet het wel" zeg ik.
Hij komt naast me zitten "dat weet ik, maar ik denk dat het goed voor me is als ik mijn verleden onder ogen kom. En misschien kan ik zelfs mijn moeder wel opzoeken" zegt hij. "En nu Maikel?" vraag ik "is dat wat er ook is tussen ons gewoon weg?" Hij zucht "ik weet het niet, ik weet dat ik gevoelens voor je heb, maar ik weet niet of die sterk genoeg zijn" zegt hij.
"Je breekt mijn hart" zeg ik. Hij trekt me in zijn armen "dat weet ik. Je hebt geen idee hoe erg dat me spijt" zegt hij zacht. Hij tilt mijn kin op zodat ik hem aan moet kijken. Zijn ogen zijn waterig zijn wangen nat net als de mijne. Hij buigt zich voorover en drukt zijn lippen op de mijne.
De kus veranderd in een zoen wanneer hij de kus verdiept. Zijn tong drukt tegen de mijne en draait er dan omheen. Mijn handen gaan over zijn lichaam heen en weer. Tot ze uiteindelijk onder zijn shirt op zijn blote huid liggen. Hij doet hetzelfde bij mij. Hij trekt mijn shirt uit en gooit hem op de grond.
Zijn shirt gaat uit en gooit hij er naast. "Wil je dit" vraagt hij "ja maik, als je er klaar voor bent dan wil ik dit" zeg ik. Hij drukt nog een kus op mijn lippen en gaat dan via mijn wang naar mijn nek. Hij zuigt en likt wat mij laat kreunen. Zijn handen gaan over mijn lichaam naar beneden.
Als zijn handen bij mijn broek komen trekt hij hem naar beneden. Mijn boxer gaat er achter aan. "Benen wijd koen" zegt hij. Ik doe wat hij van me vraagt. Hij gaat er tussen in zitten en kust zich een weg naar beneden. Ik lig zacht te hijgen en wanneer hij mijn pik in zijn mond doet kan ik me niet langer stil houden. "Shit dit is lekker" hijg ik.
Hij pakt een condoom en glijmiddel uit zijn tas en smeert glijmiddel uit over zijn vingers. Zijn vingers gaan tussen mijn billen heen en weer steeds dichter naar mijn gaatje. Mijn rug komt van het bed omhoog wanneer hij zijn vinger erin stopt "rustig maar" zegt hij "het is lekker" hijg ik. Ik probeer me te ontspannen wanneer hij er nog een vinger in duwt. Hij beweegt ze heen en weer.
Zijn mond laat mijn pik los "ben je er klaar voor?" Ik knik "ja, neem me" hij doet het condoom om zijn pik en zet hem tegen mijn gat. Hij buigt zich over me heen en vangt mijn lippen met die van hem terwijl hij zich naar binnen duwt. Het doet zeer, het voelt vol en als veel te veel, maar ik geef geen kick. Dit moment zal ik voor altijd koesteren.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.