10

490 10 0
                                    

Pov Maikel

Ik lig op mijn bed wanneer mijn telefoon gaat. Ik trek het ding naar me toe om te kijken wie het is

Mijn-missie: heb je het druk?

Ik: nee zit porno te kijken

Mijn-missie: serieus?

Ik: ja, what's up?

Mijn-missie: zullen we eerder gaan? Ik ben alleen thuis en ik verveel me.

Ik: half uurtje?

Mijn-missie: zie je zo. Ruk ze nog

Ik: fuck! Die zin liet me komen

Ik grijns wanneer ik dat antwoord typ en ik weet zeker dat hij er ook om lacht. Eerlijk gezegd zit ik naar queer as folk te kijken op YouTube. Ik had dat nummer opgezocht wat Koen op zijn lijstje had staan en kwam toen hierbij uit. Ik vraag me af of hij dat weet.

Ik sta op van mijn bed en trek wat anders aan. Een blauwe jeans met een wit shirt. Daar overheen doe ik een bruin jasje. Mijn haar zit nog goed. Ik poets mijn tanden nog eens en loop de trap af.

Wanneer ik langs de voordeur loop hoor ik een autodeur dicht slaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wanneer ik langs de voordeur loop hoor ik een autodeur dicht slaan. Het moment dat hij wilt aanbellen trek ik de deur open. "Hey" zegt hij "hallo, wat gaan we doen?" vraag ik "dat zal je zo zien."

Ik loop achter hem aan en stap in wanneer hij de deur voor me open houdt "waarom doe je dit Koen?" vraag ik "omdat ik dacht dat als ik jou als eerst verliefd laat worden op mij, dan heb jij verloren" zegt hij "slim, maar dat gaat je niet lukken" grijns ik. Hij doet mijn deur dicht en loopt om zijn wagen heen.

"Gaan we het echt zo doen Koen?" vraag ik.
"is dit echt waar de meisjes voor vallen?" Ik kan het me haast niet voorstellen het is allemaal zo cliché. "Anne wel, die vond het geweldig. En eerlijk gezegd heb ik hier net zoveel ervaring mee als jij" zegt hij "helemaal niks dus" mompel ik "nope."

Hij rijdt ons naar de andere kant van Eindhoven en stopt daar bij een klein cafeetje. Hij houdt de deur voor me open "alsjeblieft" ik lach naar hem en loop voor hem uit naar binnen. Hij gaat tegenover me aan tafel zitten "zo eerst eens wat eten" zegt hij "ja ik heb ook honger" zeg ik "ik hoopte al dat je me mee uit eten zou nemen."

"Ik neem je niet mee" zegt hij "oh echt wel. Jij hebt mij mee genomen op een date" plaag ik hem "is dat wat dit is?" vraagt hij "zeg jij het mij maar jij hebt mij meegenomen" zeg ik. "Ik dacht dat jij niet aan dates deed" zegt hij "dan ben jij de eerste" zeg ik. "Hij grijnst naar me "ben je nu met me aan het flirten?" Ik knik "ja helpt het? Ben je al verliefd op me?" vraag ik "nee nog niet, als het je lukt ben jij de eerste die het" knipoogt hij.

We bestellen allebei wat te eten en drinken en kletsen over van alles. Voornamelijk onzin, omdat dat nu eenmaal is waar ik goed in ben. We lachen veel. Ik heb het oprecht naar mijn zin met Koen. Hij is heel erg leuk om mee om te gaan.

"Koen?" vraag ik "dat liedje dat je had opgeschreven, wist je dat ze dat gebruiken in een serie?" Hij kijkt naar me "ja, maar ik heb de serie nog nooit gezien" zegt hij "dus je wist niet dat het over twee mannen gaat?" vraag ik. Hij schudt zijn hoofd "nee, dat wist ik niet"

"Kom laten we een potje poolen" zeg ik "laten we een weddenschap maken" zegt Koen "als ik win neem je mij mee op een hele luxe date" zegt hij. "Oke dat klinkt goed" zegt ik "maar als ik win, dan wil ik dat jij de eerste keer de bottom bent" grijns ik. Zijn ogen worden groot "kun jij alleen maar daar aan denken?" vraagt hij "ja ik wil wel weten hoe strak en warm dat holletje is."

"Omdat ik zo lief ben" zegt hij "mag jij beginnen" ik leg de ballen goed en de witte er recht tegenover. Ik krijt de keu nog even goed en laat hem zacht tussen mijn vingers glijden tot ik hem hard vooruit tegen de witte bal schiet. De andere ballen schieten uit elkaar en gelijk gaan er een paar in "ik wil de halve" zeg ik. Ik stoot er nog een paar in en dan gaat er een hele mee.

"Ik mag" zegt hij. Hij loopt langs me heen bukt zich recht voor me over de rand van de pooltafel en stoot zijn keu vooruit. Hij schiet ze er één voor één in tot alleen de zwarte er nog ligt "die gaat daar" zegt hij. Hij stoot de keu en schiet zo de bal in de goede hoek "gewonnen."

"Je had weleens mogen zeggen dat je er zo goed in was" zeg ik "als ik slecht ben ga ik toch geen weddenschap aan" zegt hij. Daar heeft hij een punt "oké, nog een potje" De rest van de avond spelen we pool tegen elkaar, af en toe stel ik hem een vraag waar hij om moet lachen en antwoord geeft.

Hij wilt van mij ook alles weten: mijn lievelings kleur, wanneer ik jarig ben, wat ik wil gaan doen als ik later groot ben, waarom ik pas sinds kort bij hun elftal speel, of ik bekend ben met de gay scene. Aan het einde van de avond vraag ik of hij nog wat wilt drinken bij mij thuis. Waar hij op in gaat.

"Wat wil je?" vraag ik "doe maar een biertje" zegt hij. Ik loop naar de koelkast en haal er voor ons allebei een biertje uit "weet je dat elke keer als je auto hier staat de gordijnen hiernaast bewegen" zeg ik hem. Hij knikt "dat weet ik, maar ze boeit me niet meer" zegt hij. "Oh?" vraag ik "ik heb andere prioriteiten nu" grijnst hij "viespeuk" ik steek mijn tong naar hem uit en loop voor hem naar mijn kamer.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu