De dagen gaan voorbij. Luuk en ik komen amper het huis uit en dat ik nog kan lopen is een klein wonder. Hij heeft ontdekt hoe lekker hij het vind om bovenop te liggen als we sex hebben. Dus dat hij de bottom is gebeurd minder vaak, maar dat vind ik niet erg. Langzaam maar zeker begint mijn gevoel terug te komen en voel ik me minder alleen. Hij helpt me om hier doorheen te komen en als ik wist dat dit de oplossing zou zijn had ik het veel eerder gedaan.
Max heeft hem al een paar keer gebeld om iets te gaan doen, maar Luuk wijst hem steeds af waardoor hij daarna naar mij belt en zegt dat we moeten stoppen met de hele dag alleen maar sex te hebben. De eerste keer dat ik dat tegen Luuk zei heeft hij me er van verzekerd dat hij dat niet wilt. Hij wilt bij mij blijven zegt hij. Hij vind mijn gezelschap leuk zegt hij.
"Ben je klaar voor vandaag?" vraagt hij me wanneer we aan tafel zitten. Vanmiddag hebben we met Tony en Maikel afgesproken. "Zolang je bij me blijft" zeg ik "ik ga nergens heen koen" zegt hij "dat beloof ik." Ik kijk naar hem terwijl hij zijn koffie drinkt "wat" vraagt hij "niks, ik zat gewoon naar je te kijken" zeg ik "vind je dat vervelend?" vraag ik "nee zolang ik ook naar jou mag kijken vind ik het prima" zegt hij.
Luuk kiest kleding voor me uit en zegt me dat ik geen keus heb dan dat aan te trekken. Het is een zwarte jeans met een wit shirt. "Je ziet er uit om op te vreten Koen, en dat is precies wat ik straks ga doen. Deze kleding is makkelijk om straks weer uit te trekken" grijnst hij.
Hij pakt mijn hand en neemt me mee naar een restaurantje in de stad. Zodra het wat drukker word op straat laat hij mijn hand los maar komt wel iets dichterbij me lopen. Ik vind het allemaal prima zolang hij maar niet weg gaat.
Het restaurant is klein en rustig. Luuk loopt naar de vrouw achter de balie en zegt haar dat we gereserveerd hebben. "Op de naam Wouters?" vraagt ze. Ik zie Luuk knikken "volgt u mij maar" Luuk en ik lopen achter haar aan naar onze tafel en tot mijn opluchting zie ik dat wij er als eerst zijn.
We kiezen een plek naast elkaar en gaan zo zitten dat we de ingang kunnen zien "weet je zeker dat je dit wilt?" vraagt hij me "nee Luuk, maar ik moet dit doen" zeg ik "zeg het maar wanneer je weg wilt goed" zegt hij waardoor ik grinnik "ja dat zeg je alleen maar omdat je mijn kleren uit wilt trekken" plaag ik hem.
De deur gaat open en Tony en Maikel komen binnen lopen "daar zijn ze" zegt Luuk. We staan allebei op wanneer ze bij onze tafel komen. Even is het een beetje awkward omdat we niet weten hoe we elkaar moeten begroeten.
Ik trek Maikel in een knuffel tegen me aan "hallo" fluister ik. Bij Tony doe ik hetzelfde voor ik terug op mijn stoel ga zitten. Luuk doet hetzelfde en legt onder tafel zijn hand op mijn been waardoor ik naar hem glimlach. Hij glimlacht terug en kijkt dan naar onze tafelgenoten.
"Hoe bevalt het in Eindhoven?" vraagt hij aan Tony "het is heel anders dan ik gewend ben, maar ik vind het hier wel leuk al mis ik de frisse buitenlucht wel hier ruik je alleen maar uitlaatgassen" zegt hij "ik ben zo weinig in een stad geweest de afgelopen jaren dat ik was vergeten hoe het er rook." Ik knik "ik begrijp je punt.
Hoe lang blijven jullie nog?" vraag ik "dat ligt aan Jozef" zegt hij "we zijn hier gebleven omdat hij niet weg wilde zonder jou nog een keer te zien." Ik voel mijn wangen rood worden, ik zie dat Maikel zich ongemakkelijk voelt. Luuk knijpt in mijn been en Tony bekijkt ons alle drie met een grijns "ik ben er nu" zeg ik.
"Dus jullie huh?" Zegt Tony "die had ik niet verwacht" zegt hij "wat is er met ons?" vraagt Luuk "zijn jullie een stel?" vraagt hij. Ik zwijg en staar naar het tafelkleed waar van die achterlijke figuurtjes in zijn geborduurd. Het is even stil voor Tony weer praat "je kan het gewoon zeggen hoor, wij zien echt wel dat jij zijn been vast heb en dat je er net in kneep toen ik dat zei van Jozef" zegt Tony.
Ik verwacht dat Luuk zijn hand weg haalt, maar dat doet hij niet hij blijft er overheen wrijven "we hebben het leuk samen" zegt hij uiteindelijk. Tony knikt "ben je daarom jaloers?" vraagt hij. Ik weet niet waar hij mee bezig is, maar het helpt onze situatie niet "jaloers op wat?" vraagt Luuk "jaloers op hem" zegt hij terwijl hij naar Maikel wijst .
Luuk neemt een flinke slok van zijn biertje voor hij zich tot Tony wendt "ja" zegt hij dan. Even denk ik dat ik het verkeerd hoor, maar dan kijkt hij mij even aan voor hij weer naar Tony kijkt "jij niet?" zegt hij dan "ik zie jou daar ook niet heel ontspannen zitten" zegt hij. Maikel begint te kuchen om een glimlach te verbergen wat niet helemaal soepel gaat. Wat ons alle vier laat lachen.
Tijdens het eten praten we over van alles en nog wat. Vooral Maikel verteld ons veel. Over zijn reis naar Londen en dat Tony hem mee gesleept heeft naar Dendermonde naar het huis waar hij woonde. Hij verteld dat ze bij zijn oude school zijn geweest en dat ze koffie hadden gedronken met de directeur.
Toen ik hem vroeg wanneer de vonk over was geslagen tussen hun werd het stil aan tafel. Maikel keek me met een trieste blik aan, Luuk schoof dichterbij met zijn stoel en ik zag dat Tony een arm rond Maikel zijn stoel sloeg. Ik denk dat ze bang waren dat ik weer zou flippen zodra maikel een antwoord gaf op mijn vraag.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.