Het is 9 dagen geleden dat de bruiloft van Max en Levi was en sindsdien zijn we nog closer geworden. Tijdens die bewuste vrijpartij zag ik zijn gedachte door zijn ogen schieten toen ik naar hem keek. Ik wist wat hij dacht omdat ik precies hetzelfde voel voor hem.
Luuk ging vanmiddag iets drinken met Lucy omdat ze maar aan bleef dringen.
Eigenlijk vind ik het helemaal niks dat ze met elkaar omgaan, maar ik heb besloten dat ik er niks van kan zeggen. We zijn geen stel en hij kan omgaan met wie hij wilt.Maikel belt me voor elke scheet omdat hij zenuwachtig begint te worden. Hun bruiloft staat over 2 weken gepland. Ze trouwen in Antwerpen en vieren hun feest in de Ardennen waar ze voor alle gasten een huisje of tent hebben zodat iedereen kan overnachten daar.
Het is een prachtige locatie om te trouwen en aangezien ze er wonen en Tony het park ooit over gaat nemen van zijn ouders willen ze daar ook niet weg. Dat maakt dat ik naar de Ardennen moet rijden als ik mijn beste vriend wil zien.
Mijn telefoon gaat. Ik kijk op het scherm en lach als je het over de duivel hebt dan trapt hij op je staart
Maikel belt...
Ik: hey
Maikel: hey Koen, je moet me helpen
Ik: wat is er dan?
Maikel: er zijn te weinig tenten voor de gasten en we moeten er een paar bijzetten.
Kun je eerder komen om ons te helpen? Met de winkel en het park redden we het niet.Ik: ja, wanneer had je in gedachten?
Maikel: nu?
Ik: ik kan op zijn vroegst morgen. Ik moet eerst wat regelen op mijn werk.
Maikel: dat is ook goed! Je weet niet hoe erg je me uit de brand helpt hiermee.
Ik: het is al goed maik je ziet me morgen goed.
Maikel: tot morgen
Hij hangt op ik stuur Luuk een bericht dat ik eerder naar huis ga vandaag en dat ik morgen naar Maikel ga om daar te helpen. Ik ga ervan uit dat Luuk met me meegaat aangezien hij overal mee naar toe gaat. Ik maak mijn klus af en ga richting huis om mijn spullen voor morgen te pakken.
Ik zie Luuk zijn auto voor de deur staan dus die is ook al thuis. Ik loop het huis in en zie kleren op de grond liggen. Ik loop er langs en even verderop ligt een schoen. Het is een vrouwen schoen. Dit ga je verdomme niet menen.
Ik stamp het huis door naar mijn kamer maar zie dat die leeg is gelukkig. Ik loop naar zijn kamer en doe de deur open. Hij zit midden op zijn bed met Lucy naakt op zijn schoot. Ze kreunt wanneer ze heen en weer beweegt.
Wanneer hij door heeft dat ik er sta stopt hij met bewegen "Koen" zegt hij zacht. Lucy kijkt naar me met een kleine glimlach de trut. "Ik vertrek over een half uur naar Maikel, ik blijf daar tot na de bruiloft. Dat geeft jou 2 weken de tijd om je spullen te pakken en te maken dat je weg komt" zeg ik tegen Luuk.
Ik doe zijn deur zacht achter me dicht en loop naar mijn kamer. Ik pak mijn koffer en gooi er alles in waarvan ik denk dat ik het nodig heb. Ik probeer het zo snel mogelijk te doen. Ik wil geen minuut langer in deze situatie blijven zitten dan nodig is.
"Koen?" Luuk staat achter me "nee Luuk ik hoef het niet te horen" zeg ik hem "het spijt me" zegt hij zacht "meer dan je denkt" ik draai me naar hem om "dat laat je op een rare manier merken" zeg ik. "Ik dacht dat we inmiddels wel meer waren dan een stiekem neukertje achter gesloten deuren" zeg ik "dat zijn we ook" zegt hij "ohja? En waar was ik toen je tot aan je ballen in haar kut zat?" vraag ik "nou?"
Hij zegt niks "zeg je nog wat?" Hij knikt "ik had het niet mogen doen" zegt hij "nee idd, je had het niet mogen doen. Niet nadat je mij vanmorgen nog in m'n reet hebt genomen" ik voel me gebruikt en dat vind ik een vreselijk gevoel.
"Het was niet mijn bedoeling om sex met haar te hebben" zegt hij "was het niet je bedoeling om haar te neuken of dat ik er achter kwam?" vraag ik "het eerste" zegt hij "ik had het je echt wel verteld" zegt hij. "Ik ga, veel plezier met Lucy" bijt ik hem toe.
"Wacht nou Koen" hij pakt mijn arm die ik gelijk los trek "nee Luuk, ik snap niet waarom je me dit aandoet" zeg ik "en ik snap niet waar je nou zo'n fucking probleem van maakt" zegt hij. Ik zet een stap naar achter "serieus Luuk?" Hij knikt "ik maak er een fucking probleem van dat je een ander neukt in mijn huis omdat ik verdomme van je hou en even dacht ik dat jij dat ook van mij deed" zeg ik "maar blijkbaar ben ik echt geen persoon waar iemand mee kan leven"
"Koen dat is niet waar" zegt hij "2 weken Luuk dan ben je hier weg" zeg ik "en waar moet ik dan heen?" vraagt hij "dat boeit me niet" zeg ik. Ik doe de deur open en vlak voor ik hem dicht trek zegt hij zacht "ik dacht dat ik niet bij je weg mocht?"
Ik knik "dat klopt, dit keer ga ik bij jou weg voor je me helemaal kapot maakt. Je had het me gewoon kunnen zeggen dat je niet meer voor me voelde dan vriendschap. Dat was prima geweest, maar ik ben keihard voor je gevallen en ik hoopte dat er een toekomst in zou zitten voor ons samen" zeg ik.
Ik trek de deur achter me dicht en gooi mijn spullen in mijn auto. Luuk staat in de deuropening naar me te kijken. Hij doet de deur dicht wanneer ik weg rij. De laatste blik die ik voorlopig van hem heb is een hele trieste en dat bevalt me helemaal niks.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.