18

472 11 1
                                    

Pov Max.

"Goedemorgen" mompelt Levi wanneer hij wakker wordt. Hij ligt in mijn armen met zijn been tussen die van mij, zijn armen strak rond me heen en zijn hoofd op mijn borst "goedemorgen, lekker geslapen?" vraag ik. Hij knikt "ik heb gedroomd" zegt hij "over ons" hij duwt zich dichter tegen me aan.

Ik voel zijn penis tegen mijn been duwen "waarover?" vraag ik. Hij buigt zich over me heen "ik droomde dat we sex hadden" zegt hij "kom je iets te kort dat je er over gaat dromen?" plaag ik "nee schatje, ik denk niet dat er iemand is die zo vaak sex heeft als wij" zegt hij "maar dat neemt niet weg dat ik ontzettend geil ben geworden" zegt hij.

Ik trek hem naar me toe en plaats mijn lippen op die van hem. De lippen die ik de rest van mijn leven zal kussen. Mijn handen dwalen over zijn lichaam naar beneden. Ik knijp hem zachtjes in zijn billen wat hem laat kreunen. "Neem me Levi" fluister ik "graag" fluistert hij.

Nu we verloofd zijn hebben we ons allebei laten checken en besloten dat we het zonder condoom doen. Het is niet dat we elkaar zwanger kunnen maken. Hij pakt een fles glijmiddel uit het nachtkastje en smeert het over zijn penis. Hij trekt mijn benen uit elkaar en duwt zijn pik tegen mijn ingang.

Zo voorzichtig dat hij in het begin was zo is hij al lang niet meer en ik vind hem alleen maar nog leuker zo. Ik kreun wanneer hij zijn pik in me duwt en me zo opvult. Hij trekt zich een stukje terug en duwt zich weer naar binnen. Hij gaat een klein beetje sneller.

De gevoelens die dit bij me oproepen is niet te beschrijven. Het is zo lekker wanneer hij zich terug trekt en me met een leeg gevoel achter laat maar wanneer hij terug naar binnen stoot en mijn prostaat raakt maakt het nog lekkerder. Ik kreun luid wanneer ik mijn climax aan voel komen. Ik pak mijn pik en trek me af op zijn ritme. Het moment dat ik klaar kom voel ik zijn warme stralen diep in me "fuck" hijgt hij "ik hou van je" hij kust me zacht voor hij zich uit me terug trekt.

"Ik ga even douchen" meld ik en loop snel naar de badkamer waar ik me lichaam goed was "moet ik helpen" vraagt hij. "Dat mag altijd Levi, dat hoef je niet te vragen" hij stapt bij me onder de douche en laat hem mijn lichaam nog eens wassen. Ik doe bij hem hetzelfde en als we klaar zijn drogen we elkaar af.

Onze kleren liggen allemaal in één kast. We wonen bij Levi in huis, omdat zijn ouders vaker weg zijn en we dus meer ruimte hebben. Ik pak wat kleren en trek ze aan. We hebben allebei dezelfde maat dus kijken we allebei niet eens welke kleren we aan trekken.

"Levi?" vind jij dat ik Maikel moet helpen met Koen?" vraag ik "ik weet het niet Max, Koen leek het niet heel interessant te vinden dat hij terug is" zegt Levi. "Ik weet zeker dat Koen er wel degelijk mee zit" zeg ik "ik ken hem langer dan vandaag." Hij knikt "ja ik denk dat je gelijk hebt, maar moeten we het ze niet zelf laten uitzoeken? Het is nogal een ding wat Maikel met zich mee brengt" zegt hij dan.

"Ik heb tegen hem gelogen gister" beken ik "hoezo?" vraagt hij "ik zei hem dat ik zijn geheim tegen niemand heb verteld" zeg ik "maar dat is niet waar. Jij weet het" hij lacht "dat zal hij vast wel begrijpen" zegt Levi "kom we gaan eten."

Pov Koen.

Het is een paar dagen geleden dat ik maikel zag en hem heb gesproken. Ik heb het kaartje bewaard en zijn nummer in mijn telefoon gezet, maar ik weet niet of ik hem wel wil spreken. Ik weet dat ik me gedraag als een klootzak, maar ik wil niet dat hij me uiteindelijk weet te kwetsen als hij weer ineens besluit te verdwijnen.

Vandaag is het zaterdag en hoewel ik eigenlijk moet voetballen vanmiddag heb ik me voor vandaag afgemeld. Vandaag ga ik kijken voor meubels. Ik heb een huisje voor mezelf gekocht. Het is een appartement die in dezelfde wijk staat als het huis waar mijn ouders wonen. Ik heb bewust iets dichtbij gekozen zodat de meisjes ook langs kunnen komen als ze wat groter zijn.

Ik ga samen met mijn moeder en zusjes winkelen voor spullen. Ik heb Mila en Benthe beloofd dat ze allebei iets mogen uitzoeken voor in mijn appartement. De meisjes waren dol enthousiast en ik vind het leuk dat ik straks iets in huis heb wat van hun is.

We komen bij een Woonboulevard en lopen alle dure winkels voorbij tot we bij IKEA komen. "Kom dan gaan we hier kijken" zegt mijn moeder. We lopen allemaal achter haar aan de winkel in. Bij de bankstellen hoef ik niet lang te denken. Het word een zwarte. Uiteindelijk vind ik alles wat ik wil. Mijn moeder en zusjes kopen wat zooi om weg te zetten zodat het niet zo leeg is in huis.

Ik spreek af dat de winkel eind van de middag alles komt leveren bij mijn thuis. Het kost me wel wat extra's maar dan kan ik wel vanavond in mijn nieuwe huis slapen. Mijn moeder en zusjes gaan mee naar mijn huis en mijn vader komt straks ook. Ik bel ondertussen Max of hij wilt komen helpen. Hij zegt dat hij na de wedstrijd komt helpen samen met Levi.

Wanneer we ophangen zijn we aangekomen bij het huis van mijn ouders. "Ik moet nog even wat spulletjes halen" zegt ze voor ze uit stapt en naar binnen loopt. De meisjes zitten achterin de giechelen "wat is er zo grappig?" vraag ik "mama heeft een cadeau voor je" zegt Mila "Mila dat mag je niet zeggen" zegt Benthe. Mila stopt gelijk met lachen "het geeft niet Mila, ik zal doen alsof ik van niks weet goed?" vraag ik. Ze knikt en houd verder haar mond.

Ik kijk hoe mijn moeder met een tas terug komt lopen. Ze legt hem in de kofferbak en stapt terug in. "Zo we kunnen" zegt ze. "Mama, Mila heeft het verklapt" roept Benthe dan. Mila begint zacht te huilen "het geeft niet Mila" zeg ik. Mijn moeder draait zich om "het is niet netjes om je zus zo te verraden" wijst ze Benthe terecht "sorry mama." Ik zie hoe Benthe haar zusje probeert te troosten "sorry Mila."

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu