59

371 9 1
                                    

Pov Luuk

Wtf is er net gebeurd? Het ging allemaal zo snel dat ik mijn gedachten even op een rijtje moet zetten. "Luuk, gaat het?" vraagt Lucy zodra ik de deur dicht doe "ik weet het niet" zeg ik "wat was dat met Koen?" vraagt ze "hij heeft me het huis uit gezet" zeg ik "waarom?" vraagt ze "omdat hij verliefd op me is" mompel ik.

Het hele idee dat hij zojuist hardop heeft gezegd dat hij verliefd op me is en van me houdt maakt me blij en verdrietig tegelijk "ik heb het verpest" zeg ik "hou je van hem?" vraagt ze en zonder na te denken komt er gelijk een ja uit mijn mond "ja, ik hou van hem" zeg ik haar "waarom lig je dan met mij in bed?" vraagt ze "omdat ik bang ben om de dingen te voelen die ik voel bij hem" zeg ik.

"Het spijt me Luuk, ik had het niet mogen doen. Als ik wist dat die gevoelens wederzijds waren had ik het nooit gedaan" zegt ze "ik was er zelf bij Lucy, maar als je het niet erg vind wil ik nu even alleen zijn" zeg ik haar. Ze knikt trekt haar schoenen aan en loopt de deur uit. Zodra de deur in het slot valt voel ik me echt heel erg alleen.

Ik loop naar zijn slaapkamer en laat me op zijn bed vallen. Ik leg mijn hoofd op zijn kussen en snuif zijn geur op. Mijn lichaam begint te schokken omdat ik de tranen probeer in te houden die naar buiten willen. Het doet zeer op mijn borst, maar zodra er één valt komt er een waterval en ik weet niet of ik dat nu aan kan. Ik blijf daar liggen tot ik in slaap val.

Pov Koen

Het is al laat op de avond wanneer ik bij de Ardennen aan kom. Ik heb onderweg naar Maikel gebeld dat ik nu al kom om te helpen. Hij staat me op te wachten bij de parkeerplaats en zodra ik uit stap valt de eerste traan. Hij trekt me tegen zich aan "wat heeft hij gedaan?" vraagt hij "hij had sex met Lucy" zeg ik "ik zag ze toen ik thuis kwam" snik ik. "Ik vermoord hem" gromt hij.

"Hij heeft er alle recht toe maik, we zijn geen stel" zeg ik wanneer ik hem los laat. Ik pak mijn tas van de achterbank en kijk hem aan "dat geeft hem geen recht om het te doen. Ik dacht dat hij jou wilde" zegt hij "ik zou het zweren dat hij je leuk vind toen ik hem bij de bruiloft van Max en Levi zag" zegt hij "misschien niet genoeg" zeg ik "echt wel, die jongen is stapelgek op je" zegt hij.

We lopen het park op richting de huisjes. "Vind je het erg om een huisje te delen met Dean?" vraagt hij "Dean is het broertje van Anthony en hij heeft blijkbaar vanmorgen zijn ontslag gehad omdat hij een affaire had met de vrouw van zijn baas. De eikel" mompelt hij "hij is van jou leeftijd en ik had geen andere huisjes beschikbaar dan die" ratelt hij verder "het is oke Maikel" zeg ik.

"We gaan eerst langs Anthony hij wilde je ook graag zien. En er is nog iemand die je moet ontmoeten" zegt hij. Ik loop met hem mee naar één van de huisjes die het dichtst bij de camping is. Ik herken het huisje zodra ik ervoor sta. Hier heeft Joost een tijdje in gewoond toen hij dacht dat Sander dood was.

Zodra de deur open gaat stormt er een grote haarbal naar buiten recht op ons af "rustig Sam" zegt Maikel wanneer hij de hond aait. Het is echt een prachtig beest. Ik weet niet veel van honden, maar deze lijkt op een wolf en hij is gigantisch.

"Koen dit is Sam, Sam dit is Koen" zegt hij. Sam gaat voor me op de grond zitten en houdt zijn poot omhoog. Ik leg mijn hand eromheen en schudt ermee "aangenaam Sam" zeg ik. Ik laat zijn poot los en Sam rent terug het huisje in.

Lachend lopen we achter hem aan "heb jij hem dat geleerd" vraag ik waarop Maikel knikt "ja gaaf hè" zegt hij. "Ja ik weet zeker dat Luuk dit zou kunnen waarderen aangezien hij normaal zulke dingen zou doen" zeg ik waarna ik meteen stil val. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan "sorry" mompel ik "het is niet erg Koen, kom dan gaan we naar Anthony en Dean" zegt hij.

Dean blijkt erg aardig wanneer ik hem ontmoet. Hij geeft me een hand nadat ik plat ben geknuffeld door Tony "dus jij bent de beroemde Koen waar ze maar over blijven praten" zegt hij. Ik kijk naar maik en Tony en zie ze allebei verkleuren "ik denk het wel ja als ik hun gezichten zo zie" Dean draait zich ook om "als we ze op een schaal leggen eten we vanavond kreeft" grijnst hij waardoor ik ook lach "da's een goeie, die ga ik onthouden" laat ik hem weten.

We drinken wat met z'n vieren, we lachen vooral heel veel door Dean en zijn humor waar ik nu heel blij om ben. Ik ga er alles aan doen wat ik kan om mezelf niet weer zo te verliezen nadat Maikel weg ging. Het ging net weer goed en dan moet de volgende mijn hart breken.

"Koen?" vraagt Tony "waar is Luuk? Ik had hem eigenlijk ook wel verwacht" zegt hij "ik vond hem vanmiddag in zijn bed met Lucy" zeg ik. Maikel glimlacht triest naar me en Tony wilt wat zeggen, maar weet volgens mij niet zo goed wat. Dean hangt onderuit gezakt op een stoel en kijkt me nieuwsgierig aan.

"Ik heb hem gezegd dat als ik na jullie bruiloft terug thuis kom dat hij dan weg moet zijn uit mijn huis. Ik weet dat het misschien een beetje overdreven is, maar ik dacht echt dat hij mij wilde en dat we op het goede spoor zaten" vertel ik ze. "Eikel" mompelt Tony "ja dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik de komende weken hier bivakkeer" vraag ik.

"Kom je bij mij wonen?" vraagt Dean me "nee jij trekt bij mij in aangezien Maikel het huisje aan mij beloofd heeft" zeg ik "maar ik was hier eerder" zegt hij "ik moest 2 uur rijden om hier te komen" zeg ik "oke dan" zucht hij "jij je zin" ik grijns naar hem "thnxs"

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu