Pov Luuk
Max heeft me overgehaald mee te gaan naar de Ardennen. Ik had het liever nog even uitgesteld om hem onder ogen te komen, maar we weten allemaal hoe Max is. De bemoeial ik grijns om mijn eigen gedachten "wat zit je nou stom te lachen?" vraagt Max "niks, binnenpretje" zeg ik "wat is er zo grappig?" vraagt Levi die achter het stuur zit "ik dacht eraan dat Max een bemoeial is en daar moest ik om lachen" zeg ik.
Max kijkt chagrijnig en Levi lacht zacht "vind je dat grappig?" vraagt hij aan Levi "hij heeft wel een punt schatje" zegt Levi "je zit altijd op de eerst rang als er iets is" Max kijkt boos uit het raam "ik wil alleen maar helpen" moppert hij "dat weet ik Max, maar soms moet je iemand het gewoon zelf laten oplossen" zeg ik "wees alsjeblieft niet boos" smeek ik.
Ik draai zijn hoofd naar me toe en kijk hem met de zieligste blik die ik heb aan "je bent lelijk als je zo kijkt" zegt hij "vind je me anders wel knap dan?" vraag ik "ik zou nu goed nadenken voor je wat zegt" komt Levi tussenbeide wat ons alle drie laat lachen.
"Ben je zenuwachtig?" vraagt Levi "ja, ik weet niet of hij nog steeds net zo boos is als toen hij weg ging" zeg ik "aan de voicemails te horen komt het wel goed hoor" zegt hij. En dan schiet hij kei hard in de lach "wat?" vragen Levi en ik tegelijk "die ene was echt hilarisch, wat zei tie nou?" Max denkt even na en dan weet hij het weer "ohja, hij gaat zijn pik zo diep in je reet stoppen dat hij er langs je mond weer uit komt zodat je hem ook gelijk kunt pijpen" lacht hij.
Levi grijnst "zei hij dat?" Ik knik "hij was dronken" verklaar ik "wie weet wat hij zegt als hij nuchter is" zeg ik. "Ik hoop dat hij zich aan zijn woord houdt" grijnst Max "je moet je er niet mee bemoeien bemoeial" zeg ik waardoor hij zijn vinger naar me op steekt.
"Jullie zijn net een stel kinders" zegt Levi "ja en met één ervan ben jij getrouwd meneertje" zeg ik. Ook van hem krijg ik een vinger. Hij legt zijn hand op max zijn knie en knijpt er in "van dit kind hou ik heel veel" zegt hij. Max bloost een beetje "ik ook van jou liefje en vanavond gaan we proberen of het werkt wat Koen zei" grijnst hij.
We komen eindelijk aan op de plek waar mijn toekomstige wederhelft zich schuil houdt. Ik hoop maar dat hij niet zo boos meer is en gewoon naar me wilt luisteren. Ik weet dat het niet goed valt te praten wat ik heb gedaan, maar ik wil dat hij weet dat ik voor hem kies. Voor hem en een leven voor ons samen.
Pov Koen.
We hebben weer een tent klaar en ik heb het echt bloedheet. Ik heb Dean zijn shirt al uit getrokken en ben in staat wat water op te zoeken zodat ik kan zwemmen. Sam ligt te puffen en te hijgen op de grond in de schaduw. "Zullen we even gaan zwemmen jochie?" vraag ik waardoor hij op staat "kom we gaan water zoeken."
Samen met Sam loop ik naar de plek waar we normaal altijd kamperen. Ik weet dat het water daar goed is dus daar ga ik heen. Ik app Maikel waar ik ben en dat Sam bij me is.
Ik kleed me uit tot mijn boxer en ren samen met Sam het water in. Hij zwemt eerder dan ik dus laat ik me in het water vallen om bij hem te blijven. Ik spetter hem nat en lach. Voor het eerst in dagen voel ik me compleet gelukkig.Als ik genoeg af gekoeld ben ga ik naar het ondiepe om een stok te zoeken voor Sam. Maikel vertelde me dat hij het leuk vind om een stok te halen als je er één gooit. "Zoek stok Sam" zeg ik waardoor hij weg rent. Hij komt al snel weer aanrennen met een stok in zijn bek. Ik gooi hem het water in en kijk hoe Sam er achter aan gaat.
"Ik geloof dat ik mijn hond kwijt ben" hoor ik. Maikel komt naast me staan "nee joh" zeg ik "hij vind me gewoon aardig" zeg ik "ik ga zo even de jongens halen. Blijf jij hier" vraagt hij waarop ik knik "ja Sam vind het hier leuk" zeg ik. Ik glimlach naar Maikel "bedankt dat je nog steeds mijn vriend bent Maikel" zeg ik. Hij trekt me tegen zich aan "dat zal ik altijd blijven" zegt hij voor hij me los laat.
"Kom Sam, breng de stok terug" Sam staat in het ondiepe met de stok in zijn bek naar me te kijken. "Kom dan" zeg ik terwijl ik een stap naar voren zet. Hij zet gelijk een stap naar achter "moet ik hem soms komen halen?" vraag ik. En ik zweer het je dat hij op dat moment ja knikte! Ik ben echt niet gek! Ik ren op hem af en pak de stok vast.
Allebei hebben we nu een kant vast en trekken we er aan "laat los Sam" hij schudt zijn kop waardoor mijn armen helemaal mee bewegen. Hij trekt wat harder wat mij mijn evenwicht laat verliezen en ik val zo voorover het water in recht voor Sam zijn poten. Hij laat de stok recht voor mijn neus vallen en begint kei hard te blaffen. Het klinkt alsof hij me uit lacht.
Ik leg mijn handen voor me gezicht en doe net alsof ik aan het huilen ben. Heel langzaam komt hij op me af gelopen en wanneer hij bij me is maak ik hem helemaal nat "aaah nu heb ik je sam!" grijns ik voor hij weg rent.
Ik hoor mensen lachen achter me en draai me om. Daar staan Maikel, Max en Levi te lachen om mij. Mijn ogen vinden die van Luuk en meteen voel ik me tien kilo lichter als ik eraan denk dat hij de moeite voor hem heeft genomen om hierheen te komen. Ik weet dat we er nog lang niet zijn, maar hij heeft de eerste stap gezet en dat waardeer ik meer dan hij weet.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.