68

396 9 0
                                    

Pov Maikel.

Ik sta versteld, echt compleet en finaal versteld over Sam zijn gedrag. Nog nooit in mijn hele leven heb ik een hond zich zo beschermend zien gedragen naar iemand die niet eens zijn baas is. Het is ongelooflijk om te zien en tegelijkertijd frustrerend. Ik weet heus wel dat ik jaloers ben op Koen, omdat Sam zich gelijk zo aan hem hecht.

Maar Dean lijd mijn aandacht ervan af het moment dat hij zijn mond open doet. Hij gaat naast Koen zitten en ik weet zeker dat hij dit doet om Luuk jaloers te maken. En dat stoort me, hij mag zich er niet mee bemoeien "kom je even mee Dean? Anthony had je nodig zei tie" ik sta op en Dean loopt achter me aan

"Waar the fuck denk jij mee bezig te zijn?" vraag ik zodra we uit het zicht zijn "ah kom op Jozef, ik mag hem toch wel een beetje jaloers maken, hij heeft het verdient" zegt hij "ja misschien wel maar jij mag je er niet mee bemoeien" zeg ik "als je het nog een keer doet heb je een probleem" hij steekt zijn handen op "oke oké" we lopen naar Anthony.

Pov Koen.

"Iemand nog iets?" vraag ik ze schudden al drie nee "dan zal ik de tenten laten zien" ik sta op en zeg tegen Sam dat ie moet blijven liggen. Hij doet wat ik vraag. Met z'n vieren lopen we naar een tent die half op staat "hier was ik mee bezig" zeg ik "ik help je wel" zegt Luuk. We zetten de tent recht en goed vast zodat hij niet om kan vallen.

Met z'n vieren zetten we zo een paar tenten op en tegen de tijd dat tijd is voor het avondeten loop ik terug naar het huisje "ik heb beloofd te koken vanavond. Als jullie mee willen eten moet je boodschappen doen" laat ik ze weten. Max en Levi lopen in de richting van de winkel. "Koen kunnen we praten?" vraagt Luuk zacht.

Ik knik en loop voor hem uit het huisje in. Sam is nergens te bekennen dus doe ik de deur achter me dicht en ga op een stoel zitten. "Praat maar" zeg ik. Er is geen haar op mijn hoofd die begint met praten. Ik kijk hoe hij op de bank tegenover me gaat zitten en vouwt zijn handen in elkaar.

"Het spijt me Koen" zegt hij "ik weet dat niet één rede goed genoeg is om goed te maken wat ik heb gedaan. Ik kan alleen maar zeggen dat het is gebeurd en dat ik er al spijt van had het moment dat het gebeurde. Ik vind haar niet leuk en ik wil niks met haar" ratelt hij "de afgelopen dagen heb ik me zo slecht gevoeld en ik weet niet of ik nog zonder jou door kan."

"Je zit in mijn hoofd Koen. Je bent het enige waar ik nog aan kan denken en de enige die ik wil voelen. Er is niks op deze hele wereld wat ik meer wil dan samen zijn met jou." Hij kijkt me strak aan "ik ben verliefd op je geworden en ik wil dat je de mijne bent" zegt hij dan. "Ik weet niet zo goed hoe die Dean in het plaatje past, maar ik ben bereid om kei hard voor je te vechten." Ik kijk hem aan en zeg niks "ik hou van je" en dat is alles wat ik wilde horen.

"Kom hier Luuk" zeg ik zacht. Hij loopt op me af en gaat op mijn schoot zitten. Ik trek hem naar me toe en kus hem. Al mijn gevoel gaat in de kus en ik hoop dat hij het ook voelt. Hij trekt mijn shirt uit "als je een shirt aan trekt is het er één van mij" gromt hij "je ruikt anders en dat bevalt me niet." Ik lach en vind het heerlijk dat hij zo jaloers is "Dean was je aan het fucken Luuk. Hij wilde je jaloers maken" zeg ik "nou dat is die eikel dan goed gelukt."

Hij trekt zijn shirt uit en dan gaat het vlug. Onze handen gaan over elkaars lichaam. Ik maak zijn broek open en laat mijn handen over zijn kont gaan voor ik er in knijp "fuck ik heb je gemist" hijgt hij "ik jou ook" zeg ik. We zoenen en strelen elkaar en net als ik omhoog wil komen en hem naar mijn kamer wil brengen kucht er iemand.

"Ik zie dat het weer goed is" zegt Max. Luuk laat mijn lippen los. Hij staat op van mijn schoot en geeft me zijn shirt aan "hier" zegt hij "doe deze maar aan." Ik grijns "dank je wel" ik trek hem aan en druk een kus op zijn lippen "ik zal eens gaan beginnen met het eten" zeg ik voor ik de keuken in loop.

We besluiten buiten te zitten met het eten omdat we met zoveel zijn en er binnen niet genoeg plek is. "En?" vraagt maikel als hij de keuken in komt "hij is verliefd op me" zeg ik "en hij houdt van me" grijns ik "en toen waren we aan het zoenen en toen kwamen Max en Levi binnen" zeg ik. "Ik ben blij voor je koen" zegt hij.

Ik loop met een hele grote pan spaghetti naar buiten en zie dat er flessen wijn staan "die heb ik mee genomen" zegt Luuk "ik dacht dat ik je zo wel om kon kopen als je niet naar me wilde luisteren" zegt hij. Ik ga naast hem zitten en trek hem dichterbij "je hoeft alleen maar te zeggen dat je van me houdt" zeg ik zacht "ik hou van je" zegt hij.

"Dit is echt heel erg lekker" zegt Dean wanneer hij zijn hap doorslikt "jij mag elke dag wel voor me koken" grijnst hij. Luuk legt zijn hand bezitterig op mijn been "hou je mond Dean" gromt Tony. Dean grinnikt en Luuk kijkt naar hem of hij hem elk moment met zijn hoofd in zijn bord spaghetti kan duwen.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu