Pov Luuk.
Pijn. Dat is wat ik voel als ik mijn ogen open doe. Wat een afgrijselijke kater heb ik. Ik denk niet dat hij ooit zo erg is geweest als nu. De deur gaat open en ik zie Max binnen komen "hoe gaat het?" vraagt hij "kut" zeg ik "mijn hoofd doet zeer, mijn mond is droog en mijn ogen voelen raar" zeg ik "dat snap ik na die huilbui van je, ik denk niet dat ik iemand ooit eerder zo hard heb zien huilen" mompelt hij.
"Kun je wat zachter praten?" vraag ik "nee, je hebt dit aan jezelf te danken" zegt hij "wie drinkt er nou bijna 4 flessen wijn leeg? Je had jezelf wel in een coma kunnen zuipen Luuk!" Ik zie dat hij boos is "ik wilde het niet meer voelen" zeg ik zacht "wat niet?" vraagt hij "de leegte en de kou die ik voel sinds hij weg reed" zeg ik zacht "ik voel me zo alleen Max" zeg ik.
Ik merk dat ik weer huil aan mijn wangen die nat worden "ik begrijp nu wat hij voelde toen Maikel weg ging" snik ik "en het is verschrikkelijk." Ik ga weer op zijn kussen liggen met mijn hoofd en probeer zijn geur te vinden. Max zijn telefoon gaat over "ik moet deze even nemen" zegt hij voor hij de kamer uit loopt
Max: niet zo goed
Hij ligt in zijn bed
Waarom?
Ik zal het zeggen
Ja hou me op de hoogteHij komt de kamer terug in "dat was maikel" zegt hij "hij zegt dat het niet goed gaat met Koen en dat hij zich net zo slecht voelt als jij" zegt hij waardoor ik me nog slechter voel. "Hij zei dat hij je voicemail heeft ingesproken" zegt hij "en dat je ze zo snel mogelijk moet horen." Hij kijkt naar me "ik weet niet waar mijn telefoon is" zeg ik "die ligt in de keuken" zegt hij "als jij gaat douchen dan maak ik wat te eten voor je" zegt hij voor hij de kamer uit gaat.
Ik wankel wanneer ik het bed uit stap en naar de badkamer waggel. Wanneer de stralen warm genoeg zijn en ik eronder ga staan spoelt de warmte de kou van me af. Alleen blijft mijn binnenkant koud, ik wist niet dat een mens zich zo slecht kon voelen.
Natuurlijk was ik verdrietig toen Lucy het uit maakte, ik heb me maanden ellendig gevoeld, maar niks komt erbij in de buurt van wat ik nu voel. En als dit maar een beetje is van waar Koen doorheen is gegaan na Maikel dan is hij de sterkste persoon op deze planeet.
Ik droog me af en slenter terug naar Koen zijn kamer. Ik pak de dikste trui die ik kan vinden en trek hem aan. Ik ga naar de keuken en ga aan tafel zitten "hier eet dit maar op" zegt Max als hij een bord voor mijn neus zet. Ik begin te eten van mijn broodje. Het is een broodje gezond. Normaal vind ik dat heel lekker maar nu ben ik na een paar happen klaar.
"Hier is je telefoon" zegt Max. Ik pak hem aan en zet het ding aan. Zodra hij aanspringt komt mijn achtergrond tevoorschijn. Het is een foto van koen in mij in bed. Dicht tegen elkaar aan en allebei met een grote glimlach op onze gezichten. Het is mijn favoriete foto van ons. Mijn vinger gaat over het scherm op de hoogte van zijn gezicht.
"En jij twijfelt aan je gevoelens?" vraagt Max met een grijns wanneer hij naar me kijkt. Ik hou me stil en wacht tot hij helemaal is opgestart en ik een hoop meldingen binnen krijg. De meeste zijn van mijn voicemail. Er zijn berichten van Max, Levi, Joost, Sander en ook één van Lucy. Maar die verwijder ik zonder te lezen.
"Je voicemail Luuk" zegt Max. Ik bel naar mijn voicemail en zet hem op de luidspreker.
U heeft 11 nieuwe berichten
Max: waar blijf je? We staan te wachten!
"Shit ik was vergeten dat ik jullie op zou halen" zeg ik "het spijt me" Max glimlacht naar me "het is al goed. Luister de rest maar" moedigt hij me aan
Koen: waarom deed je dat nou Luuk.
Koen: was ze het waard?
Koen: was ik niet duidelijk genoeg?
Koen: ik hoop dat jij je beter voelt dan ik
Koen: ik ben bier aan het drinken
Koen: Sam is echt heel erg lief. Ik wil er ook één als ik thuis kom
Koen: Je bent een klootzak Luuk en als ik nu bij je was dan had ik je op je buik gelegd. Je kont omhoog getrokken en mijn pik zo diep in je reet geramd dat ie er via je mond weer uit komt. 2 vliegen in één klap zou ik zeggen. Neuken en pijpen het is een nieuwe ervaring
Koen: Luuk! Weet je wel wat je me verdomme aan doet? Ik ben dronken en ik ben je alleen maar aan het bellen omdat ik je stem hoor bij die klote voicemail van je. Ik haat je
Koen: ik haat je niet echt, ik haat mezelf omdat er niemand van mij wilt houden. Vertel me eens wat er mis met me is want misschien wil je me wel als ik er iets aan doe
Koen: ik hou van jeen dan hoor ik hem snikken op de achtergrond voor de verbinding word verbroken. "Ik ben zo dom" zeg ik "een beetje maar" zegt Max "dus wat ga je eraan doen?" vraagt hij "ik moet naar hem toe" zeg ik "ik moet het goed maken, maar wat als hij me niet wilt zien" peins ik "ik denk dat het vrij duidelijk is dat hij dat wel wilt" zegt Max.
"Ik ga Maikel bellen, misschien hebben ze nog meer hulp nodig met de voorbereidingen" zegt hij voor hij zijn telefoon pakt en Maikel belt. "Vind je dat niet erg? Jullie zijn net terug van je huwelijksreis en je zit niet anders dan hier mijn hand vast te houden" zeg ik "daar zijn we vrienden voor" zegt hij.
Hij laat me alleen achter in de keuken, ik pak mijn telefoon en luister het laatste bericht nog eens af wat Koen heeft ingesproken "ik hou van je" zegt hij "ik ook van jou koen" mompel ik.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.