De taxi chauffeur zet iedereen thuis af wat makkelijk is want het zijn allemaal stelletjes dus hij hoeft niet heel veel adressen af. "Mag ik met jou mee Koen?" vraagt Maikel zacht "als dit onderdeel van je plan is kun je het vergeten" zeg ik "nee ik wil niet alleen in de taxi blijven" zegt hij "mag het alsjeblieft" hij kijkt me aan en als ik ja knik zucht hij van opluchting.
Bij mijn huis stap ik de taxi uit en pak Maikel bij zijn hand "kom, we zijn er" zeg ik "moest hij niet ergens anders heen?" vraagt de chauffeur "nee hij hoort bij mij" zeg ik. De chauffeur kijkt een beetje raar maar zegt verder niks. Wat een rare man denk ik nog voor ik de deur dicht doe en Maikel mee naar binnen neem.
"Ga alvast maar naar mijn kamer" zeg ik "wel zachtjes doen anders word de tweeling wakker". Hij knikt en loopt de trap op. Ik ga de keuken in en pak een glas water en twee paracetamolletjes. Ik neem ze mee naar mijn kamer en leg ze op het nachtkastje. Maikel ligt op mijn bed te slapen. Hij heeft zich uit gekleed tot aan zijn boxer "blijf je daar staan of kom je nog?" zegt hij
In sneltreinvaart trek ik mijn kleren uit en ga naast hem liggen. Ik lig met mijn gezicht naar hem toe "bedankt dat je me niet in die taxi liet Koen" zegt hij zacht "wat was dat?" vraag ik "ik ben er doodsbang voor" zegt hij. Ik besluit er verder niet naar te vragen "slaap lekker" zeg ik.
Ik doe mijn ogen dicht en voel hoe Maikel zich naar me toe draait. Zijn adem gaat over mijn gezicht. Volgens mij heeft hij net wat pepermuntjes op want ik ruik mint in zijn adem "Welterusten" zegt hij. Hoe langer we in bed liggen hoe dichterbij hij komt. Tot ik uiteindelijk mijn arm om hem heen sla en hem tegen me aantrek. Zo vallen we in slaap.
Pov Maikel.
Fuck mijn hoofd. Het voelt alsof er iemand met een baksteen tegen aan heeft geslagen. Ik word me bewust van een lichaam in mijn armen. Aaah dus ik heb toch die lekkere meid mee genomen gister denk ik met een grijns.
Langzaam gaan mijn ogen open en schrik me dood wanneer ik Koen zie liggen. Hij beweegt wat maar word niet wakker. Ik kijk rond me heen en zie dat ik in zijn bed lig mijn boxer nog aan voel ik. Wat the fuck is er gister gebeurd.
Terwijl ik er over na lig te denken komen er steeds meer herinneringen terug. Het meisje dat me meenam naar de wc en er nadat ik haar een orgasme gaf vervolgens vandoor ging, ik die Anne wijs maak dat Koen mijn vriendje is, de weddenschap. Shit wat heb ik gedaan. Ik val niet eens op jongens.
Koen begint te bewegen. Ik doe snel mijn ogen dicht en doe net of ik slaap. "Ik weet dat je wakker bent maik" zegt hij. Zijn stem kraakt omdat hij net wakker is. Hij maakt zich los uit onze omhelzing en gaat rechtop zitten. "hoe is het met je hoofd?" vraagt hij.
"Alsof er iemand met een vrachtwagen overheen is gereden" zeg ik. Ik doe mijn ogen open en kijk naar Koen. Hij zit tegen het bed aan met een arm achter zijn hoofd "wat weet je nog?" vraagt hij. Hij wilt mijn geheugen testen "niet zoveel" zeg ik. Zijn blik staat opgelucht.
"Ik weet nog dat we met twee meisjes aan het dansen waren" zeg ik "en dat ik Anne weg heb gejaagd" ga ik verder" hij knikt "en wat nog meer" zijn stem klinkt alsof hij hoopt dat ik het ben vergeten. "Verder weet ik niet zoveel meer" zeg ik "behalve dan dat dingetje van die weddenschap lief vriendje van me" grijns ik.
Hij slaat een kussen tegen mijn hoofd wat niet zo goed is voor mijn kater "niet doen Koen" roep ik. "We kunnen dit toch niet doen Maikel? We vallen allebei niet op jongens" zegt hij "ik heb gister nog een meisje genaaid in de wc" verteld hij. Ik trek mijn wenkbrauw op "dus jij was die geluksvogel die dat meisje zo hard liet kreunen dat ze buiten de wc te horen was" zeg ik "daar heb ik wel iets van meegekregen."
Zijn gezicht word rood "ik kreeg zelfs een compliment van iemand die zijn handen stond te wassen" bekend hij waardoor ik echt kei hard in de lach schiet "was het dat zusje van die bij mij stond?" Vraag ik. "Geen idee of het zusjes waren, maar ja die was het" zegt hij "ze trok me mee de wc in, pijpte me tot ik bijna kwam en vroeg me haar daarna te neuken" verteld hij.
"fuck die van mij nam me mee naar de wc en liet me vervolgens met blauwe ballen staan toen ik haar had laten klaarkomen" zeg ik "en toen?" vraagt hij met een grijns "toen heb ik mezelf afgetrokken en ben bij de bar gaan zitten tot die andere meid kwam" zeg ik. "dat was er één zeg die was nogal handtastelijk"
Koen knikt "ja toen ik je daar zag had ze haar hand op je borst liggen" zegt hij "en toen zei je tegen haar dat ik je vriendje was en vroeg je of ik niet knap was, waardoor zij me begon te bekijken" zegt hij "en toen werd je boos op haar omdat ze te lang keek volgens jou" grijnst hij.
Ik voel mijn wangen branden "shit, ik heb het mezelf wel moeilijk gemaakt hè" zeg ik "ja en mij ook" zegt hij. "Sorry" mompel ik "maar ik ga niet terug krabbelen uit een weddenschap, daar ben ik niet van" zeg ik "kut daar was ik al bang voor" zegt hij.
Hij staat op "kom we gaan naar beneden" zegt hij. Ik volg zijn voorbeeld en trek mijn broek aan "heb je een shirt dat ik pas?" Vraag ik. Hij duikt in zijn kast en haalt er een shirt uit "probeer deze maar" ik trek het aan en moet zeggen dat het best goed zit.
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.