43

481 10 0
                                    

Het gebouw waar ik in werk is een gebouw dat ons elk jaar belt. Het is een gebouw van 15 verdiepingen. Dus tegen de tijd dat alle verdiepingen gedaan zijn dan kunnen we het jaar daarop weer opnieuw beginnen. De eigenaar heeft het graag zo dus is dat wat ik doe.

Mijn gedachten gaan terug naar gisteravond. Ik vraag me af of Luuk al wakker is. Hij lag nog te slapen toen mijn wekker af ging vanmorgen. Ik lag in zijn armen. Mijn hoofd op zijn borst. Zijn armen stevig om me heen. Hij ligt al een paar weken bij me in bed, maar dit voelde anders. Beter.

Mijn telefoon gaat op het moment dat ik een nieuwe bus verf uit mijn bus ga halen. Ik kijk wie het is.

Luuk: waar heb je de roti uit de magnetron gelaten?

Ik: dat was mijn ontbijt ;-)

Luuk: je bent gek

Ik: misschien een beetje

Luuk: krijg ik vanavond mijn lievelings?

Ik: als jij dat wilt

Luuk: weet je wat dat is?

Ik: ik gok die vieze vettige pizza's die je 3x in de week wilt bestellen

Luuk: ze zijn niet vies

Ik: wacht maar tot je de mijne hebt geproefd!

Luuk: ik ben wel wat later. Ga nog met Max en Levi naar hun trouwlocatie voor de laatste dingetjes.

Ik: ik ben ook later... Ik moet nog boodschappen doen!

Ik glimlach en stop mijn telefoon terug in mijn broekzak. Met twee emmers verf loop ik terug het gebouw in. Ik ben vandaag een stuk vrolijker dan ik in weken ben geweest. En ik weet niet of het komt door wat we gedaan hebben of door hem zelf, maar wat het ook is. Ik hoop dat hij het langer doet.

De dag vlieg voorbij en wanneer het tijd is om te stoppen zorg ik dat alles goed afgeplakt is en mijn spullen aan de kant zijn zodat niemand er over kan vallen. Deze etage is afgesloten omdat ik hier aan het werk ben, dus ik heb met de eigenaar afgesproken dat ik de verf spullen mag laten staan.

Ik loop de supermarkt in en gooi 2 van die zelf maak pizza's in mijn mandje. Ik pak nog geraspte kaas, olijven, champignons en ham. Een fles rode wijn is altijd lekker bij pizza. Ik neem er maar 2 mee je weet maar nooit. Ik leg alles op de band bij de kassa en kijk naar wat ik moet betalen. Het meisje achter de kassa noemt mijn bedrag.

"Dat is dan €16,80 alstublieft meneer" zegt ze. Wanneer ik naar haar kijk herken ik haar gelijk "Nicole?" vraag ik "hoi Koen" zegt ze "dat is lang geleden hoe is het?" vraagt ze "goed met jou?" vraag ik "wel goed" reageert ze. Ik pak mijn boodschappen in en loop na het betalen snel naar mijn auto. Dit gaat Luuk niet leuk vinden dat ze terug is. En zeker niet na wat ze Max aan wilde doen.

Ik heb de pizza's al helemaal klaar gemaakt. Ik zet ze in de oven en maak de fles wijn open. Het moment dat ik een slok neem gaat de deur open. "Koen?" roept Luuk "in de keuken" roep ik terug. Luuk komt de keuken in lopen met Max en Levi achter zich aan "ze wilde mee komen" zegt hij alsof hij zich moet verklaren. "Gezellig, eten jullie mee?" vraag ik. Ze geven elkaar een blik en knikken dan.

Luuk komt naast me staan om drinken in te schenken "sorry ik kon ze er niet van weerhouden mee te komen" zegt hij zacht "het geeft niet Luuk" zeg ik. Ik weet niet goed hoe ik me verder moet gedragen. Verwacht hij nu iets van me ofzo? Aangezien hij ook geen move maakt doe ik het ook niet. Ik let vooral op de oven en de pizza's die erin liggen.

"Hoe gaat het Koen?" vraagt Levi me. Ik haal mijn schouders op "het gaat" zeg ik "je ziet er beter uit" zegt Max "je lijkt vrolijker" zegt hij. Luuk staat naar ons te kijken "ik denk dat dat komt omdat we sex hadden vanacht" zegt hij dan "Koen had gewoon een goede beurt nodig." Hij knipoogt naar me en ik kan wel door de grond zakken.

"Je hebt WAT?" roept Max "sex gehad met Koen" zegt Luuk rustig "ben je wel helemaal goed bij je hoofd?" roept Max "ja waarom niet. De beste manier van over iemand heen komen is onder iemand anders te kruipen toch?" vraagt hij. Max word steeds roder "jij bent echt helemaal gestoord geworden Luuk. "Hoe kun je dat nou doen?" vraagt hij.

"Had je iets beters in je hoofd dan om hem te helpen?" vraagt Luuk "ik sta erbij hè jongens" zeg ik maar ze gaan gewoon verder "denk je dat dit helpt, wat als hij gevoelens voor je krijgt huh of wat als het niet helpt?" Zegt Max "dan hebben we er beide plezier van" zegt Luuk. "Luister Max, hij is een hele goede vriend en eerlijk gezegd voelde het meer dan lekker" zegt Luuk.

Wanneer de oven piept haal ik de pizza's eruit. Ik snij ze in genoeg stukken voor iedereen. Pak een bord voor mezelf en leg er wat stukken op. Samen met een fles wijn en mijn bord loop ik naar mijn kamer. Nog altijd staan ze tegen elkaar te gillen. Levi ziet wel wat ik doe en probeert Max te laten stoppen maar die is alleen maar gefocust op Luuk en ons sex avontuur. Ik smijt de deur achter me dicht waardoor ik het gekibbel van Luuk en Max niet meer hoor.

Wanneer mijn pizza op is en mijn fles wijn bijna leeg is gaat mijn deur open. Het is Max "het spijt me" zegt hij "ik mag me er niet mee bemoeien." Zijn ogen gaan over me heen "gaat het wel goed" vraagt hij "nee Max, jullie hebben mijn avond verpest" zeg ik "dus ik zou het op prijs stellen als je me met rust liet" zeg ik bot.

Ik had me oprecht verheugd op deze avond, maar door hun gekibbel hebben ze mijn goede humeur kapot gemaakt. "Sorry" mompelt hij voor hij uit mijn kamer uit wilt lopen. "Max?" Hij draait zich om "het is al goed" zeg ik. Hij stuurt me een glimlach en loopt dan naar buiten.

Mijn heden en verleden 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu