Pov Luuk
Ik ben gisteravond naar de winkel gegaan en heb 2 dozen wijn gehaald. Zijn lievelings. Er zitten 6 flessen in één doos dus ik kan nog even vooruit wanneer ik aan de tweede fles bezig ben. Mijn telefoon staat uit omdat ik bang ben dat ik hem ga bombarderen met berichten en voicemails. Hoe kon ik nou zo stom zijn. Ik ben een klootzak.
"Laat je me je huis zien Luuk?" vraagt ze me "ik ben wel benieuwd hoe jullie wonen" ik haal mijn schouders op en neem haar mee naar huis. We hebben net wat drankjes gedronken en wat gekletst. Ze heeft geen opmerkingen gemaakt naar me dus ik denk dat ik veilig ben. Wanneer we binnenkomen kijkt ze rond zich heen "dat ziet er leuk uit" zegt ze "wie is er zo netjes?" vraagt ze "Koen" zeg ik waarop ze knikt "dat dacht ik al."
Ze komt dichterbij en drukt me tegen de muur achter me "ik heb je gemist" zegt ze "en ik ben al nat voor je sinds de laatste keer dat je me aanraakte" zegt ze. Dit is zo verwarrend, het is meer dan een jaar geleden dat ze bij me weg ging, maar ik herinner me nog heel goed hoe goed we bij elkaar pasten.
Wanneer ze mijn hand pakt en die in haar broek stopt voel ik haar warmte rond mijn vingers. Ik laat mijn hand in haar haar glijden pak een pluk en trek haar hoofd naar achter. Mijn lippen gaan op die van haar in een ruwe zoen. Wanneer ik me van haar los maak trekt ze haar shirt uit en laat hem op de grond vallen. Ik til haar op en neem haar mee naar mijn slaapkamer.
Ze trekt haar kleren en mijn kleren uit en pakt een condoom uit het nachtkastje. Ze doet hem bij me om en kruipt over me heen. Zodra ze zich over me heen laat zakken kreun ik. "Fuck" hijg ik wanneer ik haar een beetje op til en weer laat zakken. Ze neemt het ritme van me over en beweegt zich nu zelf op en neer. Ze laat zich steeds harder in mijn schoot zakken.
Ze kreunt het uit en wanneer ik een koele windvlaag langs me heen voel gaan kijk ik naar de deur. Mijn hart zakt me in mijn schoenen wanneer ik zijn ogen zie. Ik heb het verpest. Ongelooflijk verpest. Zodra hij de deur zacht achter zich dicht trekt gaat Lucy van me af "wat was dat?" vraagt ze "ik moet naar hem toe" zeg ik. Ik duw haar opzij en kleed me terug aan.
We weten allemaal wat er daarna gebeurde. Hij zet me zijn huis uit en is vertrokken. Fles nummer 3 gaat open. Ik ben van plan vandaag zoveel te drinken dat ik van voren niet meer weet dat ik van achter nog leef. Ik heb nog 2 weken de tijd om te bedenken wat ik moet doen.
Terug naar mijn ouders is geen optie, die zijn blij dat ze van me af zijn. Niet dat ze moeilijk zouden doen ,maar ze vinden me inmiddels oud genoeg om op mezelf te wonen. Dat deed ik immers in Amerika ook.
Lucy hoef ik niet meer te zien. Ik kan het haar niet kwalijk nemen ik was er zelf ook bij. Ik had er nooit op in moeten gaan. Ik had haar niet eens mee naar huis moeten nemen. Ik had uit haar buurt moeten blijven. Ik weet dat Koen het niet leuk vond dat ik met haar omging en toch ging ik.
Er word op de deur geklopt "ga weg" gil ik naar de deur "Luuk, doe open" roept iemand "nee, rot op" roep ik terug. Ik focus me op mijn fles wijn en laat mezelf onderdompelen in de stilte die er hier in huis hangt.
Ik vraag me af wat Koen aan het doen is. Zou hij verdrietig zijn? Zou hij zich net zo rot voelen als ik? Ik hoop het niet. Hij heeft groot gelijk dat hij bij me weg ging, als ik hem met iemand anders zou vinden weet ik niet wat ik had gedaan. Alles wat we hadden opgebouwd zo in de prullenbak, omdat ik mijn pik niet in mijn broek kan houden.
Ik zit inmiddels aan fles nummer 4 denk ik. Ik ben de tel kwijt en ik weet even niet meer wat ik doe. Ik wil slapen maar elke keer zie ik zijn gezicht voor me. Mijn wangen worden nat en dit is het moment dat ik breek. Ik rol me op als een bal op de bank en ik laat me gaan. Ik huil niet, nee ik jank, ik jank echt zo verschrikkelijk hard dat het zeer doet op mijn borst. Ik word bang van het geluid dat uit mijn eigen mond komt.
Pov Max
Koen zei me dat zijn ouders een reserve sleutel hebben en dat ik die wel kon halen. Samen met Levi loop ik terug naar hun appartement en open de deur. Toen ik hier net was riep hij dat ik weg moest. Dat heb ik gedaan en nu ben ik weer terug.
Koen wilt me niet zeggen wat er gebeurd is, dus Luuk gaat het me haarfijn uitleggen zodra ik binnen ben. Ik steek de sleutel in het slot en draai de deur open. Ik hoor hem zodra de deur uit het slot springt. Hij huilt. Ik loop naar binnen achter het geluid aan en vind hem op de bank. Hij ligt opgerold en echt heel erg hard te huilen. Het breekt me om hem zo te zien.
Ik ga naast hem zitten en wrijf over zijn rug "kom hier Luuk" zeg ik. Hij draait zich naar me toe en kruipt op mijn schoot. Hij stopt zijn gezicht in mijn nek en huilt. Ik probeer hem te troosten en kan dan de kamer rond. Overal staan flessen wijn, de meeste nog dicht maar andere open. Volgens mij is hij heel erg dronken.
"Ga je me nog vertellen wat er aan de hand is?" vraag ik hij snikt in mijn nek "i.ik b.be.ben hem k.kw.kwijt" huilt hij "wie ben je kwijt?" vraag ik "k.k.koen" ik kijk naar Levi die naar ons staat te kijken. Hij heeft een verwarde uitdrukking op zijn gezicht staan.
Zodra Luuk wat rustiger is geworden vraag ik waarom hij Koen kwijt is. Hij begint weer zacht te huilen "Lucy" zegt hij zacht "ik had sex met lucy."
JE LEEST
Mijn heden en verleden 18+ ✅
RomanceDit is deel 3 en het laatste deel van de serie: een aanbod met gevolgen. Dit boek bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik. als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.