Bölüm 79

40 1 0
                                    


........Mustafa'ya iyice yaklaşan Ferit, onunla arasında sadece birkaç kişi kalmıştı. Mustafa ise onun varlığından habersiz, kalabalığın yoğun olduğu yere doğru bakıyordu. Ferit ise Mustafa'nın solundan ona doğru yaklaşırken, son bir adım kala durdu, heyecanlı ve titrek bir sesle Ferit...

''Mustafa.''

                                                         Mustafa ani bir hareketi ile ,sesin geldiği yere doğru yüzünü çevirdiği an  Ferit'i görmesi bir oldu. Oda Ferit gibi dönüp kalmıştı. Ama şaşkınlığı sadece birkaç dakika sürdü. Ferit'e birkaç adım yaklaşarak...Ona elini uzatan Mustafa 

''Merhaba Ferit... yıllar sonra bu ne büyük tesadüf.''

                                                           Mustafa'nın bu rahat tavrı ve soğuk duruşu, Ferit'in düşüncelerini daha da belirsiz bir hale getirdi. Ona elini uzatarak...

''Şey evet... Yani dediğin gibi gerçekten büyük bir tesadüf''

                                                              Ona birkaç kelime söyleyen Ferit, bir nebze olsun kalp atışları normale dönmüş, hiç beklemeden sorusunu sormuştu.

''Sen bu hastane bahçesinde...hayırdır bir hastan mı var?''

                                                             Ferit'in şaşkınlığının, söylediği kelimelere yansıdığını farkında olan Mustafa, yüzünde tebessüm ile ...

''Evet bir hastamız var bekliyoruz, yoksa senin de mi hastan var?''

''Hayır hastam falan yok. İşim gereği geldim, bir arkadaşım var oda yukarıda doktor ziyaretinde..''

                                                                      Anladım işareti yapan Mustafa, kafasını sallamak ile yetindi. Kafasının içinde soru trafiği oluşan Ferit..

''Hastan eğer yakının ise, bir geçmiş olsun dilemek isterim.''

''Yakınım falan değil ,az önce trafik kazası geçiren bir kişi, şuan yoğun bakımda, patronumun bir arkadaşı bende onu bekliyorum bu kalabalıkta.''

''Anlaşılan tanınmış bir kişi.''

''Evet tekstilci bir iş adamı ismi Turan Haznedar .''

''İsmini duymuştum. İnşallah sağlığına kavuşur.''

                                                             O sırada araca doğru yaklaşan Nubar....

''Mustafa aracın torpidosunda Ender'in küçük bir çantası varmış galiba.''

''Hemen veriyorum Nubar Bey.''

                                                       Ferit ve Mustafa'ya yaklaşan Nubar... Ferit'e elini uzatarak,

''Merhaba, Nubar ben.''

''Bende Ferit, tanıştığımıza memnun oldum.''

                                                            Çantayı getiren Mustafa

''Eski arkadaşım Ferit bu Nubar Bey''

''Sen gelene kadar tanıştık Mustafa, bilirsin arkadaş edinmeyi severim özellikle gençler.''

''Bilmez miyim Nubar Bey ,özellikle genç bayanlar.''

''Ha ha ha... Ben Enderin yanına çıkıyorum, tekrar tanıştığımıza memnun oldum Ferit, tekrar görüşürüz inşallah.''

FERİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin