....Raftan aldığı boyama kitabını, detaylıca babasına anlatan Feride, büyük bir heyecanla, kullanmış olduğu farklı renkleri ,nerede ve neden kullandığına kadar hepsini tek tek anlattı. Kızının bu başarılı anlatımını ve büyük bir özenle yaptığı çizimi ciddiyetle ondan dinleyen Ferit..
''Aferin benim akıllı kızıma ,başarılı bir öğrenci olacak inşallah ,büyüyünce hala doktor olmak istiyor musun..''?
''Evet baba, büyüyünce doktor olacağım ve siz hastalandığınızda ben muayene edeceğim ''.
''Çok teşekkür ederim. Sadece bizleri değil ama ,herkesi muayene edeceksin değil mi.''..?
''Evet...Ne kadar hasta varsa hepsini..''
Az sonra odanın kapısından giren Aymira
''Benim prensesim babasıyla boyamı yapıyormuş.''
''Şimdi yapmadım anne ,gündüzleyin yaptım ,şimdide babama gösteriyordum.''
''Aferin benim kızıma ''.
Oturduğu yerden ayağa kalkan Ferit ,Aymiraya Sarıldıktan sonra ,Aymira'da yerdeki Kızını kucağına alıp..
''Hadi bakalım ,Anneannen altta akşam yemeği hazırlıyor ,inip masaya yardım edelim.''
Annesinin kucağından inen Feride, hemen anneannesinin yanına giderek oda masaya bir şeyler götürmeye başladı. Bu hamaratlığına ,annesi de yardımcı olunca, bir süre sonra masa hazır oldu.
Kızının çorba içmesini izleyen Aymira annesine dönerek
''Bu gün Feride boyama kitaplarını alıp, sevdiği resimleri boyamış anneannesi ,az önce üst katta baktım gayet güzel olmuşlar''
''Evet gün içinde bende bir ara kontrole çıktım ve bir süre onu izledim. Gerçekten çok özenli bir şekilde boyama yapıyordu. İnşallah oda büyüyünce anne ve babası gibi alanlarında başarılı bir insan olacak.''
Anneannesine dönen küçük Feride
''Babam ve annem çok mu başarılı anne anne''
''Evet kuzum, tıpkı rahmetli savcı deden gibi ,oda büyük bir insandı, çok Başarılı bir savcıydı. Eğer hayatta olsaydı seni çok severdi.''
Keşke ölmese idi, onu çok özlüyorum.
''Bizlerde çok özlüyoruz küçük kuzum.''
Annesinin yüzünün düştüğünü fark eden Aymira, hemen konuyu değiştirerek
''Tüm soruları anneanne ye sorma kuzum, birazda babaya sor bakalım, günü nasıl geçmiş iş yerinde ki değişiklikten memnun mu..'' ?
''Evet baba memnun musun''
Soruya tebessüm ile bakan Ferit
''Evet memnunum, hem senden hem de işimden''
''Peki Mete amcamdan memnun musun''
''Biraz düşünmem lazım ,memnun olmaya bilirim.''
Masada küçük gülüşmeler oluştu..