Bölüm 25

113 3 0
                                    

''At o silahı elinden delikanlı''..!

                           Garsonların haber verdiği polisler, bir kaç kişi ile etrafı çevirmişlerdi.

''At o silahı diyorum, aksi halde müdahale etmek zorunda kalacağım''..

                        Babasına silah doğrultan delikanlı

''Öldüreceğim seni aşağılık insan ,polislerin beni öldüreceğini bilsem de öldüreceğim''..

''Yapma evladım ,sen bana ateş edersen ,onlarda sana ateş ederler ,bu kez ölmekten daha beter olurum''.

''Yalan konuşma....! yalan konuşma.....! sen bizim için hiç bir şey yapmadın.. eğer beni o kadar düşünseydin geri dönerdin ,karına çocuklarına dönerdin, sen bizi düşünmedin sen aşağılık bir yalancısın''..

''Allah benim belamı versin o zaman''...!

''Ağlama lan..! ağlama diyorum sana..! o sahte göz yaşların benim içimde sana karşı merhamet mi oluşturacak zannediyorsun  haaaa''...

''İster merhamet et ,ister etme, ama ne olur o silahı bırak, yoksa sana ateş edecekler''..

''Beni düşünüyormuş gibi yapma''..

              Polislerden uyarı..

''Elindeki silahı yere bırak delikanlı, aksi halde sana müdahale etmek zorunda kalacağım''..

              Polislere dönen delikanlı..

''Silahı bıraktığım falan yok ,bu herifi gebertip ondan sonra bırakacağım ,siz isterseniz ateş edebilirsiniz''.

            Yaşlı adam feryat ederek ..

''Hayır ,hayır ne olur memur bey o ne dediğini ,ne yaptığını anlamıyor, siz sakın ateş etmeyin o silahı bırakacak''..

''Nereden biliyorsun lan silahımı bırakacağımı, sen geberme den o silah yere inmeyecek'' ..

''Yapma evladım..! bunca yıl çektiğimiz acılar yeter bize''..

''Sen ne çektin ha ..Ortada çekilen bir acı varsa onu da biz çektik sen  değil'' ..

''Tamam evladım sen haklısın, ama unutma ki sizleri bir gün olsun aklımdan çıkarmadım''..

''Bırak bu yalanları ve şimdi söyle bana hayatında bir kez geçekçi ol..ve söyle bana, neden geri geldin..''

''Vicdan evlat ..vicdan''..

''Bu yalanları geç, bana inanacak olduğun gerçek şeyler söyle ,vicdanı olan bir insan ailesinin sürünmesine, aç yatmasına müsaade etmez. O bahsettiğin vicdan da sende değil, insanlarda olur ,istersen ben anlatayım neden geldiğini  ...O kadın değil mi, yıllarca parasını sömürüp yediğin kadın ,seni kapı dışarı attı. Sende soluğu burada aldın .Belki yurt dışında değildik ama bunların haberi bizlere geliyordu .Bana vicdan masallarından bahsetme, bunları karnımız tok, hadi şimdi bana yalan konuştuğumu söyle hayır de, vicdanıma yenik düştüğüm için geldim de''.

''O bahsettiğin kişi beni kapı dışarı etmedi evlat ,kendi isteğimle döndüm, yüreği olmayan beş para etmez bir insanım bunu kabul ediyorum, ama inan ki vicdanı duygularımın hayatımda ki  baskısıdır beni buraya getiren ,benim gibi bir insanı öldürerek hayatını karartma, baba katili olma evlat''..

''Baba katili olmamı sen istedin son duanı et''..

                     Polisten tekrar uyarı.. 

''Seni son kez uyarıyorum delikanlı, sonra ateş etmek zorunda kalacağım'' 

                   Endişeli bir şekilde polislere bakan yaşlı adam..

FERİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin