Bölüm 86

56 2 0
                                    


....''Çektiğin acıları çok iyi anlıyorum, çünkü bende o acının içindeyim, on yıl boyunca her güne başlayışım da, muhakkak senden bir anı vardı belleğimde , çalıştığım iş yerimden pierro lotiye her baktığımda, sanki bana oradan el sallıyor dun. Kontrol edemediğim duygularım bir süre sonra gözlerimin dolmasına sebep veriyordu, ama ne sen geliyordun uzaklardan ,ne de sesin, sen o kadar değerli bir insansın ki, kalbi bir göz yaşı kadar temiz ve bir çocuk bakışı kadar masum bir insansın, sana hayranlık ile bakıp aşık olmak için bile,  kafi bir sebeptir bu.''

                                 Bir süre önüne bakan Ferit ,tekrar başını kaldırdığında ,ona bakan Feride'nin yanağındaki göz yaşını eli ile silerek..

''Bilmiyorum Feride, içinde bulunduğumuz bu kör kuyunun sonu nereye varacak ,yürüdüğümüz bu bulanık su, ne zaman berraklaşacak.''

''Geçmişte de olduğu gibi Ferit ,berraklaşma umudu hiç yoktu ve olmayacakta, yıllar senin de hayatını değiştirdi, benim de, ikimizde on yıl önceki gibi değiliz, hayatımıza eklenen yeni kişiler var artık, sende benim gibi evlisin artık .''

''Evet evliyim ve bir kızım var adı Feride''

                                       Ferit'in kurduğu bu cümle Feride'nin eli ile yüzünü kapayıp tekrar gözlerinin dolmasına sebep oldu. Feride'nin elini yüzünden çeken Ferit

''Lütfen yüzünü kapama ,seni sevmekten öte, sana olan hayranlığımdan kızımın adını Feride koydum.''

                                                         Yaşlı gözlerini silen Feride

''Allah bir ömür boyu, seni ve aileni mutluluktan uzak eylemesin, eminim ki mükemmel bir eş ve iyi bir baba olacaksın.''

''Peki ya sen Feride, hayatına yeni eklenen kişi''

''Bir oğlum var adı Ömer, en büyük dayanağım her şeyim.''

                                                        Feride oğlundan bahsederken ,başı biraz öne eğik duruyordu ,sanki Ferit onun çocuğu olduğunu anlayacakmış gibi içinde bir korku oluştu, sadece iki kelime ile konuyu bitirdi. Feride'nin bu sözünü böylesine kısa tutuşu Ferit in dikkatini çekti ve anlatmak istemediğini düşündü, konu ile ilgili her hangi bir soru sormadı.

''Eminim ki sende iyi bir anne olmuşsundur, kanatları olmayan melek gibi bir Anne, biliyor musun Feride, senden ayrı kaldığım on yıl boyunca, bir günlük tuttum ,her ne kadar arada bir ara versem de,  tarihlerini atarak hep senden bahsettim, sen varmışsın gibi onunla konuştum, koca bir günlük oldu, her sayfasında sen olan onu hep gizleyerek özenle sakladım, bir gün sana göstereceğim düşüncesi ile bazı satırları o kadar kalbi duygularım ile yazdım ki ,sana olan özlemden sayfalara akıtılan göz yaşlarım var ,buraya gelirken bile defalarca düşündüm, beni nasıl karşılayacağını, belki de  bir iki kelime ile her şeyi bitirirsin diye düşündüm.''

''Senin ile olan geçmişim bir iki kelimeden ibaret değil ki bir iki kelimede her şey bitirelim. Sen yeniden doğuşum, gülmeyi bana öğreten aşk denilen duyguyu her bakışta benden esirgemeyen insansın, yeniden doğuşum olmuştun Ferit ,ama şimdi her şey farklı, o zaman belki birlikte bir çılgınlık yaparak kaçıp gidebilirdik ,her ikimizin de pek bir engeli yoktu, şimdi ise öyle değil ...Değil birlikte olmamız, iki kelime etmemiz dahi suç''

''Sözlerinde sonuna kadar haklısın, Ama senin ile öyle geçmişimiz oldu ki ,yıllar geçse de ben unutamam, şu an seni görmek bile tarifi yapılamayacak bir mutluluk benim için, senin yüzünü görmedikten sonra, varsayalım ki yüzlerce dünya görmüşüm ne çıkar, sen benim için içinde ürkek çocukça yaşayan Feride olacaksın her zaman, şimdi ayrılma vakti geldi Feride ,belki de bir daha kavuşamayız görüşemeyiz, bana bir iyilik yapmak istersen veya benim mutlu olarak yaşamamı istersen, yapacağın tek şey kendine iyi bakman olsun, çoğu şeyi sineme gizler yaşar giderim, yeter ki sen her zaman sağlıklı ve mutlu ol ve son bir şey seni sevmeme izin verdiğin için çok teşekkür ederim.''

FERİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin