2. Sezon 8. Bölüm: Ilua Köyü (2)

971 151 8
                                    


Sınırda kendileri gibi birçok insan bulunuyordu. Marble İmparatorluğuna girmek için belirli bir ücret ödemek gerekiyordu. Ersa ve Javier bu ücreti karşılayabilecek durumdaydılar.

"Yolculuğumuz bu imparatorlukta başlıyor. Buradan imparatorluğun şehirlerini dolaşarak başkente geçeriz. Orada bir süre kaldıktan sonra diğer imparatorluğa gidebiliriz."

Javier gülümsedi ve Ersa'nın yanında durdu.

"Hadi gidelim."

İkisi de maceraları için heyecan doluydu. Sınırın girişinde onlarca asker vardı. Her birinin güçlü olduğu belliydi. Sonuçta imparatorluğun sınırını koruyorlardı. Ersa ve Javier, geçişten sorumlu görevlinin yanına gitti. Görevli imparatorluğun insanları olup olmadıklarını sordu.

"Hayır, başka bir yerden geliyoruz."

Adam soru daha sordu ve kişi başı beş yüz yuan aldıktan sonra imparatorluğa girmelerine izin verdi. Onlara izin verdiğine dair de bir kağıt teslim etti. Ersa ve Javier, imparatorluğun içerisine birkaç saniye baktılar. Bu noktada haritada belirledikleri güzargahı takip edeceklerdi.

Birkaç günlük yolculuk sonunda bir köye ulaştılar. Küçük ve sakin bir köydü. Tek katlı yapılardan oluşuyordu. İnsanları ise iyi durumda değil gibiydi. Ersa ve Javier ilk karşılaştıkları bu köye girdiler. İnsanların yaşamlarını, ne yaptıklarını merak ediyorlardı.

Köyde istenmeyen bakışlarla karşılandılar. Köylüler onlardan çekiniyordu.

"Bizden korkuyor gibi görünüyorlar."

Ersa sessiz kaldı ve köyün bir yaşlısının yanına gitti.

"Merhaba kıdemli. Bizler yolculuk eden gezginleriz. Köyünüz yolumuzun üstündeydi. Bu nedenle dinlenmemiz için kalacak yer var mı diye sormaya geldik."

Yaşlı adam Ersa'yı süzdü. Görünümü hayranlık uyandırıcıydı. Öyle ki gözleri bir süreliğine Ersa da oyalandı.

"Burada kalmamanız sizler için daha iyi olacaktır. Burası tehlikeli bir yer."

Ersa sessiz kaldı. Marble imparatorluğu sınırları içerisinde nasıl bir tehlike olabilirdi ki?

"Bu gece için kalmamıza müsaade edemez misiniz?"

Javier'ın sorusu ile yaşlı adam gözlerini ona çevirdi.

"Sizi ağırlamak sorun değil, ancak dediğimi dinlemenizi tavsiye ederim. Burası tehlikeli bir yer. Başınıza bu köyde kötü şeyler gelebilir."

Ersa yaşlı adamın iyi niyetinden şüphe etmiyordu. Neden başlarına kötü bir şey gelir diye düşündüğünü anlamadı. Aniden yaşlı adamın yüz ifadesi değişti. Ersa buna neyin sebep olduğunu görmek için yaşlı adamın baktığı yere baktı. Köye beş adamın girdiğini gördüler. Hareketlerinden iyi niyetle gelmedikleri belliydi.

Adamlardan biri yaşlı adamın önüne gülümseme ile geldi.

"Ne yapacaksınız? Ayrılmaya karar verdiniz mi? Yoksa başka bir köylüyü kurban mı vereceksiniz?"

Ersa ve Javier, sessizce olanları izledi. Yaşlı adam sinirlense de karşısındaki adama bağırmadı.

"Bizim bu köyden başka gidecek yerimiz yok. Bize acıyın lütfen. Eğer köyü terk edersek yollarda hayatımızı kaybederiz."

"Bunları bana anlatma! Köyü terk edecek misiniz, etmeyecek misiniz?"

Yaşlı adam gergin bir tonda cevapladı. Köyü terk ederlerse güçleri az olduğundan ölürlerdi.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin