Bölüm 58 : Mağara

3.9K 414 19
                                    

Ersa ve Mely, görevin ilk gününde canavarların hareketlerini gözlemlediler. Gözlemleri sonucunda canavarların sayısının gün boyunca bir adet artmasıydı. Akşam olduğunda yeşillik bir alan buldular ve orayı kendilerine göre ayarladılar.

"Yeni gelen canavar gözümüzden mi kaçtı yoksa bir yerden mi geldi?"

Mely, Ersa'nın fikrini almak için sordu.

"Emin değilim ama gözümüzden kaçtığını sanmıyorum. Büyük ihtimalle bir yerden gelmiş olmalı."

"Bende öyle düşünüyorum."

Yere örtüleri serdiler ve aralarına iki kişilik mesafe koyarak uzandılar. Mely gökyüzündeki yıldızlara daha sonra yanındaki çocuğa baktı. Bugün çok mutluydu. Muazzam bir gökyüzünün altında Ersa ile yan yanaydı.

İlk kez bir geceyi yan yana geçireceklerdi. Ersa kısa sürede uyudu. Mely de onu izleyerek uyumaya çalıştı. Bu sırada küçük bir ayak sesi işitti. Tavşan ya da sincap tarzından bir hayvanın ayak sesine benziyordu.

Ersa hemen saldırıya hazır bir şekilde ayağa kalktığında Mely şaşkın bir ifade ile ona baktı. Sadece küçük bir hayvandı, bu kadar ciddi bir tepki vermesi aşırı değil miydi? Ersa bir şey olmadığını fark ettiğinde rahat bir nefes aldı. Sonra Mely'nin telaşlı yüzünü gördü.

"Üzgünüm, biri geldi sandım."

Mely'nin bu sözlerle kalbi sıkışmıştı. Yabani yolda ona saldıran insanlardan dolayı böyle büyük bir tepki ile uyandığını fark etti. Ersa tekrar uyuduğunda Mely'nin gözleri yaşarmıştı.

Her gün böyle mi uyuyordu? Her anı tetikte?

Kalbinde Ersa için derin bir üzüntü duydu. Bir insanın her gününü tetikte geçirmesi ve hiçbir zaman derin bir uykuya dalamaması çok zor olmalıydı.

Mely enerjisini çevresine yaydı. Bu şekilde çevresine canlılar korkudan yaklaşamayacaktı ve yanındaki çocuk rahatça uyuyabilecekti. Ersa sabah erkenden uyandığında şaşırtıcı derecede güzel bir uyku çektiğini fark etti. Gözleri Mely'e kaydığında uykusuz gözlerle yanında durduğunu gördü.

"Uyumadın mı?"

Mely, enerjisini aktif tutmak için uyumamak zorunda kaldığından Ersa'nın uyanmasını beklemişti.

"Evet uyku tutmadı."

"Uyumazsan verimli savaşamazsın. En azından birkaç saat uyu, yoksa göreve çıkmaya iznin yok."

Ersa'nın ciddi bir tavırla kendisine söylediği sözler tebessüm etmesini sağlamıştı. "Tamam, iki saat sonra beni uyandır."

"Merak etme, sadece uyu."

Mely, uykusuz gözlerini kapatıp uzandığında kısa süre de uykuya daldı. Ersa ise bir süre Mely'i izledikten sonra toprak yolunda kendini eğitti. Mely birkaç saatlik bir uykunun ardından kendine gelmişti.

"Günaydın."

Ersa gülümseyerek karşıladı onu.

"Günaydın. Kaç saat uyudum?"

"Altı saat."

Mely iki saatlik bir sürenin aksine altı saat uyduğu için şaşırdı.

"Neden beni uyandırmadın?"

"İyi bir uyku çekmeni istedim. Hadi gel yemek yiyelim sonra göreve devam ederiz."

Ersa'nın sözleri kalbini sıcacık yapmıştı. Ersa yüzüğünden çıkardığı malzemelerle güzel bir yemek hazırladı. Mely bu süre boyunca Ersa'yı izledi. Ersa'nın her konuda yetenekli olduğunu düşünmeye başlamıştı.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin