Bölüm 28 : Kılıç Yolu

4.6K 461 28
                                    

Ersa Mely'e oda arkadaşlarına anlattığını anlattı. Kendisinin bile emin olmadığı bir konuyu yaymak istemiyordu. Mely ile birkaç haftanın sonunda oturup sohbet edebilmeleri ikisine de iyi gelmişti. Bu durum ikisinin günlük bir alışkanlığı olmuştu.

Sabah olduğunda Ersa'nın odasına iki adam geldi. Akademinin eğitmeni olduklarını belirten rozetleri göğüslerinde asılıydı.

Ray ve Bailey hala uyuyorlardı. Eğitmenler Ersa'nın görünüşüne takılı kaldı.

"Ersa sen misin?"

"Evet. Ne oldu?"

"Görevle alakalı bilgilendirme amacıyla bizimle gelmen gerekiyor."

Ersa akademinin kendisinden ne olduğunu öğrenmek isteyeceğini tahmin etmişti. Görevde yaşanan ölümler ve kayıplar akademinin itibarını etkilemişti.

"Tamam gidelim."

Eğitmenler Ersa'yı akademinin en ihtişamlı binasına götürdüler. Akademinin yöneticisi bu binada yaşıyordu. Bina binlerce insanı sığdırabilecek büyüklükteydi. Görünüşü ise sarayları andırıyordu. Özel taşlardan inşa edilmişti. Bina girişinde 'Mavi Bulut Yönetim Birimi' yazıyordu.

Ersa raporlama birimine yönlendirildi. Raporlama biriminde onlarca insan çalışıyordu. Ersa'yı birimin yöneticisiyle tanıştırdılar. Raporlama biriminin başkanı yaşlı bir adamdı. Ersa yaşlı olsa da uzman olduğunu verdiği baskıdan anladı.

"Başkan Yiran öğrenci Ersa'yı getirdik."

Yiran, Ersa'yı inceledi. Elindeki kalemi masasının üzerine bıraktı.

"Oturabilirsin Ersa."

Ersa sandalyeye oturdu.

"Ne zaman akademiye döndün?"

"Dün öğlen döndüm."

"Kalıntı görevinde gerçekleşen olayda birçok öğrenci mağdur oldu. Sen ise kayıp olan öğrencilerin arasındaydın. Bana neler yaşadığını anlatabilir misin? Bu sayede diğer kayıp öğrencileri bulma ihtimalimiz artabilir."

Ersa, Yilan'ın gerçek nedeninin kalıntının sırrını keşfetmek olduğunu tahmin etti.

"Öğrencileri bulmanıza yardım edebileceksem elbette anlatırım."

Ersa ciddi ifadesini sürdürdü. Yilan, Ersa'nın basit bir öğrenci olmadığını anladı. Yaşına uygun olmayan bir havası vardı. Görünüşü ise önemli bir aileden olduğunu düşündürdü, ancak kayıtlara baktığında hiçbir şey bulamadı. Ersa'nın ailesi hakkında bilgilere de ulaşamadı. Aile adını bile bilmiyordu. Arkasında önemli bir şahıs olmalıydı. Kendisinin gücünün de yetersiz olduğu bir şahıs.

"Kalıntının dışına takımlar halinde ilerleğimizden haberdar olduğunuzu düşünüyorum. Kalıntılara ulaştığımız zaman bir öğrencinin herkesin istediği gibi kalıntıları araştırabileceğini söylemesi üzerine bende kalıntıları araştırdım. Kalıntılardaki harabe evlerden birine girdiğimde altımda bir delik oluştu. Kalıntı evin altına düştüm. Oradan çıkış yolu aradım. Labirent gibi bir yer olduğundan dolayı çıkışım birkaç hafta sürdü. Çıkış yolunu bulduğumda kalıntıların yerle bir olduğunu gördüm. Böylece akademiye geri döndüm."

Yilan, Ersa'nın anlattıklarına inanmadı. Bir şeyler sakladığını hissediyordu.

"Haftalarca nasıl aç kalabildin?"

Normalde kalfa evresinde bir hafta civarında açlığa dayanabilirdin. Ancak, Yilan Ersa'dan enerji hissetmiyordu. Belki de bir eşya ile enerjisini sakladığını aklından geçirdi.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin