Bölüm 46 : Yol Uygunluğu

3.9K 437 27
                                    

Ersa odaya girdiğinde geniş bir dikdörtgen alan karşıladı. Odanın ortasında duran görkemli bir tekli koltuk ile karşısında üç kişilik bir jüri takımı vardı.

"Test koltuğuna otur ve vücudunu rahatlat."

Ersa tuhaf bir bakışla koltuğa oturdu. Oturması ile aynı anda vücuduna enerjinin akın etmesi bir oldu. Yabancı enerji ile ani bir titreme yaşadığında "Enerjiyi reddetme." diyen bir eğitmenin sesi ile bedenini rahatlattı.

Enerji, direk olarak çekirdeğine yol aldı ve vardığında içine girmek için harekete geçti. O anda karanlığı andıran siyah enerji, yabancı enerjiyi reddederek geri teptirdi.

Birkaç saniye sonra Ersa'nın önünde havada bir ekran belirdi. Ekranda yolların ismi yazarken değerlendirmeler de sütunlar halindeydi.

Ustalar inanamıyor gibi baktığında hepsi derinden şaşırmışlardı.

Ersa'nın içinde ise kötü bir his yükselmeye başladı. Önündeki ekranda kahverengi, mavi, turuncu, şeffaf, mor, siyah ve altın renginde sütunlar vardı ama hepsi boştu.

"Çıkabilirsin."

Uzun süreli sessizlikten sonra eğitmenin sesi Ersa'yı daha kötü hissettirmişti.

"Ne oldu? Hangi yola yatkınım?" kendisini tutamayarak içini kemiren soruyu sordu.

Ortadaki adam kaşlarını çattı. Adam Ersa'nın nasıl akademiye girdiğini anlamadı. Kayıtlardaki yeteneğine göre bir yola uygun olması lazımdı. Normal şartlar altında akademiden atılması gerekiyordu. Bu durumu rapor edince akademiden atılacağına adam kesin gözüyle bakıyordu.

"Hiçbir yol uygun değil. Dövüş sanatları yolunda çalışamazsın."

Ersa hayretle adama baktı. İlk önce çekirdeği sorunluydu, şimdi ise hiçbir yola uygun değil miydi?

Kalbinde yükselen acı ve kızgınlık ile boş gözlerle öylece durdu. Ortadaki eğitmen sinirli bir sesle bağırdı.

"Sıra var dışarıda. Test bitti. Çık dışarı!"

Ersa duyduğu gür ses ile kafasını kaldırdığında anlamsız bakışlarla eğitmene baktı. "Nasıl yola uygun olmam? Bir yanlışlık olmasın?"

Eğitmen daha da kızgındı. Bu çocuk utanmadan hala duruyordu. Bu zamana kadar birçok öğrencinin yeteneğini test etmişti ama ilk defa bu kadar yeteneksizini görmüştü. Hatta hiç yeteneği yoktu. İmkansız gibi bir şeydi bu durum. Bu akademiye torpille girmiş olmalıydı.

"Hiçbir yola uygunluğun yok dedim. Testte bir sorun yok. Çık dışarı!"

Ersa bir şeyler söylemek istiyordu, ama en sonunda sessiz kaldı ve odadan çıktı. Herkesin meraklı bakışları altında çocuğun afallamış ifadesini görenler ne olduğunu anlamamışlardı. Jenerasyonunun birincisi olan kişinin yol uygunluk testi kötü mü geçmişti?

Ersa dışarıya çıktığında neden bu şekilde olduğunu aklı almıyordu. Zihni karman çorman durumda sadece yürüyordu. Uzaktan izleyen Karmela oğlunun bu halini görünce şaşırdı. Neden böyle bir ifadeye sahip olduğunu anlamadı. Zihninde kötü bir tahmin belirdi.

O sırada odada başka bir çocuğun testi yapılıyordu. Çocuk koltuğa oturduğunda gergin ve endişeliydi. Enerji bedenine girerken hissettiği yorgunluk hissi ile gözleri kapandı.

Eğitmenler daha ne olduğun anlamadan gözlerinin önünde korkunç görünümlü bir adam belirdi. Ortadaki eğitmen cesaret ederek "Sen kimsin!? Buraya nasıl girdin!?" diyerek bağırdığında karşısındaki kişiden gelen iki kelime ile ancak yutkunabilmişti.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin