Canavar Ersa'nın saldırı mesafesine girdiğinde Ersa tebessüm etti. Silah olduğunu iddia ediyorsan, deneyelim o zaman.
Sopa şeklindeki nesneyi salladı ve canavarın kendisine doğru gelen koca koluna savurdu. Ersa'nın saldırısı ve canavarın elinin çarpışmasıyla canavarın göz bebekleri küçüldü. Sopa şeklindeki nesnenin çevresinden biranda sisler çıktı ve keskin bıçaklar oluşturdu.
Dehşet verici kuvvetiyle birlikte delici bir güce de sahipti. Saldırı sonucu canavarın elinde delikler oluşmuş kanlar akıyordu. Ersa hayret etmiş bir ifade ile canavarın yarasına ve elindeki nesneye baktı.
Nesne kendisi ile uyum sağlıyordu ve kanını kullanarak keskin saldırılar oluşturuyordu. Canavarın elinden başlayarak vücudu sindirilmeye başladı. Kızgın bir sesle kükredi.
Ölümü göze alarak Ersa'ya tüm enerjisi ile saldırdı. Ersa hızla nesneyi öne sürdü ve sertçe savurdu, ama canavarın tüm kuvveti ile gelen saldırıyı önleyebilecek gibi görünmüyordu.
Saldırı Ersa'ya ulaşacakken silindirik nesneden kırmızı gazlar çıktı. Ersa'nın önünü sarmaladı ve bariyer oluşturdu. Canavarın saldırısı bariyere sertçe çarptı.
Ersa saldırıda yenik düştü ve birkaç metre geriye savruldu. Yine de vücudunda oluşan hiçbir hasar yoktu. Nesne onu korumuştu. Olanların şaşkınlığını yaşıyordu. Her şey çok hızlı gelişmişti. Canavarın bedeni saniyeler içinde çürüdü ve sonunda siyahlaşmış bir ceset bıraktı.
Ersa silindirik nesneyi geri karanlık boyuta gönderdi. Karanlık boyuta kızıl rengi hakimdi. Ersa güldü. Evet sen haklıymışsın, özür dilerim. Harikasın.
Ersa'nın övgüleri nesneyi daha da sevinçli yapmıştı. Sana bir isim versem daha iyi olacak. Nasıl seslenmem gerektiğini bile bilmiyorum.
Ersa bir süre düşündükten sonra konuştu. Kızıl Kan'a ne dersin? Hiç durmadan etrafını kızıl rengine aydınlatıyorsun ve kan tüketmeyi seviyorsun.
Sonsuz karanlık tekrar kızıl rengi ile aydınlandı. Sevdiğine sevindim.
Ersa silindirik nesnenin ismini koyduktan sonra bakışlarını harabelere çevirdi. İçinde neler barındırdığını merak ediyordu. Temkinli davranarak ilerledi ve harabelerin girişine geldi. Merakla içine girdi.
Yumuşak bir esinti saçlarının havada süzülmesine neden olurken Ersa'nın gözleri mekanın ortasında duran şeye kaydı. Yüzey farklı renklerde topraklardan oluşuyordu. Bir taraf toprak kırmızı, başka bir taraf yeşil, başka tarafta siyahtı...
Topraklardaki farklı enerjiler ise farklılıkların birleştiği yere akıyordu. Tuhaf olan şey enerjilerdi, her biri yolların enerjisiydi.
Ersa böyle bir şeyin mümkün olduğunu ilk defa görüyordu. Enerjilerin akışı mekanın ortasında duran bir çiçekte toplanıyordu. Tek bir çiçek muazzam farklılıklara sahip enerjiyi bir arada tutuyordu. Farklı renkteki yaprakları yolları temsil ediyor gibiydi.
Bilinen yedi yolu temsilen, mavi, yeşil, kırmızı, kahverengi, mor, altın sarısı, siyah renginde taç yaprakları her rengin sahip olduğu enerjiyi ışıldıyordu.
Ersa canavarların burayı koruduğunu düşünüyordu. Daha doğrusu çiçeği koruyorlardı. Çiçeğe yaklaştı ve yakından inceledi. Çiçeğin yedi yaprağını birleştiren ortadaki kısım şeffaf bir renge sahipti.
Çiçeğin değerinin paha biçilemez olduğu su götürmez bir gerçekti. Çiçeği kökünden çıkardı ve çiçeğin görünümüne son bir kez hayranlıkla baktıktan sonra denge yüzüğüne koydu. Dövüş sanatlarında ilerleyen biri için çiçek kısa süreli seviye atlama kaynağı olabilirdi. En önemlisi ise yolları anlamasına yardım ederdi. Yolları anlamaya yardım eden şeyler o kadar nadirdi ki, en değersizi bile on binlerce mor sikke ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...