Ersa gelince babası yanına giderek elini omzuna koydu. "Ersa bu kişi ülkemizde tıp yolunda zirvede bulunan biri. İnsanlar yeteneklerinden dolayı ona Büyük Tıp
Azizi olarak sesleniyor. Senin durumuna bir bakmasını istiyorum. Olur mu?"Ersa içinde yayılan sıcaklığı hissetti. Babasının onun için olan çabası kalbina yanan bir orman gibi yayıldı. Tıp azizinin onun durumunu düzeltebileceğini düşünmüyordu. Kendisi tıp da bulunan her yolu okumuş ve teoriler üretmişti buna rağmen sonuç yoktu.
Yinede babasına bunu söylemek istemedi. ''Evet baba.''
Ersa kabul edince Tıp Azizi ve Ersa, Ersa'nın odasına geçti. Diğerleri de dikkat dağıtmamak için dışarıda kaldı. Tıp Azizi, Ersa'nın odasına girince odanın görüntüsü karşısında kısa bir süre afalladı. Odanın içinde sayamadığı kadar çok kitap vardı. Şaşırtıcı şey bu kitapların seviyeleriydi. Tıp, simya, yetiştirme yolları...
Usta seviyesinde okunabilen kitaplar her yerdeydi.
Tıp Azizi karmaşık bir ifade ile Ersa'ya baktı ama yine de bu konu hakkında bir şey söylemedi. ''Evlat, gel yanıma otur. Durumunu kontrol edeyim.'' Tıp Azizi, odada boş olan bir alana geçip bacaklarını çaprazlayarak oturdu. Ersa da bir şey söylemeyip Tıp Azizi'nin dediğini yaptı.
Tıp Azizi elini Ersa'nın alnına koydu ve enerji aktarımına başladı. Vücudunda bir sorun bulamadığı için bir miktar şaşırdı. Elini alnından alıp, Ersa'nın çekirdek noktasına bastırdı. Tekrar enerji yolladı ama bu sefer yolladığı enerji, çekirdeğin durumunu kontrol etmek içindi.
Çekirdeğin orada olduğunu kontrol ettikten sonra daha fazla şaşırdı. Sorun yok gibi gelmişti. ''Evlat, çekirdeğe enerji çekmeni istiyorum. Durumun ne olduğunu kontrol etmeliyim.''
Ersa kabul edip çevredeki enerjiyi hissetmeye çalıştı. İlk seferinde otuz dakika da hissettiği halde ileri zamanlarda çok kez denediği için enerji hissiyatı çok artmıştı ve on dakika içinde enerji ile temasa geçti. Yavaşça enerjiyi çekirdeğine yönlendirmeye başladı. Enerji tam çekirdeğe çekilecekken çekirdekten yükselen bir siyah ışık enerjiyi geri itti.
Bunları hisseden sadece Ersa idi. Tıp Azizi yüzeysel olarak bir şeyler hissediyordu sadece. Ersa çekirdeğin tepkisinden sonra gözlerini açtı. ''Enerjiyi kabul etmiyor.''
Tıp Azizi düşünceli bir şekilde birkaç dakika durdu. Ardından ayağa kalkıp odadan dışarı çıktı. Karmela'yı dışarıya çağırdı ve gölün yanına ilerlediler.
Karmela umutlu gözler ile Tıp Azizi'ne bakıyordu. ''Sorun nedir? Tedavi edilebilir mi?''
Tıp Azizi sıkıntıda gibi görünüyordu. ''Hayatımda böyle bir şeyi ilk defa gördüm. Sorunun ne olduğunu çözemedim bile. Çekirdek nedenini bilmediğim bir şekilde enerjiyi reddediyor.'' bir süre bekleyip kısa bir iç çekti ve devam etti. ''Sanırım hayatı boyunca yetiştirme yolunda ilerleyemeyecek.''
Son sözleri duyduğu zaman Karmela'nın vücudu titredi. Kalbinde tarif edilemez bir acı yayılmaya başladı, acısının en büyük nedeni önündeki kişinin ülkenin en iyi doktoru olmasıydı. Eğer bu kişide tedavi edilemez diyorsa, tedavi olsaydı bile, bulmak neredeyse imkansız olmalıydı. ''Geldiğiniz için teşekkür ederim Tıp Azizi.''
Tıp Azizi'ne daha fazla bir şey sormadı ve vedalaştı. Tıp Azizi ayrıldıktan sonra odanın içine döndü. Ersa, Ela ve Alvina evde bekliyorlardı. Ersa, babasının durumunu fark etmişti ve ümitli de değildi. Babasına doğru yaklaştı. ''Baba, sorun değil. Yetiştirme yolunda ilerleyememem önemli değil. Benim ilgimi çeken başka şeylere yönelebilirim. '' babasına geniş bir gülümseme verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...