2. Sezon 17. Bölüm: Teklif

1.1K 144 28
                                    

Ön sıradaki bir öğrenci kılıcı eline aldı ve kuklaya saldırdı. Saldırısı kuklaya zarar vermek şöyle dursun kıpırdatamamıştı bile. Sırasıyla öğrenciler kuklaya saldırdılar. Ersa'nın sırası gelene kadar bu şekilde devam etti. Ersa sırası geldiğinde kuklanın önüne geldi. Sean kılıcı kendisine teslim etti.

"Başlayabilirsin."

Sean'ı şaşırtan bir şey oldu ve kılıcın etrafında yol enerjisi birikmeye başladı. Ersa kılıcı kuklanın kafasına geçirdi. Kuklanın kafası birkaç santim yarıldı. Sean'ın bu görüntü karşısında gözleri parıldadı. Öğrencilerde Ersa'nın saldırısı ile şaşırmıştı. Güçsüz görünen saldırı kuklaya zarar verebilmişti. Ersa'dan sonra Javier'ın sırası geldi.

Javier'da iç enerjisini kılıç yoluna dönüştürdü. Javier'ın kılıç yolunda ilerlediği seviye Sean'ı şaşırttı. Kukla ve kılıç saldırısı buluştuğunda kukla ortadan ikiye ayrıldı. Öğrencilerin göz bebekleri olabilecek en büyük konuma ulaştı. Sean bile kuklanın ikiye bölünmesini beklemiyordu.

Javier yerine geçerken Sean'da sınıfa döndü. "Eğer kılıç yolunda kendinizi geliştirirseniz seviyenizi aşan saldırılar yapabilirsiniz, ama bir uzmana saldırmak kuklaya saldırmak kadar basit değildir. Yolun gücüne sahip olsanız bile fazla kibirlenmeyin. Dersimiz burada bitiyor. Bir sonraki dersinizi asıl hocanızla işleyeceksiniz."

Javier ve Ersa sınıftan ayrıldı ve yurda doğru yola çıktı. "Sean isimli kişinin farklı bir amacı vardı. Onun seviyesinde birinin bu dersi vermesi mantıklı değil."

Ersa da bu sözlere katılıyordu. "Haklısın. Bize bakışları tuhaftı."

"Bizi inceliyordu."

"Öyle mi? Sence neden böyle bir şey yaptı?" Ersa bir an düşündükten sonra devam etti. "Yetenek testindeki sonuçlardan dolayı olabilir mi?"

Javier onayladı. "Muhtemelen. Yine de ne sebeple olursa olsun bizle görüşmek isterse görüşür."

Yurt odasına ulaştıktan sonra Ersa, Vinka'yı göğsünde sarılı olan kumaştan çıkardı. Büyüklüğü hala ilk hali gibiydi. Elinin boyutundan biraz daha küçüktü. Hiçbir şey yediği de yoktu. İlk başlarda yemek vermeye çalışsa da bir türlü bir şey yememişti. Aralarındaki bağdan dolayı yemek yemeyi istemediğini hissedebiliyordu. Demetri özel soya sahip canavarların yemeklerinin biraz farklı olduğundan bahsetmişti.

Javier, Vinka'ya bakarken dedi. "Neredeyse her zaman uyuyor."

"Neden uyuduğunu bende anlamadım. Belki de bebek olduğundan uykuya ihtiyaç duyuyordur."

"Bunca zamandır hiç gelişim de göstermedi. Gücünü de hissedemiyorum. Sanki normal bir canavar gibi."

"Çekirdeği gelişmeye başlamamış olabilir. Bende emin değilim. Aslında kütüphanede canavarlar hakkında kitaplar olmalı. Onlara bakabilirim."

"Vinka özel bir canavar olduğundan yeterince bilgi olmayabilir. Yine de şansımızı deneyelim."

Odanın kapısı açıldı ve Regis girdi. Vinka'yı görünce ilgiyle yaklaştı. "Evcil canavarın mı?"

Vinka'nın masum görüntüsü yanlış bir tahmin yürütmesine yol açtı. "Yoldaşım."

Regis bir canavar için yoldaş tabirini Ersa dışında kullanabilecek var mı merak etti. "Dersleri seçtiniz mi?"

Javier kendi yatağına geçerken Ersa konuşmayı sürdürdü. "Evet simya dersi alıyorum."

Regis şaşırmıştı. "Akademide simya dersini alan nadir kişilerden olmalısın. Tüm o karmaşık konularla uğraşmak benim için yorucu olurdu."

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin