Mely çocuğun kolunun Ersa tarafından tutulduğunda hem şaşkın hem de mutluydu. Çocuk ise Ersa'nın elinden kolunu sallayarak kurtuldu. Mely kızgınlıkla çocuğa bağırdı."Ne yaptığını sanıyorsun!? Kelebek Savaşçıları Grubundan biriyim diye gelmek zorunda mıyım? Kim, sen mi bu kuralı koydun?"
En çokta çocuğun kendi bileğini tutmaya çalışmasına sinirlenmişti. Kim oluyordu da kendisi ile temasta bulunma hakkını kendinde buluyordu!? Çocuk, Ersa'ya bağıracakken Mely'nin hiddetli tepkisi ile kalakalmıştı.
"Hayır. Özür dilerim. Öyle bir niyetim yoktu."
Mely kıyafetindeki kelebek rozetini çıkardı ve oda arkadaşının eline zorla tutuşturdu. Grup Mely'i hayretler içerisinde izliyordu. Düşüncelerinin doğru çıkmasını istemiyorlardı.
"Artık Kelebek Savaşçıları Grubunun bir parçası değilim. Göreve gelme yükümlülüğümde yok."
Çocuk dona kalmışken Mely, Ersa'nın bileğinden tuttu ve dışarı çekmeye başladı. Ersa hayretler içerisinde Mely'nin peşinden sürükleniyordu. Mely'nin Kelebek Savaşçıları Grubundan çıkması onu da şaşırtmıştı.
"Mely?"
Mely, Ersa'nın seslenişini duymadı. Ersa'nın ikinci sefer adını seslenmesi ile onu anca duydu.
"Mely?"
Mely döndüğünde elinin olduğu yere baktı ve yanakları kızarırken Ersa'nın bileğini bıraktı.
"Üzgünüm. Sinirlenmiştim."
"Hayır sorun değil."
Ersa, Mely'nin sağ yanağını sıktı ve güzel bir kahkaha attı.
"Seni ilk defa böylesine kızgın görüyorum. Neden bu kadar takıyorsun, boşver o çocuğu. Hem gruptaki herkes böyle değildir. Ani bir karar vermemelisin."
Mely, Ersa'nın öğütlerini dinlerken yanağını sıktığını unutmuştu. Cümlesi bittiğinde Ersa'nın hala yanağında olan elini fark etti. Hemen eline vurdu ve kızdı.
"Hey, çocuk muyum ben? Dalga mı geçiyorsun, tavsiye mi veriyorsun?"
Ersa bir daha güldü. Mely'nin bu halleri çok tatlı geliyordu. Mely gözlerini devirdi ve arkasını dönüp yürümeye başladı. Ersa hemen arkasından koştu.
"Ee, planın ne? Grup oluşturup şunlara iyi bir ders verelim mi?"
Mely, Ersa'ya şaşkın bir ifadeyle baktı. Yüzündeki ifadenin ciddi olmadığını anladı ve elini uzatıp karnını çimdikledi.
"Ouuch!"
Ersa'nın grup tarzında şeylere ilgi duymadığını biliyordu.
"Tamam kızgın olma. Biz ikimiz bir grubuz, yetmez mi bu?"
Mely bu sözler karşısında tebessüm etti.
...
Ersa odasına girince Ray ve Bailey tarafından heyecanla karşılandı.
"Bu sefer düşündüğümüz kadar uzun sürmedi."
Ersa arkadaşlarına sarıldı.
"Nasıldı görev?"
"Elbette güzelce halledildi."
Ray güldü ve "Sendende bu beklenirdi." dedi.
Ersa yatağına uzandı. Bu akşam Mely ile buluşmayacaklardı. Bu nedenle dinlenmeyi düşünüyordu. Bedenine giren siyah maddeden beri daha çabuk yoruluyordu. Bu durumu düşündüğünde yarın kesinlikle durumunu kontrol etmeye karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...