Bölüm 55 : Görev Seçimi

4.2K 434 15
                                    

Ertesi gün rutin eğitimine dönen Ersa için oldukça sıkıntılı başlamıştı günü. Herkesin bakışları sanki kendisini delecek gibi bakıyor, öğrenciler tüm hareketlerini izliyorlardı.

Ersa, dün Mely ile gerçekleşen olayın bu kadar büyük bir tepki oluşturmasını beklemiyordu. Önceden onu tanımayan varsa bile artık tanıyordu.

Etrafındakileri umursamadı ve eğitimi için ormana geçti. Artık normal eğitimine geri dönecekti. Uzun süre boyunca tehlike altında savaştıktan sonra böyle bir rahatlık tuhafına gitmişti.

Vücuduna yüklenen 730 kilogram ağırlık ile bedensel dövüş sanatları eğitimini tamamladı. Güneş yükseliyorken kıyafetinden elli altı adet uzaysal yüzük çıkardı. Yabani yolda yüzüklerle ilgilenmemişti.

İçlerinde neler olduğuna baktı. Boyut olarak genelde iki üç metrelik alanlara sahiplerdi. Görünüşe göre haydutlar çok para kazanmıştı.

İçlerine baktığında şaşırdı. Toplam üç yüz kırk iki mor sikke ve üç yüz beş mavi sikke dışında birçok çekirdek vardı.

Paraları ve çekirdekleri denge yüzüğüne yerleştirdikten sonra yüzükleri tekrar kıyafetine koydu. Bu yüzüklerin kendisi de çok değerliydi.

Bu çekirdekleri eğitim alanında elde etmediği için akademi mağazasında satamıyordu. Bu nedenle eşyaları denge yüzüğünde tutmaya karar verdi. Şehre gidince satacaktı. Yüzükleri de hallettikten sonra yollar ile ilgilenmeye başladı.

Akşama kadar eğitim yaptı. Yemek yemek için yemekhaneye uğramadı. Denge yüzüğünde stokladığı yemeklerden bazılarını tüketti. Eğer yemekhaneye gitseydi, yemek yiyebileceğini düşünmüyordu.

Eğitimini bitirdikten sonra Mely'nin yanına geçti. Mely alanda onu bekliyordu. Ersa'yı gördüğünde üzgün bir ifade verdi. Dünkü olayın nelere mal olduğunu bugün anlamıştı.

"Erken gelmişsin."

"Evet."

Mely'nin çekingen tavrını gören Ersa neden böyle davrandığını anlamadı.

"Bir şey mi oldu?"

Ersa'nın normal bir gün geçirmiş gibi hareket ettiğini görünce Mely rahatladı. Görünüşe göre çok fazla takmıyordu bu tarz bir şeyi.

"Aylar boyunca dönmedin. Ne kadar geliştiğini görelim."

Mely, hem alınmış hem de beklenti dolu bir sesle konuştu.

Ersa, kırmızı kabzalı kılıcını kınından çıkardı. Gülümseyen yüzü ile kendine oldukça güveniyordu. Mely de kılıcını çıkardı. Ersa bir anda Mely'e karşı saldırıya geçti. Kılıcını savunma pozisyonunda tutarak Ersa'nın saldırısını karşılayan Mely, saldırıyı karşıladıktan sonra yüzünde yoğun bir şok ifadesi oluştu.

Ersa'nın kol gücü dehşet verici bir biçimde artmıştı. Mely'i geri çekilmeye zorladı. Ersa fırsat vermeden yeniden başka bir saldırı gerçekleştirdi. Mely ise usta evre dokuzuncu seviye gücünü aktif hale getirdi.

Ersa'nın saldırısını bu sefer çok daha rahat karşılamıştı. Ersa yüzüne yerleşen gülümsemesi ile kılıcın yolunu aktif hale getirdi. Kılıcın yolu ile Ersa'nın gücü Mely ile eşleşmişti. Mely bu sefer enerjisini kullandı ve kılıcının gücünü arttırdı. Usta evresine geçtikten sonra enerji yönlendirmeye başlanabiliyordu. İster kılıcına ister vücuduna, bu nedenle usta evre insanların sıradanlığı büyük ölçüde aştığı kritik noktaydı.

Ersa geri çekilmeye zorlandığını fark etti ve kılıcına daha fazla evren enerjisi çekti. Bu sayede Mely ile yeniden eşleşmiş durumdaydı. İkili bir saatten fazla savaştıktan sonra durdular.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin