Mely, Ersa'nın üstünde ağırlık kıyafeti olduğunu bilse de ağırlığın miktarını bilmiyordu ve ağırlıksız gücünü hiç deneyimlememişti. Enerjisini tüm bedeninde dolaştırırken dikkat seviyesini zirvede tuttu. Gelebilecek saldırıya karşı çok temkinli yaklaşıyordu.Ersa vücudunu gerdi ve yüzüne güzel bir gülümseme yerleştirdi. Bedenini öne büktükten sonra kendisinin de sınırını test etmediği hızını kullanmaya hazırlandı.
Sağ ayağını öne attığında önceki hızından çok daha fazla hızla Mely'e doğru koşmaya başladı. Mely hazırlıklı olsa da Ersa'nın hızı karşısında afallamıştı. Ersa ise hızının tam sınırını bilmediğinden ilk saldırısı çok verimli değildi.
Kılıcını Mely'e savurduğunda Mely tüm gücünü kullanarak karşılık verdi. İki kılıcın çarpışması Ersa'nın öncekine nazaran akıcı ve keskin hareketleri nedeniyle Mely'i daha fazla germişti.
Ortaya çıkan kuvvetle iki tarafta geriye itildi. Mely, Ersa'dan çok daha fazla etkilenmiş durumdaydı. Ersa fırsat vermeden yeni bir saldırı düzenledi. Hızı Mely'nin ayak uydurabileceği seviyede değildi.
Ersa, saldırılarını ara vermeden üstün bir güçle gerçekleştirmeye devam edince Mely çok zor bir duruma girmişti.
Teknik kullanmazsa durumunun daha da kötüleşeceğini fark etti. Enerjisini kontrol ederken saldırı amaçlı olmayan tekniğini aktif hale getirdi.
(Rüzgarın Ayakları Tekniği)
Tekniğin kullanımıyla Mely'nin hızı Ersa'nın hızına ayak uydurabilecek seviyeye ulaştı.
''Usta evre teknik!''
Eğitmenlerden biri yüksek sesle şaşkınlığını dile getirdiğinde Haria da kafasını onaylar biçimde sallıyordu.
"Usta evre tekniği bu yaşta kullanabiliyor. Takdire şayan."
Mely hızını arttırmasının hemen ardından kılıç tekniği kullandı.
(Gökyüzü Kesim Tekniği)
Ağırlıksız baskın gelen Ersa, Mely'nin teknikleri ile tekrar bastırılmıştı. Savaşın heyecanını doruk noktada yaşarken saldırılara karşılık veriyordu. Mely, baskın taraf olsa da Ersa'yı yenecek kadar değildi. Başka bir teknik ile Ersa geriye çekilmeye zorlandığında Mely aralıksız saldırılarını sürdürdü.
Ama Mely'nin bedeninin hareket hızı Ersa kadar pürüzsüz değildi. Mely'nin hareket hızı artsa da kollarındaki hız ve bedeninin diğer kısımlarını kontrol hızı konusunda geri planda kalıyordu. Ersa, saldırılardan kaçındı ve kılıcına evren enerjisini çekmeye başladı. Savaşın seviyesi gittikçe arttığından kendisinin de buna ayak uydurması lazımdı.
Şeffaf enerji kılıcının etrafında toplanmaya başladı. Kılıcının keskinliği ve gücü muazzam oranda artmıştı. Savaş antrenmanlarında hissettiği aynı tehlike duygusunu hisseden Mely, hızla daha güçlü tekniğini aktif hale getirdi. Ersa'nın kılıcı Mely'e ulaştığında kılıcın yolu ve kalfa evre tekniğin karşılaşması gerçekleşiyordu.
İki saldırı birbirini yok etmeye çalıştı. Sonucunda Ersa'nın saldırısı güçlü gelen taraf oldu. Saldırının kuvveti Mely'nin vücudunda küçük kesikler oluşturup savurmuştu.
Mely aldığı hasarı umursamadan Ersa'ya saldırdı. Daha güçlü bir tekniğe geçerken çapraz çizgide kılıcını yönlendirdi. Bu sefer kullandığı teknik en güçlü tekniklerinden bir tanesiydi. Ersa ise kılıcın yolunu kullanarak karşılık verdi.
Bu sefer Mely çok fazla yıpranmamış, birkaç adım geri çekilmeye zorlandıktan sonra durabilmişti. Ersa ise Mely'den daha iyi durumda olsa da Mely'nin saldırı gücü onun gücüne yaklaştığından daha dikkatli olması gerektiğini anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasiYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...