Bina üç katlıydı ve birkaç yüz metrelik alanı kaplıyordu. Ersa içine girdiğinde onlarca çalışan karşıladı kendisini. Orta yaşlı bir adamın yanına yaklaştı.
"Merhaba. Seviye değerlendirmesi için geldim. Nereye gitmem lazım?"
"Beni takip edin. Sizi yönlendireceğim."
Adam Ersa'yı onlarca odadan birinin önüne götürdü. Odaların kapıları şeffaftı ama odanın içi görünmüyordu.
"Kartını kapının yanındaki deliğe yerleştir. Kimliğin onaylanınca odaya girebilirsin. Oda seni yönlendirecek."
Ersa öğrenci kartını deliğe yerleştirdi. Birkaç saniye sonra odanın kapısı açıldı. Ersa odaya girdi.
"Seviyelendirme testine giriş yaptınız. Kimlik onayı için odanın merkezine geçin."
Ersa odanın ortasına yürüdü. Orta da belinden biraz daha yukarısına gelen bir kürsü vardı.
"Orta parmağını kürsünün yüzeyinde tut."
Ersa parmağını kürsünün üstüne koydu ve ne olacağını bekledi. Elinde bir karıncalaşma oluştuğunda kürsüye akan kanı fark etti.
"Kimliğin onaylandı. Öğrenci Ersa seviyelendirme testin başlıyor. Test iki aşamadan oluşmaktadır. İlk aşama enerji seviyenin ölçülmesi. İkinci aşama savaş gücünün ölçülmesi. Enerji seviyesi ölçümü testi için elini küreye temas ettir."
Odanın bilgilendirmesi bitti ve kürsünün yüzeyi açılarak bir küreyi açığa çıkardı. Ersa seviyelendirme testinin enerji ölçümü şeklinde olacağından şüpheleniyordu. Eğer küreye dokunursa seviyesi olmazdı bile. İç çekti ve küreyi sağ eli ile kavradı.
Ersa küre ile temaz halindeyken saniyeler geçti ancak kürede hiçbir değişiklik olmadı.
"Seviye normal insan. Öğrenci Ersa ikinci teste devam etmek istiyor musun?"
Ersa odanın bilgilendirmesi ile heyecanlandı. İkinci teste devam edemeyeceğini sanıyordu.
"Evet."
"İkinci test savaş gücü testi. Öğrencinin hayati tehlikeye girme ihtimali olursa test durdurulacaktır. Normal insan seviyesinde eşleşme bulunmadığından acemi evre birinci seviye bir canavar ile eşleşeceksin. Kabul ediyor musun?"
"Ediyorum."
"Savaş simülasyonu oluşturuluyor."
Ersa'nın çevresi değişti ve bir ormana dönüştü. Ersa hayranlıkla izliyordu. Simyanın en üst seviye teknoloji ürününü görmek ufkunu genişletti. Ağaçların arasında bir kurt belirdi. Gri kürkü ve Ersa'nın beline gelen bir boyutu vardı. Keskin dişlerini açığa çıkartarak hırladı.
"Canavarı öldürmen durumunda bir sonraki seviyeye geçme hakkını kazanacaksın. Testin başlamasına on-"
Ersa kılıcını eline aldı. Kalp atışları hızlanmıştı. İlk defa savaşacaktı. Karşısındaki yapay bir canavar olsa da elinde değildi heyecanlanıyordu. Yapabileceğine karşı şüphe duydu. Nefes alışverişini sakinleştirdi. Ses geri sayıma devam ediyordu.
"Yapabilirsin Ersa." İçinden geçirdi.
"5"
"4"
"3"
"2"
"1"
"Test başladı."
Geri sayımın bitmesiyle kurt Ersa'ya saldırdı. Keskin dişleri ile Ersa'yı ısırmayı planlıyordu. Ersa gözleri genişlerken kılıcıyla kurdun saldırısını engelledi. Kurdun kafası kılıca çarptığında kurt geriye savruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...