Aegnan'ın ricası konusunda Ersa ne yapması gerektiğini düşündü. Aegnan'a karşı izlenimi kötü değildi. İyi biri gibi görünüyordu. Takıma katılmanın artılarını ve eksilerini düşündü. Muhtemelen gelişimleri için birçok noktada yardımcı olacaktı. Arkalarında Aegnan gibi güçlü bir destek edineceklerdi. Karşılığında miras kalıntısından akademi için bir şeyler elde etmelerini isterdi. Mirasın ne olduğunu bilmediğinden kalıntıdan ne kazanabileceği konusunda hiçbir fikri yoktu. Javier'ın ne düşündüğünü merak etti.
Aegnan tereddüt etmelerini normal buldu. Gezgin olarak Aegnan'ın öneminin farkında değillerdi ve takıma katılmanın yararları konusunda bir fikirleri yoktu. Marble İmparatorluğuna karşı iyi hisleri de olmayabilirdi. Onların sadece yeteneği için takıma katılmalarını istemiyordu. Fans şehrinde hiç tanımadıkları ailelere yardım etmek için girdikleri riske şahit olmuştu. Böyle insanlar nadirdi. Onları eğitirse verdiği emeklerin boşa gitmeyeceğini biliyordu. Yetenekleri de kişiliklerinin yanında büyük bir artıydı.
"Kararınızı vermeden önce takımdan bahsetmeme izin verin. Takım akademinin en yetenekli öğrencilerini içerisinde barındırıyor. Onlarla arkadaşlık kurarak geleceğiniz için yatırım yapabilirsiniz. Kendinizle benzer yetenekteki insanlarla çalışarak çok daha hızlı gelişim gösterebilirsiniz. Benim yönetimim altına girdiğinizde sizleri kısıtlayacak değilim. Aksine sizleri özgür kılmış olacağım."
Aegnan'ın sözleri Ersa ve Javier'ın ilgisini çekti. Şuana kadar söyledikleri takıma katılmak yönünde olumlu düşüncelerini arttırmıştı.
"Akademide rütbeler olduğundan rehber size bahsetmiş olmalı. Rütbelerin getirdiği bazı avantajlar var. Ben size rütbeye sahip olmadan avantajları tatmanıza izin vereceğim. Katkı puanı gereken hizmetlerden faydalanmanızı sağlayacağım. Ders konusunda elimden geldiğince yardımcı olacağım. Sizden ricam elinizden gelen her şeyi yapmanız ve olabildiğince kendinizi geliştirmeniz."
Aegnan'ın teklifi çok iyiydi. Eğer söylediği şeyleri yaparsa gelişimleri muazzam bir oranda katlanırdı. Akademide hemen hemen her şey katkı puanı ile kısıtlanmıştı. Aegnan sayesinde bu kısıt ortadan kalkacaktı. Tüm bunların karşılığında bir takıma katılmak onlar için karlı bir iş gibi görünüyordu. Ersa tek başına karar veremeyeceğinden Javier'a sordu.
"Ne düşünüyorsun?"
"Kıdemli Aegnan söylediklerini yerine getirecekse katılmamızda bir sakınca görmüyorum, ama bir isteğimizi yerine getirmenizi istiyorum."
Aegnan, Javier'ın ne isteyeceğini merak etti. "Elimden gelen bir şey olduğu sürece sorun değil."
"Yolculuğumuz sırasında bazı güçlü insanları kışkırtmış olabiliriz. Eğer ileride yardımınıza ihtiyaç duyarsak bize yardım etmenizi istiyorum."
Ilua köyüne yardım etmeleri, büyük bir gücün düşmanlığını beraberinde getirmişti. Dahası kimi kışkırttıklarını bile tam olarak bilmiyorlardı. Güçlerinin yetmeyeceği belliydi. En azından Aegnan gibi bir destek hayatlarını korumak için yararlı olurdu. Aegnan kendisinin korumasını gerektirecek kadar güçlü kimi kışkırttıklarını öğrenmek istedi. Yine de onları konuşturmaya çalışmadı.
"Takımıma katıldıktan sonra desteğime sahip olacaksınız."
Javier başını salladı. "O zaman Ersa da onaylıyorsa takımınıza katılmayı kabul ediyorum."
"Ben de kabul ediyorum."
İki gencinde teklifini kabul etmesi Aegnan'ı memnun etmişti. "Takıma katılmanızla birlikte yurt odasında kalmanız uygun olmaz. Akademi içerisinde takım üyelerinin konaklaması için ayarladığımız bir alan var. Bugün işlerinizi halledersiniz. Yarın sizleri oraya yerleştireceğim. Böylece diğer takım üyeleriyle de tanışabilirsiniz. Yarın sabah aynı saatte burada buluşalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...