Eğitmenlerden biri çocuğun yeteneğini taktir etti."Genç yaşına rağmen Ruo Kılıç Çizgisini öğrenmiş."
"Bu yılki yetenekler fena değil gibi görünüyor."
Bu sırada kılıç saldırısı Layla'ya ulaşmıştı. Layla'nın kılıcı rakibinin kılıç görüntülerinden biriyle çarpıştığında arenaya kılıçların çarpışma sesi yayıldı.
Bir kılıcı bloke edince Layla'nın göz bebekleri küçüldü. Kalan iki kılıç görüntüsünün yok olmayıp kendisine doğru geldiğini fark ettiğinde artık çok geçti. İki kılıçtan biri Layla'nın omzuna çarparken diğeri karnının sağ bölgesine isabet etti.
Kılıçlar ortadan kaybolduğunda Layla kanlar içerisinde yerde yatıyordu.
"Kazanan, Sial!"
Hakem sonucu açıkladığında alandakiler şaşkındı. Sadece tek bir teknik ile maç sonuçlanmıştı. Görevliler Layla'yı tedavi için arenadan çıkardılar.
"Gerçekten de namına layık. Kılıçlar illüzyon hissiyatı verse de aslında her biri gerçek saldırı gücüne sahipler."
''Ailesi aracılığıyla bu tekniği öğrenebilmiş olmalı."
''Öyle olsa da tekniği kullanabilmesi kendi yeteneği.''
Eğitmenler aralarında öğrencilerin durumunu tartışırken hakem yeni öğrencileri çağırdı.
"Ersa!"
"Vern!"
Ersa arenaya çıktı ve Vern de yüzünde bir gülümseme ile onu takip etti.
Tarma, Ersa'ya küçümseyici bir bakış attı.
"Herkes kalfa evre 1. seviye iken bu çocuğun seviyesi belli değil. Korkaklar kralı olmaya aday."
"Boş konuşmayın da marifetinizi arenada gösterin."
Sial diğerlerinden farklı olarak Ersa'nın gücüne ve rakiplerini ele alışına biraz hayran kalmıştı. Kendi yaş grubunda kesinlikle öne çıkanlardan biri olacağına emindi.
Kızgın bir yüzle Sial'e dönen Tarma bir şey söyleyecekken hakemin sesi ile isteği yarıda kesildi.
"Başlayın!"
Maç başladığı anda Vern saldırıya geçti. Ersa, Vern'in saldırılarını basit buldu. Saldırıları engellemek onun için çok kolaydı. Onlarca saldırıdan sonra Ersa'ya zarar veremeyen Vern sinirden yüzü kızarmış halde Ersa'ya bağırdı.
''Korkak olmayı bırak! Kaçma ve adam akıllı dövüş benimle!''
''Nasıl istersen.''
Ersa, Vern'in sözlerinden sonra beklenmedik bir şekilde Vern'ün üzerine koşmaya başladı. Vern kötü bir gülümseme ile bildiği en iyi tekniği hazırladı. Ersa'yı kışkırtmayı başardığını düşündü.
Ersa, Vern'ün saldırı mesafesine geldiğinde Vern kılıcını çapraz doğrultuda savurdu.
(Kaplan Pençesi Tekniği)
Kullandığı teknik güç tabanlı bir saldırıydı. Ersa kılıç saldırısı üzerine gelirken bedenini sola doğru kaydırdı ve sağ ayağından destek alarak havaya zıpladı. Dönüş ivmesini kazanırken sol ayağını Vern'ün yüzüne geçirdi. Vern tekme ile geriye doğru uçarak birkaç takla attıktan sonra ancak durabilmişti. Herkes gözleri genişlemiş izliyor, alandan çıt çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...