2. Sezon 13. Bölüm: Fans Şehri

1.1K 143 15
                                    


Sabah olduğunda kapının önünde onlarca genç duruyordu. Erkekler ve kızlar Ersa'nın sözleri üzerine toplanmıştı. Ersa dışarı çıktı ve gençleri süzdü. Her birinin yüzü azim dolu bir ifadeye sahipti. Toplamda otuz beş erkek ve yirmi yedi kızın geldiğini gördü. Sayının miktarı fena değildi. Javier da Ersa'nın arkasından takip etti.

"Beni takip edin."

Ersa'nın sözleri ile peşine takıldılar. Bir süre sonra yeşilliklerle kaplı rahatlatıcı havaya sahip bir alana vardılar. Gençlerin bakışları altında konuşmasına başladı. Onlara dövüş sanatlarından bahsetti. Genel hatlarıyla anlattı.

"Dövüş sanatlarını öğrenmek zor bir şey değildir. Zor olanı dövüş sanatlarında ilerleme kat etmektir. Her biriniz dövüş sanatlarını öğrenebilirsiniz. Lakin unutmayın ki aranızdan bazılarınız daha hızlı gelişir, bazılarınız ise daha yavaş gelişir. Böyle bir durumda umudunuzu kaybetmeyin ve çalışmayı sürdürün. Gün sonunda daha çok çalışan kazanır. Bir sorununuz olduğunda bizlere danışmaktan çekinmeyin. Şimdi dersimize başlayalım."

"Hepinizin bildiği gibi insan vücudunda, vücut sistemimizin çekirdeği kalp adındaki organımızdır. Dövüş sanatlarındaki durum bundan çok farklı değildir. Kalbimizin tersi yönünde çekirdek olarak adlandırılan bir organımız mevcuttur. Bu organ normal koşullarda görünmez bir yapıdadır, ancak sizlere öğreteceğimiz teknik ile bu organı vücudunuzun bir parçası haline getireceksiniz. Bu yöntem için evrende var olan enerjiyi kullanacaksınız. Evren içerisinde düzeni sağlayan enerjiye evren enerjisi deriz. Bu enerji belirli tekniklerle vücudumuzu güçlendirmek adına kullanılabilir. Sizler de bunu yapacaksınız. Evrenin gücünü ödünç alacaksınız."

Öğrendikleri bilgiler karşısında parıldayan gözler görülebiliyordu. Ersa'nın anlattıkları bu zamana kadar duymamış oldukları bilgilerdi. O kadar çok ilgilerini çekmişti ki tamamen dikkat kesilmişlerdi. Ersa ve Javier, sırasıyla köyün gençlerini yanlarına çağırdı. Birebir onlarla tanıştıktan sonra tekniği öğretmeye başladılar. Öğrettikleri teknik dövüş sanatları dünyasında kullanılan yaygın tekniklerden bir tanesiydi.

Her biri ile ayrı ayrı ilgilendiler. Tekniği kullanırken de nelere dikkat etmeleri gerektiğini anlattılar. Ersa ve Javier'ın yönlendirmeleri ışığında çekirdeklerini aktif hale getirmeleri zor olmamıştı. Gün içerisinde köyün gençleri çekirdeği aktif hale getirebildi. Dövüş sanatları yoluna girdikleri için çok heyecanlılardı. Aralarında oldukça kısa sürede tekniği kullanabilende, uzun süre de kullanabilende vardı. Ersa bu duruma önem vermedi. Her birine sabırla ne yapması gerektiğini anlattı ve onları yönlendirdi. Gün sonunda edindiği öğrencilerle vedalaştı.

"Evinizde yatıncaya kadar öğrettiğimiz tekniği uygulayın. Yarın eğitime devam edeceğiz."

Bu sözler üzerine gençler evlerine dağıldı. Ersa ve Javier da yemek yedikten sonra kendi eğitimleri ile ilgilendi. Ersa kılıç yolu üzerinde çalıştı. Vinka da yeşilliklerin arasında dolanıyordu. Ersa hala görünümünde bir değişim gözlemlemese de öncesine göre farklı bir şeyler olduğunu düşünüyordu, ama değişimin ne yönde olduğunu bilmiyordu. Zamanla öğreneceğinden bu durum karşısında çok kafa yormadı.

Kılıç yolunda gün geçtikçe çok daha iyi bir hale geliyordu. Öyle ki kendisi de bu durum karşısında şaşırmıştı. Bazen çalışırken öyle bir hale geliyordu ki çevre algısını yitiriyordu. Javier, Ersa'nın kılıç yolundaki yeteneği karşısında şaşırmadan edemiyordu. Ertesi gün, Ersa'yı sabahtan heyecanlı bir grup karşıladı. Merakla bugünkü eğitimlerini bekliyorlardı. Ersa ve Javier, ne yapmaları gerektiğini kısaca anlattı ve kendi eğitimlerini sürdürdü.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin