Ersa, canavarın bedeninden çekirdeğini çıkardı ve daha yüksek seviyelere doğru yola çıktı. Bu canavarı yenme zorluğuna bakarsa güç seviyesi en fazla usta evre 5 veya 6. seviye civarında olmalıydı.
İkinci seviyelerin bulunduğu alanda kedi türünde bir canavara saldırmaya karar verdi. Bu sefer ilk olarak yayını eline aldı ve bir ok yerleştirip nişan aldı. Derin bir nefes çekti ve nefesini bırakması ile aynı anda oku da bıraktı.
Ok canavarın beline doğru ilerlediğinde kulakları dikleşen canavar hemen kaçınmak için harekete geçti ama okun bel tarafına saplanmasını engelleyemedi. Ersa başka bir ok daha fırlattığında kızgınlığını belirten hırıltılı sesiyle kenara kaçtı.
Ersa canavar kendisine doğru koşarken birkaç ok daha fırlattı. Canavar okları atlattı ve adım adım saldırı alanına girdi. Ersa dudakları kıvrılmış durumda yayı bırakarak kılıcını kavradı. İlk saldırıda genellikle karşı tarafa saldırı konusunda başarılıydı.
Kılıç yolunu aktif hale getirdi ve canavarın pençesinden vücudunu döndürerek sıyrıldı. Hemen ardından kılıcını canavarı sağ ayağına savurdu. Canavar enerji bariyerini aktif hale getirmiş olsa da Ersa yolun ikinci seviyesini kullanıyordu.
Saldırı canavarın sağ ayağını kopardı ve hedefini gerçekleştiren Ersa da hemen geri çekildi. Canavar büyük bir saldırı avantajını kaybettirmişti. Kılıcını tekrar saldırı pozisyonuna getirdi ve canavarın saldırı gerçekleştiremeyeceği bölgeden saldırdı.
Canavar acı ve kızgınlık dolu hırıltılı sesi ile pençesini Ersa'nın saldırısını engellemek için pençesini savurdu. İki saldırının karşılaşmasının ardından kılıç ve pençe geriye savruldu.
Ersa sağ ayağının olmama avantajını kullandı ve sağa geçip kılıcını canavarın boynuna sürdü. Canavar ön ayaklarından biri kesildiği için kılıç saldırısını engellemek için geç kaldı. Kılıç canavarın boynunu keserek hayatını aldı.
Ersa da canavarın ölü bedeninden çekirdeğini çıkardıktan sonra birkaç canavar daha avladı. Toplam dört adet birinci seviye ve üç adette ikinci seviye canavar avladığında çok daha iyi hissediyordu. O anda aklına gelen fikirle gözleri aydınlandı.
Kadim imparator onu teste soktuğunda büyük bir gelişim yaşamıştı ve en büyük gelişimlerini de savaş sırasında yaşamıştı. Oradan yaptığı savaşlardan sonra dövüş gücü büyük oranda artmıştı.
Kıtadaki yabani yola gitmek iyi bir fikirdi. Yüzüğüne yerleştirdiği çekirdeklerle alandan ayrıldı ve onları satmak için akademinin pazarına yöneldi.
Elinde olan çekirdekleri görevliye teslim etti. "Usta evre 1. Seviye çekirdek 30 mavi sikke ve 2. Seviye çekirdek 35 mavi sikke. 235 mavi sikke ediyor. Başka bir şey var mı?"
Ersa paraları aldı ve mağazadan ayrıldı. İlk olarak kütüphaneye geçip yabani yol hakkında ayrıntılı bilgilere bakmak istiyordu. Kütüphanenin girişinde tanıdık yaşlı yüzü gördüğünde gülümseyerek selamladı. "Eğitmen Mora, merhaba."
Ersa'yı gören yaşlı adam geniş bir gülümseme ile karşılık verdi. "Bende kütüphanenin nerede olduğunu unuttuğunu düşünmüştüm."
"Eğitimden dolayı uğrayamadım."
"Ve bugün neyi araştırıyorsun?"
"Yabani yol hakkında bir şeyler merak ediyorum."
Mora, Ersa'ya şaşkın bir ifade ile baktı.
"Oraya gitmek istediğini söyleme bana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...