Uzun bir sohbetten sonra Dier etrafı toparladı. Ardından oturma odasında bekleyen Ersa ve Mely'nin yanına döndü.
"Şey, evde sadece iki yatak odamız var. Amar bugün bizimle birlikte yatabilir. Odayı ayarlamamı ister misiniz, yoksa aynı odayı kullanmanız sizin için sorun olur mu?"
Mely kalp atışları arttığında bakışları Ersa'ya döndü. Ersa da ona döndü ve baktı. Ormanda yatarken aynı oda da yatmış gibi bir şey olduğunu düşündü ama Mely'nin bu konuda ne düşündüğünden emin değildi.
"Benim için sorun değil, burada yatabilirim."
"Hayır. Aynı odayı kullanalım. Lütfen odayı ayarlayın ikimiz içinde sorun değil."
Dier gülümsedi ve "Tamam, odayı ayarlayınca sesleneceğim." dedi. Mely biraz utangaç duruyordu. Bakışları Ersa'ya kaydığında bir şey söylemediğini ve sakin bir yüzle durduğunu fark etti.
Bir süre beklemenin sonunda Dier yanlarına geldi.
"Odayı hazırladım. Gelin sizi götüreyim."
Ersa ve Mely, Dier'i takip etti ve küçük bir odaya girdi. Sade görünümlü oda, sarı duvarlarla kaplıydı ve yerde geniş bir halı vardı. Dier yatmaları için iki tane yer yatağı ayarlamıştı. Oda küçük olduğundan birbirlerinden çokta uzakta değildi iki yer yatağı. "
Sizi rahat bırakayım. Bugün yorulmuş olmalısınız. İyice dinlenin."
"Teşekkürler."
Dier yanlarından ayrıldı ve kapıyı kapattı. Ersa, Dier gidince soldaki yer yatağına uzandı. Mely de çekingen bir tavırla sağdaki yer yatağına yanaştı. Uzandığında Ersa'nın ona çok yakın olduğunu gördü ve istemsizce kalp atış hızı arttı. Enerjisini hemen vücudunda dolaştırdı ve duygusal durumunu toparladı. Ersa hiçbir şey söylemeden gözleri tavana odaklanmış duruyordu. Mely ona seslendi.
"Ersa?"
"Efendim?"
Mely kendisini zorlasa da sorusunu sordu.
"Akademiden mezun olunca ne yapmayı planlıyorsun?"
Onun için bu sorunun cevabı çok önemliydi. Ersa, Mely'nin beklenmedik ciddi sorusu karşısında "Mezun olunca." diyerek mırıldandı. Sonra devam etti. ''Bende pek emin değilim ne yapacağımdan. Gerçi akademiden atılmadan mezun olabileceğimden de emin değilim. Atılma olasılığım daha yüksek bence."
Gözlerinde yoğun bir duygu birikimi varken devam etti.
"Bu dünyada geleceğinin nasıl olacağı büyük oranda dövüş sanatlarındaki gelişimin ile doğru orantılı. Ve ben nerede yetişimim son bulacak, bunun sonucu olarak hayatımın heyecanı nerede sona erecek bilmiyorum."
Sesi üzücü bir tonda devam etti.
"Sana küçüklüğümden beri yetiştirme yolunda ilerlemek istediğimi anlatmıştım. Amacım hiçbir zaman en güçlü kişi olmak olmadı. Ben sadece merak ediyorum. Hem de çok merak ediyorum. Bu işin sonunda nereye varacağımı merak ediyorum. Dövüş sanatları insanın hayatını tamamen değiştiren bir şey. Benim hayatımı nasıl değiştireceğini merak ediyorum. Sonunun nereye varacağını merak ediyorum. Evrenin nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum."
Ersa'nın duygularını bu şekilde açıklamasını beklemeyen Mely şaşırmıştı. Söylediği her cümlede kalbine ağırlık çöküyor, berbat hissediyordu. Ersa'nın bu dediklerine ulaşamayacağını biliyordu. Ulaşamazdı ki.
"Bazen yetiştirme yolunda gelişim konusunda duraklayacağım zaman aklıma geliyor. Aslında ben her geliştiğimde gelişimimin sonuna daha da yaklaşıyorum. Enerji olmadan nereye kadar ilerleyebilirim ki? O zaman geldiğinde ne yaparım bende bilmiyorum. Sanırım sevdiğim insanlarla ölüm beni bulana kadar huzurlu bir şekilde yaşarım. Düşününce bu da kötü bir fikir değil aslında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...