Bölüm 23 : Düzenek

4.2K 452 30
                                    

Ersa, üç çocuğu görmezden geldi ve kalıntılar hakkındaki bilgilerini düşündü. Tahminine göre burada bir klan bulunuyordu ve bazı nedenlerden dolayı tarihe gömülmüştü.

Bu bir klan olduğu için burada klanın gizli hazine mahzeni olmalıydı. Etrafı gözlemleyince gözleri en görkemli olan yıkık kalıntılara ilişti. Büyük ihtimalle eğer bir hazine varsa o bölgede bulunmalıydı ve girişi de diğerlerinden korunaklı olmalıydı. Ersa, tahmin yürütürken, lider olan adamın gür sesini duydu.

"Herkes, kalıntıları araştırmaya başlayabilir. Bulduğunuz her şey sizindir ve kimse onlarda hak iddia etmeyecektir."

Alandaki öğrencilerden sevinç çığlıkları yükseliyordu. Her biri kalıntıların içine girerek hazine aramaya koyuldu. Ersa öğrencilerin aksine ormanın içine girdi. Biraz mesafe kat edince hızını kesti ve beklemeye başladı.

Bir süre sonra Nel ve iki arkadaşı ortaya çıktı. Ersa'nın beklediğini görünce şaşırdılar. Ersa'nın kaçmayışını yanlış anladılar.

"Kaçamayacağını bildiğin için korkudan hareket etmedin galiba. Artık yalvarsan da kurtuluş-"

Ersa, Nel'in yanındaki iki çocuğa bir soru yönelterek Nel'in sözünü kesti.

"Her zaman böyle gereksiz konuşur mu?"

Üçü de Ersa'nın tavrı karşısında sinirlenmişlerdi.

"Çok iyi hemen ölüme kavuşturacağım seni."

Nel, kılıcını çıkardı ve Ersa'ya saldırdı. Ersa, Nel'in kılıç saldırısının gücünü hissetti. Beklentisinin küçük bir miktarını bile karşılayamıyordu.

"Bu güçle mi göklere ulaşan bir kibrin var?"

Nel'in kılıç saldırısından sıyrıldı. Nel şaşırsa da durmadı ve tekrar saldırıya geçti. Ersa rahatlıkla yine saldırıdan kaçındı. Nel, Ersa'nın saldırılarından kaçınabildiğini anlayınca arkadaşlarına bağırdı.

"Saldırıya geçin!"

Arkadaşları afallamış bir ifade ile izlerken Nel'in çağrısı ile kendilerine geldiler. Nel ile beraber Ersa'yı çevrelediler. Ersa, sakin bir ifadeyle üçlüyü gözlemliyordu.

"Gerçekten de üç adet aptalsınız."

Üçlünün kızgınlıktan yüzleri kızardı. Kendilerini hakim olamadılar ve saldırdılar. Ersa dikkatsiz tavırlarından yararlandı ve aralarından sıyrıldı. Alaycı bir sesle konuştu.

"Az önce neredeyse ölecektim."

Nel, kızgınlıkla bağırdı.

"Cesaretin varsa kaçmazsın. Tek bildiğin korkak gibi kaçmak."

Ersa, Nel'in yanındaki çocuklardan birine saldırdı. Ersa'nın saldırısını görünce çocuk küçümseyerek gülümsedi. Ersa'nın sadece kaçmayı bildiğini düşünüyordu, ayrıca şuanda Ersa silahsız olarak saldırıyordu.

Çocuk kılıç tekniğini aktif hale getirerek enerjisini vücudundan kılıcına aktardı. Ersa yanına geldiğinde kılıcını savurdu. Ersa, kılıcın kabzasına sertçe vurdu. Ersa'nın kol gücü ile kılıç çocuğun elinden düştü. Çocuğun göz bebekleri iğne boyutuna küçüldü.

Ersa, yumruğunu çocuğun karnına gücünün sadece az bir kısmını kullanarak geçirdi. Saldırı ile çocuk olduğu yerde dona kaldı ve birkaç saniye sonra bayılarak yere düştü. Nel ve arkadaşı şaşkınlıkla yerdeki arkadaşlarına ardından Ersa'ya baktılar.

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin