2. Sezon 10. Bölüm: Ilua Köyünün Önemi

875 152 8
                                    


Javier adamın güç seviyesini tam olarak ölçemiyordu. Adamın hareketinden rüzgarın yolunu kullandığını anlamıştı. Adamın gücü kendisini ne kadar aşıyor bilmiyordu. Bu durumda yanında Ersa'da varken tehlikedeydiler. Karanlık enerjisini ellerinde toplarken sordu.

"Ilua köyüne saldırma emrini veren sen misin?"

Adam, Javier'ın sıradan bir genç olmadığını fark etti. Gücü genç yaşına rağmen çok yüksekti.

"Bilmeniz gereken bir bilgi değil. Hangi klana aitsin? Karanlık enerji kullanıyorsun. Marble İmparatorluğunda senin gibi bir genç yetiştirebilecek klanlar bir elin parmağını geçmez, ama ben seni daha önce hiç görmedim."

Javier kaşlarını çattı.

"Öyleyse ya gizli bir usta seni eğitti ya da bu imparatorluğa ait biri değilsin. Sınır bölgesinde olduğumuza göre bu imparatorluğa ait olmayan biri olduğunu tahmin ediyorum. Neden bu meseleye karışıyorsunuz?"

Adamın çıkarımları Javier'a temkinli olması gerektiğini söyledi. Rakibi akıllıydı ve gücünü bilmiyordu.

"Haklısın. Marble İmparatorluğuna ait değiliz. Ilua köyünün meselesine de şans eseri müdahil olduk. Kimliğiniz hakkında bizim de fikrimiz var. Öyleyse bu konuyu burada kapatmaya ne dersin?"

Adam kafasını salladı.

"Çok isterdim, ama bu meseleye karışan herkes ortadan kaldırılmalı."

Adam cümlesini tamamlamasıyla Javier'a saldırdı. Saldırısı çok hızlıydı. Hançeri Javier'ın boğasına ulaştığında adam sırtında bir soğukluk hissetti. Hançerini geriye salladı ancak havayı deldi. Hızla uzaklaştı. Gözleri kısıldı. Javier'ın saldırısı karşısında tamamen hazırlıksız yakalanmıştı. Kanlar sırtından akıyordu. Aslında Javier'ın saldırısı kalbini hedef almıştı. Adam refleksleri sayesinde kenara çekilmiş, ölümcül bir yara almaktan kurtulmuştu.

Gözleri Ersa'nın yanında duran Javier'a kilitlendi. Az önceki saldırı hayatı boyunca gördüğü en karmaşık saldırıydı. Karşısındaki çocuk bu kadar güçlü müydü? Olayın aslını bilen Javier rahatlamayı göze alamadı. Az önceki saldırısı son zamanlarda öğrendiği bir teknikti. Ersa'nın kendisine verdiği sonsuz teknikten öğrendiği tekniklerden bir tanesiydi. Tekniğin sadece birazını kavramış olsa da ani bir saldırı yapabilmişti. Karanlık yolu kullanarak farklı noktalardan saldırabiliyordu. Bunun için karanlık enerji toplamalıydı. Eğer böyle bir teknik öğrenmemiş olsaydı, durum tam tersi olabilirdi. Neyse ki adam direk saldırmamış, yeteneklerini küçümsemişti.

Javier soğuk bir sesle sordu.

"Devam etmek istiyor musun?"

Adam, Javier'ı küçümsediğini anladı. El altında başka teknikleri olup olmadığını bilmiyordu. Daha önce denk gelmediği güçte bir teknik kalbine korku tohumunu ekmişti. Javier'ın seviyesini kontrol etmişti ve yeryüzü evresinin zirvesinde olduğunu keşfetmişti, ama yaptığı saldırı gökyüzü evresindeki birinin saldırısıydı. Eğer savaşmaya devam ederse aldığı yara ile dezavantajlı durumda olurdu. Javier'ın yaşındaki birinin karanlık yolda ulaştığı seviye kendisinin yol üzerinde ulaştığı seviyeden daha iyi görünüyordu. Yoldaki seviyesi nedeniyle bir ustası olduğunu düşündü. Durum tahmin ettiği gibiyse tehlike boyut değiştiriyordu.İmparatorluktan olmayan iki genç için hayatını riske atmasına gerek yoktu.

"Eğer bu meseleyi deşmeye devam ederseniz sonunuz sadece ölüm olur. Aklınızdan tutun, ben emri verenlerin hizmetlilerinden bir tanesiyim. Bir daha karşılaşırsak öleceğinizi unutmayın."

Adam ayrılınca Javier rahat bir nefes aldı. Ilua köyü düşündüklerinden de önemli bir konuydu.

"Öncelikle burayı terk edelim."

Yıldızlar KralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin