Ela'nın varışına en sevinen Laura olmuştu. Ela, Alvina'yı kucağından indirince Ela'ya sarıldı. "Seni çok özledim Ela."
Ela indiği gibi bedenini kucaklayan kadına gülümsedi ve sarılmasına karşılık verdi. "Nasılsın görüşmeyeli?"
"Bunu merak ediyorsan arada yanıma uğramalıydın. Neden hiç gelmedin? Evlendiğinden beri arkadaşını unuttun."
Ela, Laura'nın sözleri karşısında kendisini savunacak bir şey bulamadı. Eskiden beri Laura ile çok yakın arkadaş olsa da Karmela ile başka bir yerde yaşamaya başlayınca diğer her şeyi umursamaz olmuştu. Geçmişi düşündüğünde gözlerinde hoş bir parıltı oluştu.
Birlikte birçok badireyi atlattıkları arkadaşlarını uzun süredir görmüyordu. "Üzgünüm benim hatam, bundan sonra daha sık yanına geleceğim olur mu?"
Ela, Laura'nın sarılmasından çıkınca Kiral'e döndü. "Uzun süredir görüşemiyoruz. Nasılsınız İmparatorum?"
Ela'nın biraz resmi kaçan konuşması ile Kiral kahkaha attı. "Bir süre bizlerle görüşmedin diye aramıza mesafe girmişe benziyor."
Ersa ve Mely, ailelerinin düşündüklerinden çok daha yakın olduğunu ağızları açık izliyorlardı. İkisi de şaşkın durumda oldukları yerde duruyorken Alvina'nın sesi ilgiyi ikisine çekti.
"Abi!" Alvina koşarak abisinin yanına gitti ve elini tuttu. Ela, Alvina'nın gittiği yöne döndüğünde oğlu ile Mely'i gördü. Yüzünde imalı bir ifade oluştu.
"Mely'i uzun süredir görmedin, ne kadar güzel olmuş değil mi?"
Ela başını aşağı yukarı hareket ettirerek onayladı. "Evet çok güzel bir kız olmuş." Bu sözleri söylerken gülümseyerek Ersa'ya bakıyordu.
"Merhaba Mely. Beni hatırlamıyorsundur. Ne kadar güzel bir kız olmuşsun."
Mely, Ela'nın sözleri ile şaşırdı. Daha önce Ela'nın kendisini gördüğünü düşünmemişti. "Hayır, ..." Nasıl hitap edeceğini bilemediğinden sessiz kaldı.
Ela, Mely'nin neden duraksadığını anladı ve ne demesi gerektiğini düşünen kızın ifadesine gülümsedi. Ersa ile birlikte yan yana nasıl göründüklerine bir kez daha baktığında içinde tatmin olmuştu. "Bana Ela teyze diyebilirsin."
Ela'nın kendisine karşı samimi davranışları ile Mely heyecanlanmaktan kendisini alıkoyamamıştı. Ersa'nın annesi ile iyi anlaşabilmesi harika bir şey olurdu.
Gülümsemeler eşliğinde sohbetlerine devam etmelerinin aksine Karmela dikkatini etrafına vermişti. Alfa da yanında ciddiyetle durmuş, Karmela gibi ülkelerin gelişini bekliyordu.
"Patron?"
Alfa'nın bir şey söylemekte tereddüt etmesi Karmela'nın dikkatini ona vermesine neden oldu. "Ne oldu? Takımdakiler bir sorunla mı karşılaştı?"
"O canavarların çözemeyeceği bir sorunla karşılaşacağını düşünüyor musun patron?"
"O zaman ne olduğunu söylemeyi ne kadar uzatmayı düşünüyorsun Alfa?"
Alfa biraz tereddüt etmesinin ardından konuştu. "Aldığım bilgiye göre Ulu Hekim bulunmuş. Luca ile birlikte buraya geliyor."
Karmela duydukları ile tüm dikkatini Alfa'ya verdi. Oğlunun hayatını kurtarmak için bunca zamandır bir şey yapamadıktan sonra içi tutuşuyordu. Tek düşünebildiği çözüm ise bulunmuştu.
"Neden daha önce söylemedin?"
Alfa hızla savunmaya geçti. "Bilgi bana ulaşalı çok olmadı patron. Ersa da antik kalıntıya gireceğinden çıktıktan sonra Ulu Hekim onu tedavi eder diye düşünmüştüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Kralı
FantasyYıldızlardan gelen bir çocuğun Armedia kıtasında ortaya çıkmasıyla kader çarkı yeniden oynadı. Tarih tekerrür etti, seçilmişler kaderleri için sınandı. Evren hayatta kalmak için yeni bir çağı başlattı. Bilinmeyen geçmişe sahip kahramanımızın neler y...