Gayet güzel olur.

501 65 23
                                    

Alec: Kursta işler nasıl gidiyor? Alışabildin mi?

Magnus: Alıştım alışmasına ama buradakiler fazla şımarık 😤

Magnus: Ben de zenginim ama hiç böyle şımarık değilim.

Magnus: Yani... umarım değilimdir.

Alec: Şımarık olduğun bir an göremedim ben.

Magnus: Bir tane kız gelip aynen şöyle dedi.

Magnus: "Ay inanamıyorum bu kafeteryada caramel macchiato yok mu? Bu ne rezalet?"

Alec: Ee sen ne yaptın peki?

Magnus: Ben cevap vermedim de Malia kendini tutamadı.

Magnus: Buraya dans öğrenmeye mi gelsin yoksa kahve içmeye mi? Ya da belki de erkek tavlamaya gelmişsindir  dedi.

Magnus: Kız nasıl bozuldu anlatamam.

Alec: Niye öyle dedi ki? Ne olursa olsun guzel bir yakıştırma değil bence.

Magnus: Evet ben de öyle dedim. Malia da bana kızın tüm kulüp erkekleri ile nasıl yattığını ayrıntılı bir şekilde anlattı...

Magnus: Ne olursa olsun öyle deme diye uyardım, bana bakıp "Sus yoksa Alec'e gidip kızın sana da yaşadığını söylerim" diyerek beni tehdit etti.

Alec: Yavşadı mı cidden?

Magnus: Numaramı istedi.

Alec: Bak sen...

Magnus: Numaranı alabilir miyim dedi, ben de güzel bir şekilde reddettim.

Alec: Yarın kursa gelip boy göstermem gerekiyor sanırım.

Magnus: Gerek olduğunu düşünmüyorum, telefon ekran fotoğrafım bile seninle olduğum fotoğraf.

Magnus: Hatta numaramı isteyen kıza seninle olan fotoğrafımı gösterip reddettim kızı.

Alec: Yine de bence benim yolumun oraya düşmesi gerekiyor. Hem zaten seni özledim ben.

Magnus: Daha dün birlikteydik Alec, hemen özledin mi beni?

Alec: Özledim :)

Alec: Hem de çok.

Alec: Senden uzak kalmak bana iyi gelmiyormuş, bunu fark ettim.

Magnus: Ama sen böyle şeyler söylersen ben düşerim ki...

Magnus: Yarın birlikte bir şeyler yapalım o zaman. Yarın boş günüm.

Magnus: Birlikte denize gidebiliriz belki, ne dersin? Havalar deniz için çok uygun.

Alec: Denize gidelim evet, güzel olur.

Alec: Kokun üstüme sinmiş biliyor musun? Birlikte uyuduk ya.

Alec: Çok farklı bir kokun var, hemen fark ediliyor. Rahatlatıcı bir etki bırakıyor üstümde.

Magnus: Beni kudurtup bana kafayı yedirmeye çalışıyorsan başarmak üzeresin beyefendi.

Magnus: Yarın kesinlikle denize gidiyoruz, fazla kalabalık olmayan bir yer seçeceğim :)) güzel güzel eğleniriz.

Alec: Olur olur, gayet güzel olur.

....

Bölüm yazamıyorum bari böyle kısa bir şey yazayım dedim, özlemişsinizdir.

Just Friends(?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin