Bu hikayenin smut hikayesi olduğunu unutmayın lütfen sbsjskwkdmd çünkü bölüm biraz vay anasını avradını olmuş :(
Magnus babasından kamp yapmak için izin istemişti ve babası biraz hır gür ile izin vermişti. Genelde Magnus tek kamp yapmayı çok sevdiğinden babası ona bu konuda izin veriyordu.
Magnus tüm kamp malzemelerini hazırladıktan sonra Alec'i de arabası ile evinden almıştı.
"Hazır mısın bakalım?"
Alec çantasını arkaya koyduktan sonra uzanıp Magnus'un dudağına uzun bir öpücük bırakmıştı.
"Hazır mıyım sence?" Dediğinde Magnus gülmüştü.
"Kampa kadar sabret Alec."
"Sabrederim merak etme."
....
Magnus'un her zaman kamp yaptığı, sadece kamp için ayrılmış özel bir araziye gelmişlerdi. Genelde bu mevsimde kalabalık olmuyordu o yüzden rahatça insanlardan uzak bir yer bulmuşlardı.
Magnus çadırı kurarken Alec onu izlemekle yetinmişti çünkü hayatında ilk kez kamp yapacaktı ve bu işten anladığı söylenemezdi.
"Zor bir işe benziyor."
"Aslında fazla zor değil ama işi bilmek gerekiyor. Zaten benim çadırım zor kurulan bir sisteme sahip değil."
Çadır birkaç dakika içinde hazır olduğunda Magnus içine eşyalarını yerleştirmeye başladı.
"Senin için iki kişilik tulumumu aldım yanıma, sıkıntı olmaz değil mi?"
"Nasıl yani?"
"Ayrı ayrı değil de yan yana yatacağız demek oluyor bu." Deyip muzip bir şekilde ona yaklaştı Magnus. "Seks arkadaşın ile yan yana uyumak sorun olmaz sanırım."
Alec onu belinden tutup hızlıca kendine çekmişti. Magnus pek belli etmese de Alec'in bu sert tavırları çok hoşuna gidiyordu ve Alec'i daha çekici hale getirdiğini düşünüyordu.
"Eh, idare ederiz artık. Hem hava birazcık soğuk, yan yana olursak pek üşümeyiz."
Uzanıp Magnus'u öptüğünde Magnus da ona karşılık vermeye başlamıştı. Kısa zaman sonra Alec onu çevirip arkadaki ağaca yasladı ve Magnus iç çekip elini Alec'in saçlarına geçirdi.
Daha şimdiden birbirlerinin içine düşmeye hazırlardı.
Alec hafifçe geriye çekilip Magnus'un kızaran alt dudağını okşadı.
"Biraz etrafı gezelim mi? Ne dersin?"
"Gezelim ama kişisel ve önemli eşyalarını yanına al. Burada hırsızlık pek olmaz ama yine de sorun çıkmasın."
"Telefonum ve cüzdanım yanımda zaten." Dediğinde Magnus başını tamam dercesine salladı. Sonrasında çadırın içinde duran çantasından cüzdanını aldı ve o da Alec gibi cüzdanı cebine koydu. Çadırın da fermuarını indirdi.
"Gidebiliriz."
...
İkisi de fazla uzaklaşmış sayılmazlardı çünkü Alec bir ağaca yaslanıp Magnus'u da kendisine çekmişti ve bir yerden sonra öpüşmeleri basamak basamak tırmanmaya başlamıştı.
Magnus bir bacağını Alec'in iki bacağı arasına yerleştirmişti ve kendi kasıklarını Alec'in üst bacağına sürtüyordu. Bu yüzden iyiden iyiye tahrik olmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Friends(?)
FanfictionAlec üniversitenin okçuluk kulübünün kantininde, dans kulübünden Magnus adında birisi ile tanışır. Ve ikisi de ne olduğunu anlamamışken kendilerini boş bir kulüp odasında sevişirken bulurlar. Sıradan bir hikaye gibi başlayıp ilerleyen zamanlarda geç...