"Ergen seni"

1K 96 78
                                    

Magnus Alec'i bıraktıktan sonra eve dönmüştü. Anahtarı ile kapıyı açıp içeriye girdiğinde salonda yeni sevgilisi ile yiyişen babasını fark etmişti.

Elindeki çantayı seslice yere bırakıp dikkati üstüne çekmeyi başardı.

"Ben geldim baba."

Asmodeus ona bakıp hızlıca ayaklandı.

"Nerede kaldın sen?"

"Geldim işte. Sen de kardeşimle ne güzel ilgilenmişsin. Bu kim? İlk defa yanında görüyorum."

"Doğru konuş benimle."

"Baba bazen çok sinir bozucu oluyorsun. Ben kardeşimin yanına çıkıyorum, birilerinin onun yanında olması gerekiyor."

"Asmodeus... ben sıkıldım. Dışarıya çıkalım mı? Hem bak oğlun da geldi zaten."

"Tamam sen ceketini giyip beni arabada bekle."

Asmodeus kıza anahtarını uzatırken kız da Magnus'a yaklaşmıştı.

"Ben Teresa."

"Kaç yaşındasın sen?" Dedi Magnus kızın elini havada bırakarak."

"24."

"Ah... en azından bu seferki benden büyükmüş." Deyip babasına baktı Magnus. Sonrasında kız yanlarından uzaklaşıp evden çıkmıştı.

"Sabrımı zorluyorsun Magnus."

"Özür dilerim baba ama pedofili diye bir hastalık olduğunu biliyor musun? Çünkü belirtilerini gösteriyorsun bazen."

"Erkeklere ilgi duyan oğlumun benim hakkımda bunu söylemesi çok mantıklı cidden."

"20 yaş farka bir şey demiyorsan senin şirketteki ortağınla yatabilir miyim? Adam çok seksi çünkü."

"Daha fazla sinirimi bozmadan odana çık! Yoksa yine birkaç ay arabana veda etmek zorunda kalacaksın."

"O ceza eskidi, kapının önüne bir köpek kulübesi yaptır da orada yatmaya başlayayım bence. Belki aklım başıma gelir. Uslu durursam arada başımı filan okşarsın belki. Çok şefkatli bir adam olduğunu söyleyemem çünkü."

Magnus merdivenlere yöneldiği zaman Asmodeus arkasından seslenmişti.

"Neyi istedin de yapmadım hah? Her istediğini önüne sunmadım mı? Gelmişsin hala laf yapıyorsun bana!"

"Haklısın baba, ben hatalıyım her zaman." Deyip eliyle tişörtünü sıyırdı ve yara izini gösterdi. "Bu olayda da ben hatalıydım mesela."

"Her seferinde o olayı hatırlatıyorsun, üstünden yıllar geçti farkında mısın?"

"Yılların geçmesi olayı hafifletiyor yani?" Deyip cevabı beklemeden yukarıya çıkmıştı Magnus. Asmodeus da derin bir nefes çekip eliyle duvara bir yumruk attı.

Sonrasında şoförünü çağırıp Teresa'yı evine bırakmasını söylemişti. Şu an o kızı çekemezdi, biraz yalnız kalmalıydı.

Eline viski şişesini alıp bahçeye çıktı ve oradaki koltuğa oturup viskisini içmeye başladı. Gerçekten o olayı her seferinde hatırlamak canını sıkıyordu.

....

"Ben geldim." Diyerek neşeli bir şekilde Collin'in odasına girmişti Magnus. Collin anında kulaklığını çıkarıp telefonunu yana bıraktı.

"Sonunda geldin Magnus. Biraz daha gelmesen babamın ve sevgilisinin üstüne kusacaktım. Kızı gördün mü sen?"

"Ne yazık ki gördüm." Diyerek Collin'in yanına oturdu Magnus. "24 yaşındayım diyor."

"O kız 20'den büyükse beni sikin."

"Böyle laflar ağzına yakışıyor mu senin!" Deyip kafasına bir tane geçirdi Magnus. "Düzgün konuş."

"Yalan mı? Kesin babam yaşını büyük söyle demiştir biz dalga geçiyoruz diye."

"Geçen yaptığımız şeyi hatırlıyor musun? Sevgililerini kronolojik yaş sırasına koymuştuk. Ortada da benim fotoğrafım vardı."

"Nasıl unuturum. Babam şöminede yakıp ikimizin de ağzına etmişti."

"Çok eğlenceliydi."

"Bir tanesine sen benim annem mi olacaksın dediğimi hatırlıyorum. Kız seninle aynı yaştaydı üstelik."

İkisi de bu cümlenin üstüne gülmeye başlamışlardı.

"Biz böyle eğleniyoruz ama babam çok eğlenmiyor. En son beni buradan gönderip ikimizi ayırmakla tehdit etmişti."

"Babam senden ayrılmaz Collin. Biliyorsun, favori oğlu sensin. Sözünü dinliyorsun diye senin yerin onda ayrı."

"Adam homofobik diye gidip adamın şirket sunumunu gay pornosu ile değiştirmiştin Magnus, tabii favori oğlu ben olurum. O günü hiç unutamıyorum. Eve nasıl geldiğini hatırlıyor musun?"

"Asla unutamam. Şey diye bağırıyordu. Magnus buraya gel seni küçük şeytan yavrusu! Kendisinin de şeytan olduğunu kabul etmişti en azından."

"Okul haricinde bir ay boyunca odandan çıkmana izin vermemişti ve arabanı da elinden almıştı. Otobüsle okula gidip geliyordun."

"Sorma... güzel cezaydı ama. Otobüste yer vermedim diye yaşlı bir kadınla kavga etmiştim. Sonra kadınla aynı yerde inip kadına kahve ısmarlayıp gönlünü almıştım. Ne günlerdi... şimdi kaoslar bile çok sıkıcı, keşke o günlere dönsek. Anca yeni sevgili yapıyor, onunla uğraşıyoruz."

"Ortalık sakinleşmişken alevlendirme. Eee sen neredeydin? Danstaki arkadaşlar ile oturduk deme ben bunu yemem."

"Yakışıklı bir beyle birlikteydim." Dediğinde Collin gülmeye başlamıştı.

"Akıllanmazsın sen. Şu okçu kulübündeki bey mi bu?"

"Evet o."

"Sen yoksa bu beye gönlünü kaptırmaya mı başladın Magnus?"

"Of saçmalama, ağzından yel alsın bir kere. Her yakışıklı ve yattığım herife gönlümü kaptıracak değilim."

"Ama bu çocuğun ismi çok geçmeye başladı, dikkat et. Yükseğe çıkacağım derken dibe çakılma."

"Sen nereden öğreniyorsun be bu lafları."

"Ehh, kardeşin de büyüyor."

"Ergen seni."

...

Kardeşlik ilişkileri çok güzel oldu bunların annsksmd

Just Friends(?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin