Sana aşığım

344 45 114
                                    

Raphael bugün Magnus ile buluşmak istediği için ikisi birlikte bir kafede buluşmuşlardı.

Ve Magnus iki saattir Raphael'in konuşmasını bekliyordu.

"Anlatacak mısın artık?"

"Magnus, Chris benden hoşlanıyormuş."

"Ciddi misin sen?" Demişti Magnus şaşırarak. Raphael başıyla onaylamıştı.

"Evet ciddiyim. Dün... birlikte içip doğruluk cesaretlik oynuyorduk. Bir anda onu öpmemi istedi. Başta ciddiye almadım ve dediğini yaptım ama öpüşme bir anda... alevlendi ve onu durdurmak zorunda kaldım. Sonrasında da konuştuk ve bana karşı hisleri olduğunu söyledi. Açıkçası ben ne yapacağımı bilmiyorum."

Raphael bitkin gözüküyordu ve Magnus ne tepki vereceğini şaşırmıştı.

"Dün resmen arkadaşlığımız bitti."

"Öyle düşünme."

"Hayır öyle. Ona o gözle bakmıyorum ben Magnus, o benim arkadaşımdı."

"Anlıyorum ama onu öperken ne düşünüyordun o zaman?"

"Hiçbir şey. Sadece eğleniyorduk. Ayrıca ondan hoşlanmam imkansız çünkü benim tipim değil bir kere."

Raphael bunu dedikten sonra önündeki içecekten bir yudum almıştı.

"Senin tipin nedir tam olarak?"

"Biliyorsun Magnus, ben karanlık tiplerden hoşlanıyorum. Yani ne kadar canım yansa da sert, zorba tipleri seviyorum ben."

(Birkaç aya #Raphaelicinadalet tagı açarız artık, bu ne biçim bir düşünce...)

"Peki sence bu düşünce tarzın normal mı? Her defasında zarar gören sen oluyorsun. Belki de düşünse şeklini değiştirmen gerekiyordur. Chris ile sevgili ol demiyorum sana ama bence bir şans verebilirsin ona. Sonuçta onunla iyi anlaşıyorsun, zaman geçirmekten de zevk alıyorsun. Deneyebilirsiniz, yanılıyor muyum?"

Raphael başını hayır dercesine iki yana sallamıştı.

"Bir kere ikimizin de istediği şey aynı, ikimiz de altta olmayı deli gibi istiyoruz. Bu bile büyük bir sorun."

"Ne olmuş yani? Aşılamayacak bir problem göremiyorum ben burada."

"Ciddi misin Magnus? Ben deliler gibi sikilmek isteyen bir insanım ve bence Chris bunu yapamaz. Bu da bir ilişkide çok önemli bir kriter olmalı. Alec seni tatmin edemiyor olsaydı onunla ne kadar yürütebilirdin ki?"

"Bilmem, sonsuza dek? Ben böyle şeylere takılan bir insan olmadım hiçbir zaman."

"Elbette olmazsın çünkü eminim karşına seni tatmin etmeyen birisi çıkmamıştır. Onu da geçtim, Chris'in üstte olmayı kabul edeceğini de sanmıyorum. Ben de kabul etmeyeceğime göre sonsuz bir kısır döngü içine girmiş olacağız. Ben... böyle bir ilişki istemiyorum. "

"Anlıyorum.  Sen hem seni hem de hayatını siken bir ilişki istiyorsun ama Raphael bu yanlış. Her defasında üzülen sen oluyorsun öyle bir durumda. Bence biraz düşünmelisin, hemen kestirip atma bunu. Doğru insanın karşına nerede ve ne zaman çıkacağını bilemezsin çünkü. "

Magnus bunu dediğinde Raphael umursamaz bir halde omuz sallamıştı.

"Beni ağlayana kadar sikebiliyorsa hayatımı sikmesini de önemsemem açıkçası."

"Gerçekten şu an sana inanmak istemiyorum. Hatta şu an konuşmaya devam etmek bile istemiyorum."

"Etme o zaman. Ayrıca senin konuşmaya hakkın olduğunu da düşünmüyorum zaten. Alec'in sana yaptığı her şeye rağmen onunla ilişkine devam etmedin mi? Sen niye sana çok iyi davranan birisini bulmak yerine Alec'e katlandın? Demek ki işler göründüğü kadar kolay olmuyormuş."

Just Friends(?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin