Bu hallerini özlemişim

450 34 38
                                    

Alec yatakta uzanmış telefonundan saçma sapan tiktok videoları izlerken Magnus banyodan çıkıp onun yanına uzanmıştı.

"Ne izliyorsun?"

"Ne bileyim ya, tiktokta gezinip oradaki videoları izliyorum."

"Senin tiktok hesabın olduğuna inanmak hala çok zor." Demişti Magnus gülerek.

"Bunları izlemek bana iyi geliyor, benden daha boş insanların olması iyi hissettiriyor çünkü." Deyip başka bir videoya geçmişti Alec. "Ama bak, bu çifti seviyorum. Böyle gay temalı videolar falan çekiyorlar."

"Bunları görmüştüm, sevilen bir çiftler. İnsanların yönelimlerini hiç çekinmeden milyonların gözü önüne sunması çok güzel bir şey."

"Diyene bakın. Instagramında kendinden çok benimle fotoğrafların var ve takipçin de az sayıda diyemem."

"10 bin takipçim var Alec. Bu adamlar keşfette 1 milyon izleniyor."

"Biz de çekelim öyle videolar, eminim bize 2 milyon gelirdi izlenme."

"Dalga geçme benimle."

"Hayır, dalga geçmiyorum. İstersen çekeriz. Açık şeyler yapalım demiyorum. Mesela bak..." deyip telefonu eline aldı Alec. "Birlikte cadılar bayramı partisine gitmişler ve çift kıyafeti giymişler. Onun videosu var. Sonra... dans videoları var. Sen dans etmeyi seviyorsun. Ben biraz odun kalırım ama dans videosu falan da yükleyebiliriz."

"Sen baya baya ciddisin."

"Neden ciddi olmayayım ki?" Deyip telefonu yana bıraktı Alec. "Ha tabii sevgilimi böyle tiktoktan herkese gösterip kıskançlık krizine girebilirim, orası ayrı. Ama eğlenceli olmaz mı sence de? Hem bu sayede biraz kafamız dağılır."

"Eğlenceli olur cidden." Demişti Magnus başını Alec'in omzuna yaslayıp. Alec'in bunu neden yaptığını biliyordu, kendisini iyi hissettirmek için yapıyordu.

Uzun zamandır yeni yollar deniyordu çünkü.

"Ne dersin, yapar mıyız?"

"Olabilir, düşüneceğim."

Alec geriye doğru yaslanıp yatağa uzanmış, Magnus'u da belinden tutup kendine çekmişti.

"İçerik bulmayı sana bırakıyorum, sen daha yaratıcısın."

"O iş bende, merak etme sen." Deyip yüzünü kaldırıp Alec'e bakmıştı Magnus. "Beni iyileştirmek için her yolu deniyorsun bakıyorum."

"Bana iyi geliyorsun, ben de sana iyi gelmek istiyorum."

"Evet, farkındayım." Deyip yüzünü Alec'in boynuna çıkarmıştı Magnus. "Ne kadar oldu?"

"Ne ne kadar oldu?"

"Biz sevişmeyeli?"

"Bilmiyorum ama baya uzun bir zaman olduğuna eminim."

Alec bunu dediğinde Magnus eliyle Alec'in yüzünü okşamıştı.

"Banyodayken seni düşündüm."

"Öyle mi yaptın?"

"Evet."

"Ben birkaç metre ötendeyim oysaki."

"Hayalimdeki Alec çok tatmin edici değildi zaten." Deyip elini yavaşça Alec'in göğüsüne indirdi Magnus. Sonrasında oradan biraz daha aşağılara yol aldı eli. "Hiçbir şey burası kadar tatmin etmiyor."

Bunu derken eli Alec'in kasıklarında durmuştu.

"Umarım beni kışkırtıp kaçmak gibi bir amacın yoktur."

Just Friends(?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin