Chapter 208- 210

4.4K 464 38
                                    

Chapter 208 - စာတစ်စောင်

Zawgyi

Xuan Da Yu က Xia Yao ကို ဆက္ေမးေနသည္။
" ေအာ္.. ဒါနဲ႕ Yuan Zong က သူ႕ကုမၸဏီကို third wheel ေလးကို ေပးလိုက္တယ္ဆို"

" ေတာ္ၿပီကြာ.. ၾကားတိုင္း ရင္နာရလြန္းလို႔.. ငါ့ကို လာသတိမေပးနဲ႕"
Xia Yao က မႈန္ေတေတႏွင့္ ျပန္ေျဖသည္။

Xuan Da Yu က ၿပဳံး၏။
" အာ.. တကယ္ပဲေပါ့.. အစကေတာ့ ငါ ေနာက္ေနတယ္ထင္တာ.. အဲ့တာေတာင္မွာ မင္းက သူ႕ကို အေမရိကအထိ လိုက္ၿပီး ေဆးသြားကုေပးေသးတယ္ေပါ့.. ငါဆို ငါ့ကိုကယ္လို႔ ေျခေထာက္ျပတ္သြားသြား ဂ႐ုမစိုက္ဘူး... ကုမၸဏီတစ္ခုလုံး ေပးလိုက္တာပဲဟာ  နည္းနည္းပါးပါး တိုင္ပင္ရမွာေပါ့"

" တကယ္ေတာ့ တိုင္ပင္တာက ျပႆနာမဟုတ္ေသးဘူးကြ.."
Xia Yao ၏ အေၾကာင္းျပခ်က္က ပ်က္ျပယ္စ ျပဳလာသည္။
" တကယ္ေျပာရရင္ Xiao Tian အတြက္လဲ ဒီသတင္းက လက္ခံရခက္တယ္ေလ"

Xuan Da Yu မွာ သူ႕ေရွ႕မွ ေကာင္ေလး၏ စိတ္ဓာတ္ကို ၾကည့္ရင္း ေနာင္တရေနသည္။
" မင္းက အရမ္းစိတ္ေပ်ာ့တာပဲ.. ဒုကၡေတြအကုန္ခံရရင္ေတာင္ ေပ်ာ္ေနမဲ့ပုံပဲကြာ ခ်ီး..."

Peng Ze ကလဲ Xia Yao ကို ဝင္၍ ႏွစ္သိမ့္သည္။
" ႏွလုံးသားကို ေငြနဲ႕ဝယ္လို႔မရပါဘူးကြာ.. ငါ အဲ့ေကာင္ေလးရဲ႕ မ်က္ႏွာကို ျမင္ဖူးလိုက္တယ္.. ငါ့မ်က္ႏွာကိုေတာ့ အဲ့ေလာက္ႀကီး အဖ်က္စီးမခံခ်င္ဘူး"

Xia Yao က ေခါင္းညိတ္သည္။
" ၿပီးေတာ့ ငါ သူ႕မ်က္ႏွာကို မခြဲစိတ္ေစခ်င္ဘူး.. အရမ္းအႏၲရာယ္မ်ားတယ္လို႔ ေျပာတယ္"

" အဲ့ဒါဆို Yuan Zong က ဘာဆက္လုပ္မွာတဲ့လဲ"
Peng Ze က ဝင္ေမးသည္။

ထိုစကားေၾကာင့္ Xia Yao ေဒါသထြက္သြား၏။
" သူ ဘာလုပ္မလဲ ငါ ဘယ္လိုလုပ္သိမွာလဲဟ.. ငါ အျမႇုပ္ထြက္ေအာင္ ေမးတာေတာင္မွ ဟယ္ရီေပၚတာထဲက လွ်ို႔ဝွက္အခန္းလိုပဲ ေသာက္ပါးစပ္က ပြင့္မလာဘူး"

" လက္နက္ေမွာင္ခိုေရာင္းမွာေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူးေနာ္"

Xia Yao က အံႀကိတ္သည္။
" ေတာ္ၿပီကြာ.. ငါ ​ဒီအတိုင္းႀကီး ထိုင္မၾကည့္နိုင္ေတာ့ဘူး"

Xuan Da Yu က အေတြးတစ္ခု ဝင္လာကာ စိတ္လႈပ္ရွားသြား၏။
" ႐ုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရးထဲ ရင္းႏွီးျမႇုပ္ႏွံၾကည့္ခိုင္းပါလား.. ငါ့လိုေလ... ႐ုပ္ရွင္ေတြလဲ ရိုက္လို႔ရတယ္..သက္ေတာ္ေစာင့္ေလာကမွာ နာမည္ရွိၿပီးသားလူပဲကြာ.. သူ နာမည္ႀကီးလာမွာ ေသခ်ာတယ္.. ဘယ္လိုလဲ.. ငါ့ရဲ႕ လက္ရွိ ဇာတ္ကားတစ္ကားမွာ ေနရာလြတ္တစ္ခုရွိတယ္ကြ.."

Advance Bravely 'ရဲရင့်သော ခြေလှမ်း' မြန်မာဘာသာပြန်Where stories live. Discover now