Chapter 138- လက်တစ်ကမ်းအလိုမှ အန္တရာယ်

4.9K 694 33
                                    

Zawgyi

ေနာက္တစ္ေန႕တြင္ေတာ့ သူ႕ကိုယ္သူ အေတြ႕အႀကဳံရွိသူဟု ေႂကြးေၾကာ္ထားခဲ့ေသာ Li Zhen Zhen တစ္ေယာက္ ေခါင္းငုံ႕ကာျဖင့္ ဆရာ Xia ၏ သင္တန္းကို တက္ေရာက္ေလသည္။

" ေယာက်္ားတစ္​ေယာက္ကို ကိုယ့္အပိုင္အျဖစ္ ခ်ည္ထားခ်င္ရင္ အဲ့ဒီလူရဲ႕  ပါတနာေ႐ြးနည္း စမွတ္ကို နားလည္ဖို႔ လိုတယ္"

" ဘာစမွတ္ကို ေျပာတာလဲ"

" လက္ေတြ႕အက်ိဳးရလဒ္.."

Li Zhen Zhen ၏ ဇာမဏီမ်က္ဝန္းမ်ား ျပဴးက်ယ္သြား၏။
" လက္ေတြ႕ အက်ိဳးရလဒ္??"

" ဟုတ္တယ္... အဲ့ဒီလက္ေတြ႕အက်ိဳးရလဒ္ဆိုတာက တန္ဖိုးအတူတူကို ရင္းႏွီးျမႇုပ္ႏွံရင္ေတာင္ အက်ိဳးအမ်ားဆုံးရတဲ့ဟာက္ု ေျပာခ်င္တာ"

ထိုစကားေၾကာင့္ Li Zhen Zhen ဇေဝဇဝါျဖစ္သြားရွာသည္။
" အဲ့လိုသာေျပာေၾကးဆို ကြၽန္ေတာ္နဲ႕ေနတာ အက်ိဳးမ်ားတယ္ေလ... Peng Ze က ကြၽန္ေတာ့္အေပၚ တစ္ခါေလးေကာင္းလိုက္တာနဲ႕ ကြၽန္ေတာ္က ဆယ္ဆေတာင္ ပိုေကာင္းေပးတာကို... ဒါေပမဲ့ သူ Liu Xuan ကို တစ္ခါပဲေကာင္းၾကည့္ ဟိုက က်န္တဲ့ ကိုးခါကို ေတာင့္တေနမဲ့သူ... ေျပာၾကည့္ေလ... ကြၽန္ေတာ္က မသာလို႔လား"

" ခင္ဗ်ား ​​အခုျဖစ္ေနတာက လက္ေတြ႕အက်ိဳးရလဒ္မဟုတ္ဘူးကြ... သူက ဒီအတိုင္းေစ်းေပါတာလို႔ပဲ ျမင္တာ"
Xia Yao ၏ စကားကို သကာမအုပ္ပဲ တည့္တည့္ေျပာခ်လိဳက္သည္။

Li Zhen Zhen က သင္တန္းေၾကးအျဖစ္ယူလာေသာ ေခ်ာဆီဗူးကို ဆြဲကာ ထျပန္ရန္ျပင္၏။ Xia Yao က အတင္းဆြဲကာ ေလသံနည္းနည္းေျပာင္းလိုက္သည္။
" ခင္ဗ်ား ကြၽန္ေတာ့္စကားကို သေဘာေပါက္တာ လြဲေနၿပီ... ဒီမွာ ကြၽန္ေတာ္ ေျပာျပခ်င္တဲ့ ​အေျခအေနက ဝယ္သူေတြဟာ သူတို႔ဝယ္လိုက္ရတဲ့ပိုက္ဆံထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ေစ်းႀကီးတဲ့ ပစၥည္းကို ရရင္ အရမ္း​ႀကိဳက္ၾကတယ္... ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ခင္​ဗ်ား အျပင္မွာ ဆန္သြားဝယ္မယ္ဗ်ာ.. တစ္အိတ္က ယြမ္တစ္ရာတန္တယ္... ေဘးက တစ္အိတ္က ယြမ္ႏွစ္ရာတန္... ခင္ဗ်ားလက္ထဲမွာ ယြမ္တစ္ရာ့ငါးဆယ္ပဲရွိတယ္...ခင္ဗ်ားရဲ႕ ယြမ္တစ္ရာ့ငါးဆယ္နဲ႕ ယြမ္တစ္ရာတန္ကို ရတာျမတ္လား ႏွစ္ရာတန္ကို ရတာျမတ္လား"

Advance Bravely 'ရဲရင့်သော ခြေလှမ်း' မြန်မာဘာသာပြန်Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin