~ vanuit Amber ~
"Amber! Nu beneden komen!" Roept haar tante naar boven. "Oh snel Nils help me!" Roep ik. Ik stap vanaf mijn balkon naar een boom. "Ik heb je, kom maar" zegt Nils. Hij helpt me uit de boom. "Dankje" zeg ik. "Graag gedaan joh" zegt Nils. "Amber! Wat doe je daar beneden!" Roept haar tante vanaf het balkon. "Ga onmiddellijk naar binnen!". "Nee, ik ga met Nils mee! Doeeeeg!" Roep ik en ik pak Nils hand. "Doei mevrouw!" Roept Nils naar boven. "Zullen we naar Daan gaan?" Vraagt hij als we de straat uit zijn. "Ja, zijn mobiel lag nog bij mij" zeg ik. "Zeg eens, hebben Daan en jij nu iets?" Vraagt Nils. "Uhm, nou, we hebben we gezoend, maar meer niet" antwoord ik blozend. "Oh, vind je hem leuk?". "Naja beetje wel ja haha, hoezo?" Ik kijk Nils aan. "Nee gewoon, ik wil weten wat mijn vrienden allemaal doen haha" zegt Nils. De telefoon in mijn broekzak trilt. "Ik neem 'm we even op" zeg ik."Met Amber"
"Nee, hij is zijn telefoon vergeten"
"Ja"
"Oh, echt"
"Is goed"
"Doeeeeg""Wie was dat?" Vraagt Nils. Ik kijk naar de telefoon. "Dat was ene Samantha. Ze zei dat ze een hele goede vriendin van Daan is en hem wou spreken ofzo" zeg ik. "Oh okee" Nils pakt mijn hand en we lopen door. We komen een jongen tegen met bruin haar. "He Nils!" Roept hij. "Ha Rein! Hoe gaat ie?". "Gaat goed. Wie is dat?" Vraagt hij. "Ik ben Amber". "Hee Amber" zegt hij met overdreven stem. "Nou doei Rein!" Nils trekt me mee en lacht. "Doei Nils, zie je vanmiddag he" roept hij. "Jaa, doeeeg". "Wauww" zeg ik. "Wat wauw" lacht Nils. "Oh kut was dat hardop" ik sla mijn hand voor mijn mond. "Ja nogal ja haha. Je vind hem leuk hé?" Nils duwt me. "Ja, beetje" zeg ik blozend. "Kom je vanmiddag ook? We gaan een nieuwe song opnemen en daarna chillen" zegt Nils. "Ja goed, maar.." Ik maak mijn zin niet af. "Maar wat?" Vraagt hij. "Nou, kan er dan ook eens een meisje mee? Anders ben ik het enige meisje". "Ja goed, de vriendin van Owen gaat ook mee. "Gezellig"
"He Daan". "He Am" Daan kust me. "Jezus Daan je kent er pas een dag en je hebt niet eens met d'r" Zegt Nils. Hij loopt langs hem naar de keuken. "Nils, vreetzak!" Lacht Daan. "Trek je maar niks van hem aan Amber, hij is gewoon een beetje jaloers" fluistert Daan. We gaan aan de keukentafel zitten. "Zeg Nils, is dit het nummer van Rein?" Vraag ik. "Uhm, ja volgens mij wel" antwoord hij. "Appt Rein je?" Vraagt Daan verbaast. "Ja, jaloers?" Plaag ik. "Nee joh" Daan loopt naar de keuken.
A = Amber
R = Rein
N = Nils
D = DaanR: hee
A: hee Rein toch?
R: jaa, ben ik
A: hoe kom je aan me nummer, haha ?
R: van een vriend 😏
Ik kijk Nils aan. "Oke sorry ik was het" zegt Nils. "Maakt niet uit haha" zeg ik.
R: hoe gaat het?
A: gaat goed, ik kom vanmiddag ook goed ? 💪
R: ja is goed x
A: moooi, word gezellig ☺️
R: ja sws 😏
A: hee Rein xx Daan
R: hoi Daan hoe gaat ie ?
A: gaat goed, zolang je niks met me vriendin doet x Daan 😏
R: hahaha, ik zie wel 😏
A: hou van je schat x Daan 💏
R: wauw we zijn gayvriendjes 😪
A: hee ben ik weer x amber
R: hee am x
A: beter maken we een groepsapp x Nils 😪
R: is goed doe ik wel
REIN HEEFT HET ONDERWERP GEWIJZIGD NAAR: maatjes ☺️✨
REIN HEEFT DAAN TOEGEVOEGD
REIN HEEFT NILS TOEGEVOEGD
A: gezellig ☺️
N: je zit ook echt niet bij ons aan tafel eh 😂
A: nee ben fking ontzichtbaar jonge 😳
R: nee je bent een lekkerding 😏💦
D: rein even normaal 😂😍
A: wauw mooi gesprek zo 😂😏
A: Nils is als enige normaal hier, ik hou van je schat 💍
N: hou ook van jou 😏
R: fixfix 😂
D: hahahaha 😂
A: ik ben single hoor sukkeltjes 😪
N: oh in dat geval 😏
A: hahha 😂
D: lekker om d'r vechten 👍
A: jullie zijn lieef x
R: weet ik ☺️
N: als Owen er nou in zat had hij dikke spam 😂
A: 😂😂
DAAN HEEFT HET ONDERWERP GEWIJZIGD NAAR: lovertjes 😏❤️
A: ik moet maar eens naar huis denk ik 😪
R: doeeeg am 🙋
D: ik zal de deur voor je open doen x
AMBER IS OFFLINE
DAAN IS OFFLINE
N: nou alleen Rein en ik nog 😂
REIN IS OFFLINE
N: dankje 😪😍
REIN IS ONLINE
R: hou van je xo
JE LEEST
"Amber, don't give up.." || Mainstreet Fanfictie
FanfictionEen mainstreet fanfictie. [ VOLTOOID ] Amber is een meisje met weinig zelfvertrouwen. Ze is net verhuist naar een nieuwe stad en kent niemand. Haar vrienden hebben haar allemaal in de steek gelaten en ze voelt zich heel alleen. Ze woont bij haar ove...