Hoofdstuk 56.

107 6 0
                                    

~ vanuit Nils ~
Ik loop met Amber naar mentorles, de enige les die we met Daan, Owen en Rein hebben. We lopen naar een tafel achterin. "Dit is nog de leukste les van de hele week" zegt Owen. Ik ga naast hem zitten. We zitten altijd in groepjes met mentoruur. Amber gaat weer naast mij zitten. "Hee lovies!" Roept Rein. Hij gaat op Amber haar tafel zitten. "Nogmaals sorry van gisteravond" zegt hij zacht. "Ja mij gewoon Daan noemen hé" zeg ik lachend. Rein glimlacht. "Ja sorry". Ik zie Minke het lokaal inlopen. "He Rein" roept ze. "He babe" zegt Rein. Hij zoent haar. Ik glimlach en ga bij Nils op schoot zitten. "Awh kleine Rein" zegt Owen plagerig. Rein laat haar los. "Je moet je bek houden" zegt Rein. Rein kust haar weer. "Oh Rein omg" kreunt Daan vanuit de deuropening. Amber en ik komen niet meer bij van het lachen. "Daan ik pak jou!". Rein rent naar de deur maar Daan rent weg. Minke loopt naar de deuropening. "Doeidoei" zegt ze zacht. De leraar komt het lokaal in. "Amber, we hebben stoelen" zegt hij. Ik glimlach. "Mag ik niet één les bij Nils op schoot zitten?" Vraag ik lief. Onze mentor is echt chill, dus misschien mag het. "Oke, één keer dan" zegt hij. De rest van de kinderen gaat ook zitten. "Vandaag is jullie vrije dag van de week met mentoruur. Volgende week hebben we de eerst volgende les een toets over de opgaven, dus gebruik je tijd" zegt hij. Rein gaat meteen voor de tafel van Nils zitten. "Yes, favo uurtjeeee" zegt hij. Daan gaat ook op de tafel zitten. "Zo wat gaan we doen?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. Nils slaat zijn armen om me heen. Ik pak zijn handen. "Kijk dan hoe klein ze zijn vergeleken met die van Daan!" Roep ik. Daan houd zijn handen bij die van Nils. "Ja nu je het zegt" zegt hij lachend. Rein loopt naar de deur. "Hier blijven Rein" zegt onze mentor. "Maar misschien is mijn vriendin hier Jack" zegt Rein. "Nu gaan zitten want...". "Minke heee" roept Rein. Hij rent weg. Jack schud zijn hoofd. "Hij moet me ook niet bij mijn voornaam noemen" zegt hij tegen ons. "Ach ja, Rein is gewoon gek" zegt Owen. Rein komt terug. "En hoe was het bij je vriendin?" Vraagt de mentor {ga 'm nu Jack noemen denk ik}.

~ vanuit Amber ~
"Ha was mooi, ik heb haar bh los gemaakt dus nu is ze naar de wc" zegt Rein lachend. Daan kijkt naar Nils. Nils glimlacht. Ik draai me om naar Nils. "Als je het maar laat!" Zeg ik lachend. Nils glimlacht. "Ik doe niks beloofd". Ik kus hem. Jack loopt het lokaal uit. "He Minke ben ik weer" roept Rein naar de gang. "Nee Rein!" Gilt ze. Rein rent het lokaal uit. "Rein is nog zo speels" zegt Daan lachend. Minke komt het lokaal inrennen en gaat achter Daan staan. Ik sta op. Ik pak haar armen vast alsof ik iets heel serieus ga zeggen. Rein komt het lokaal in. Ik voel dat iemand aan me zit. "Nee Rein!" Gil ik. Rein klikt mijn bh los. Ik hou de bh tegen me borsten gedrukt. "Godverdomme Rein!". Ik probeer hem te trappen. Minke duwt hem het lokaal uit en draait de deur op slot. "Nils maak hem even vast" vraag ik. Nils staat op en klikt hem vast. "Wauw Nils, ik had dan echt iets anders gedaan als dat Sharon was hoor" zegt Daan lachend. "Maar zo ben ik niet" zegt Nils. "Kon dit uur maar uren duren" zegt Owen zuchtend. Owen zit in 3F, Rein, Daan en Minke in 3A en Nils en ik in 3B. Onze mentorles is 3C dus das mooi. De bel gaat. "Kut ik heb gym" zegt Owen. Ik knuffel hem. "Stay strong!"

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu