Hoofdstuk 92.

96 5 0
                                    

~ vanuit Amber ~
"Roy? Vieze kutstalker!" Roep ik. "Hoe wist je dat we hier waren?". Roy glimlacht. "Ik heb connecties weet je". Hij doet een stap naar mij toe. Ik doe een stap naar achteren. Rein staat op. "Laat haar met rust" komt zacht uit zijn mond. Roy draait zich om. "Wat wou jij nou? Je kan niet eens praten" zegt hij spottend. Waar is Nils? Ik heb hem nu nodig! Rein doet dreigend een stap naar voren. Roy ook. Ze staan oog in oog. "Stop jongens" roep ik. Roy trapt Rein. Rein kijkt hem boos aan en trapt terug. Roy pakt zijn arm en draait hem om. Ik zie Rein's gezicht betrekken van de pijn. "Roy laat los!" Gil ik. Rein trapt in zijn buik. Roy laat hem los. Ik trek Roy naar achter en pak Rein vast. "Gaat ie?" Vraag ik. Rein knikt. Hij wrijft over zijn arm. Ik draai me om naar Roy. "Wat is jou probleem?". Roy kijkt me woedend aan. "Jij mag mijn reputatie niet verpesten" zegt hij. "Ik ben met Nils! En ik haat jou, wat dacht je" roep ik boos. Roy glimlacht. "Oh jij hoeft me niet leuk te vinden, je gaat doen wat ik zeg". "En waarom zou ik dat gaan doen?". Ik kijk hem woedend aan. "Anders zal ik Rein elke dag in elkaar slaan met mijn vrienden". Mijn ogen worden groter. "Maar.. Dat kan helemaal niet!" Roep ik onzeker. "Hoezo niet? Rein kan mij niet eens aan, moet je nagaan als ik m'n vrienden meeneem". Ik doe me best niet te huilen. Wat een klootzak. "Wat moet ik doen dan?" Vraag ik zuchtend. "Met mij slapen". Een golf van misselijkheid schiet door me lichaam. "Ik ga nog liever dood!" Roep ik boos. "Ik denk dat door jou Rein dood gaat" zegt Roy. Ik kijk Rein aan. Hij kijkt boos naar Roy. "Ik kan jullie wel aan" zegt hij moeilijk. "Rein beschermt mij dus ik bescherm hem". Roy lacht. "Optyfen nu" zeg ik boos. Rein pakt mijn hand en rent weg. Roy rent achter ons aan. We rennen de gang door. Zo lief wat Rein allemaal doet. "We moeten naar Daan!" Roept hij schor. "Ja". Het lijkt wel een ziekenhuis zo groot. We gaan naar links. Ik zie Nils en Daan staan. Nou ja, hun rug. "Nils!" Gil ik. Ze draaien zich om. Rein knalt vol tegen Daan aan. Ik val in Nils zijn armen. "Wow, wat is er?" Vraagt Nils. "AUW Rein!" Roept Daan. Hij wrijft over z'n hoofd. "Komt door de sokken" zegt Rein schor. Ik draai me om. Roy is weg. "Waarom renden jullie zo?". Rein kijkt mij aan. "Nou die kut Roy weer" zeg ik zuchtend. "Wat?! Allweer?! Oh kut, ik zou je nooit meer alleen laten!" Roept Nils. Ik sla zijn armen om me heen. "Maakt niet uit, ik had hem hier ook niet verwacht". Rein stoot mij aan. "Zeg wat ie wou" zegt hij schor. Ik draai me hoofd weg. "Vertel" zegt Nils. Ik kijk de andere kant op. "Ik wil het wel vertellen" zegt Rein. "Nee, Rein je moet stoppen met praten anders is straks je hele stem weg" zeg ik lief. "Wat wou die Am?" Vraagt Nils nog een keer. Ik fluister in z'n oor. "Hij wou wat?" Roept Nils. "Die gast is gek!" Ik kijk moeilijk naar Daan. Daan zet z'n tanden op elkaar {😁}. "Rein hoe gaat het met je arm?" Vraag ik lief. "Uit de kom denk ik" zegt Rein. "Awh, zet hem er weer in" zeg ik. Heb ik vroeger ook wel eens gedaan bij de buurmeisjes. "Dat kan ik niet". Nils praat met Daan over wat Roy zei. "Trek je shirt uit, ik doe het wel" zeg ik lief. Rein trekt zijn shirt uit. Ik bloos een beetje. Wow wat een sixpack! "Maar doet dat geen pijn?" Vraagt hij. "Meer pijn als toen ie eruit ging" zeg ik zacht. Rein kijkt me geschrokken aan. Hij sluit z'n ogen en kijkt de andere kant op. Ik doe het snel. Als Rein kon schreeuwen, had hij het vast gedaan. Rein zucht. Ik knuffel hem. "Dat deed vast pijn". Rein knikt. Hij trekt z'n shirt weer aan. "Am, je was toch niet van plan om dat te doen eh?" Vraagt Daan. "Nee! Gadverdamme! Ik moest bijna kotsen toen hij het zei". Nils glimlacht. "Daar was je toch niet bang voor?" Vraag ik hem geschrokken. "Uhm, eerlijk?" Vraagt Nils. Ik loop naar hem toe en druk een kusje op z'n lippen. "Never".

"Amber, don't give up.." || Mainstreet FanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu